Stranica 50 od 69 PrviPrvi ... 40484950515260 ... PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 2,451 do 2,500 od 3421

Tema: Homeschooling?

  1. #2451
    RozaGroza avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2008
    Postovi
    5,601

    Početno

    Citiraj miniminia prvotno napisa Vidi poruku
    I vezano za ovo što zoveš izvannastavne aktivnosti.
    Moj odgovor da je kukičanje itd. slobodna aktivnost je bio čista ironija...ako se ovo odnosi na mene.

  2. #2452
    Ifigenija avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2004
    Postovi
    4,570

    Početno

    Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
    ok, moram se ponoviti, da ima nas koji NE žele radit kod kuće, kupovat od kuće, školovati sebe i djecu kod kuće itd itd koji ne ljube tolko tu svoju kuću, da se ne mrdnu iz nje (figurativno, ne morate pisati da postoje knjižnice i muzeji)

    al dobro, kužim, sto ljudi, sto ćudi...

    ono što sam još htjela reći.
    bila sam na roditeljskom sastanku i cijeli roditeljski sastanak mislila na ovaj topik.
    dakle, ne bježim ja da imam predrasude prema hs, al velike su predrasude i prema školi.
    čini mi se da većina njih zamišlja osnovnu školu na jedan pogrešan način. djecu koja sjede u klupama, ne smiju pisnut, ne smiju izraziti svoje mišljenje o ničemu, samo bespogovorno slušati dosadnu učiteljicu, nema nikakvog individualnog pristupa, ne razvija se kreativnost...

    a stvarnost je sasvim drugačija, sa sasvim prosječnim učiteljicama kakve su naše, i jednim velikim razredom koji broji 26 učenika kakav je naš.
    daleko od ideale, al nikad nije idealno. i na koncu, ne mora biti idealno. i naravno da postoji strašno velik prostor za promjene. al čini mi se da to nismo rekli na ovom mjestu, realnost kakva je sad, je daleko od nekakve institucije u kojoj djeca postaju brojevi i budući ljudi bez mozga.
    na roditeljskom, na kraju godine, uvijek nas obuzme malkice nostalgija, pa je i roditeljski bio u tom tonu. prepričavale su se dogodovštine pojedinih učenika, njihove izjave, pojedinačni uspjesi, talenti (jedna curica ima strašan talent za crtanje, jedna za ples, jedan voli geometriju, kaže učiteljica, iz nekakvog neobjašnjivog razloga voli baš geometriju ). i tako. kako je sastanak odmicao, tako sam ja sve više uviđala koliko volim tu školu. koliko god preko godine gunđam na glupave definicije koje mora bespotrebno učiti, na nekakve postupke učiteljica itd.

    eto, morala sam ovo napisati, znam da je off topik.

    Meni je ovo baš super! Osobno sam skoro umrla od dosade u školi i to više puta, i malo me šora taj feeling kroz život, pa rado poslušam svaku drugačiju priču, a ima ih. Valjda sam i ja sebe naštelila da hvatam te frekvencije! Ma super!

  3. #2453
    Beti3 avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2010
    Lokacija
    Kvarner
    Postovi
    12,293

    Početno

    I nemojte mi reći da nije super kad na roditeljskom pohvale vaše dijete da je u nečemu najbolje. Srce k'o planina. Toga nema u HSS. Pohvala godi. Sad ćete reći da i doma dijete može dobiti pohvalu, ali to nije to. Meni to nije to.

    Trudim se razmišljati divergentno, ali stalno me vuče misao: zar nije najbolje uzeti od svega pomalo: škola neka uči ono što moraju znati, a roditelji i tečajevi neka razvijaju druge sposobnosti.

    Ima divnih učitelja i učiteljica, ne samo u osnovnim, nego i u srednjim školama. Meni je u školama bilo super. I doma, s mamom i tatom. I na putovanjima. I ljeti kod none na selu. I na talijanskom, baletu, glazbenoj. Bilo bi divno da djeca imaju takva sjećanja na svoje djetinjstvo.

  4. #2454
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,710

    Početno

    Citiraj Beti3 prvotno napisa Vidi poruku
    I nemojte mi reći da nije super kad na roditeljskom pohvale vaše dijete da je u nečemu najbolje. Srce k'o planina. Toga nema u HSS. Pohvala godi. Sad ćete reći da i doma dijete može dobiti pohvalu, ali to nije to. Meni to nije to.

    Trudim se razmišljati divergentno, ali stalno me vuče misao: zar nije najbolje uzeti od svega pomalo: škola neka uči ono što moraju znati, a roditelji i tečajevi neka razvijaju druge sposobnosti.

    Ima divnih učitelja i učiteljica, ne samo u osnovnim, nego i u srednjim školama. Meni je u školama bilo super. I doma, s mamom i tatom. I na putovanjima. I ljeti kod none na selu. I na talijanskom, baletu, glazbenoj. Bilo bi divno da djeca imaju takva sjećanja na svoje djetinjstvo.
    ne sviđa mi se takva javna prozivka , bilo dobra , bilo loša na roditeljskim sastancima. pumpa ego, a prema nepohvaljenima ili ćak pokuđenima stvara predrasude od strane drugih roditelja i školskih kolega.
    istina , ovo nema veze sa OKK-om nego školskim sistemom.

  5. #2455
    rosa avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2006
    Postovi
    2,461

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    ne sviđa mi se takva javna prozivka , bilo dobra , bilo loša na roditeljskim sastancima. pumpa ego, a prema nepohvaljenima ili ćak pokuđenima stvara predrasude od strane drugih roditelja i školskih kolega.
    istina , ovo nema veze sa OKK-om nego školskim sistemom.

    Ja na sastancima javno imenujem samo the best of. A roditeljska lica se ozare više nego da sam im poklonila vreću dukata.

    Negativne stvari rješavamo u kabinetu,u četiri oka.

  6. #2456
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,710

    Početno

    Citiraj rosa prvotno napisa Vidi poruku
    Ja na sastancima javno imenujem samo the best of. A roditeljska lica se ozare više nego da sam im poklonila vreću dukata.

    Negativne stvari rješavamo u kabinetu,u četiri oka.
    Jasno, vjerojatno se onima neprozvanim smrkne.

    Hoću reći da bi smisao pohvale bio za sve koji su uložili poseban trud da bi postigli rezultate (kakvi god oni bili) i oni koji su napredovali od zadnjeg puta. Ne samo oni koji su po ocjenama posebno dobri.

  7. #2457
    Beti3 avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2010
    Lokacija
    Kvarner
    Postovi
    12,293

    Početno

    Sirius, ne radi se o pohvali zbog ocjene, kakve ocjene, to mi je najmanje bitno. Pohvala zbog učinjenog, pokazanog, zbog pomaganja slabijim učenicima, zbog inicijative, zbog zrelog razmišljanja i rješavanja problema u razredu. Te vrste pohvala.

  8. #2458
    rosa avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2006
    Postovi
    2,461

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Jasno, vjerojatno se onima neprozvanim smrkne.

    Hoću reći da bi smisao pohvale bio za sve koji su uložili poseban trud da bi postigli rezultate (kakvi god oni bili) i oni koji su napredovali od zadnjeg puta. Ne samo oni koji su po ocjenama posebno dobri.
    Selekcija nije samo najbolji po ocjenama,naravno.

    U svom razredu imam svakakve kombinacije ,od odlikaša-markiranata,vrlo dobrih koji se jako trude i onih koji su u teorijskom dijelu jadna trojka,ponekad i dvojka,ali su zato majstori u praktičnom dijelu nastave, odnose medalje na praktičnim natjecanjima,itd.
    U suglasnosti s razrednim vijećem donosimo odluke koga pohvaliti kojom pohvalom,koga nagraditi itd. Nije da po defaultu pohvaljujem samo odlične,ni sve odlične.Ne.

    Nikad nisam pohvalila odličnog učenika koji se bezobrazno i neodgovorno ponaša prema drugim učenicima i nastavnicima.

    isprika na offu, sad smo zbilja otišli daleko

  9. #2459
    RozaGroza avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2008
    Postovi
    5,601

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    ne sviđa mi se takva javna prozivka , bilo dobra , bilo loša na roditeljskim sastancima. pumpa ego, a prema nepohvaljenima ili ćak pokuđenima stvara predrasude od strane drugih roditelja i školskih kolega.
    istina , ovo nema veze sa OKK-om nego školskim sistemom.
    Meni je ovo jedna od stvari koje mi jako smetaju sa školskim sistemom, ma više i od kurikuluma i od svega. Te javne pohvale, pokude - ocjene su mi toliko užasna stvar da ne mogu vjerovat da to roditelji tako olako prihvačaju, bile dobre bile loše. I neminovno je da ako netko ima 5 u sebi misli da je bolji od onog tko ima 3 a onaj koji ima 3 sigurno negdje u sebi misli da je lošiji, rijetke su iznimke dovoljno jake da taj pritiak podnesu i da im to ne zaigra sa umom, pogotovo u takoj mladoj dobi.
    I sad kad je moje dijete stvarno još malo, ne volim kad mi u parku govore što je napredan, što je ovo što je ono, pogotovo ne volim da mu podilazi rodbina i ljubi mu slatko malo dupence, al svejedno dupence. Ok odoh sad predaleko...ali uglavnom, ne mislim da je ocjenjivanje, javno ili ne, dobro za djecu.

  10. #2460
    rosa avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2006
    Postovi
    2,461

    Početno

    Roza,ocjene mogu biti i poticajne.

    Ja sam bila bila generacija koja je od 1-4 osnovne imala opisne ocjene.
    I bila sam...ne znam...svašta je učiteljica napisala u knjižicu, ni mami ni meni nije baš bilo jasno kakav sam zapravo đak.

    Preporodila sam se došavši u 5.razred kad smo dobili "prave" ocjene.

  11. #2461
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,710

    Početno

    Citiraj rosa prvotno napisa Vidi poruku
    Roza,ocjene mogu biti i poticajne.

    Ja sam bila bila generacija koja je od 1-4 osnovne imala opisne ocjene.
    I bila sam...ne znam...svašta je učiteljica napisala u knjižicu, ni mami ni meni nije baš bilo jasno kakav sam zapravo đak.

    Preporodila sam se došavši u 5.razred kad smo dobili "prave" ocjene.
    Meni su te opisne puno bolje od brojčanih, barem više govore o samom ućeniku, kakve su mu sklonosti i sl.

  12. #2462
    mamma Juanita avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,285

    Početno

    rosa, to me podsjeća na ono kad kažu da je kod dojenja minus što nikad ne znaš koliko je točno dijete pojelo.
    a kad daš bočicu, lijepo točno piše koliko ml i mirnabosna

    šalim se malo, najte zamerit ...

  13. #2463
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Ja isto moram priznati da su mi ocjene katastrofa, a tako i taj sistem pohvala i pokuda djece.
    Što ja znam, može biti da se to i promijenilo od mog vremena, ali kad sam ja bila u školi to je bilo grozno.
    Ne znam da li je po razvoj dječje psihe i karaktera bilo gore biti 'loš đak' ili 'najbolji đak u razredu'.
    Još se sjećam termina 'pravi odličan učenik' i kako je profesorica iz biologije rekla da u našem razredu nema 'pravog odličnog učenika'. Do dana današnjeg ne shvaćam što je time htjela reći.

  14. #2464
    mamma Juanita avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,285

    Početno

    valjda da nitko nije dovoljno dobar.
    baš stimulativno
    Posljednje uređivanje od mamma Juanita : 02.06.2011. at 16:14

  15. #2465
    RozaGroza avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2008
    Postovi
    5,601

    Početno

    Istina, opisne ocjene su bolje, ali svejedno ocjene su, i djeca to percipiraju na drugačiji način nego mi. Odličan je Odličan, a Dovoljan je Dovoljan, dobro se zna što ostali u razredu misle kad netko ima Dovoljan. I same podjele na bubalice i propalice, ako se dobro sječam to su bili termini za jedne i druge, ma strašno nešto. I iako da ocjene mogu biti poticajne i motivirati učenika, često su motivirani iz pogrešnih razloga, jer se oni odlični jako jako jako trude da i dalje budu odlični jer ako nisu stalno odlični "opada im vrijednost" a oni dovoljni pak ako ih ikada uopće motivira ocjena 2 ili 1, motivirani su samo zato da ne bi više bilo toliko jadni pred svima pa bubaju i bubaju samo da isprave tu nesretnu ocjenu.Naravno da ima onih koji su stvaro gladni znanja, sami sebe testiraju, postavljaju si izazove sve one pozitivne strane ocjena, ali mislim da je nažalost brojka podeblja na onoj strani gdje ih ocjene motiviraju na pogrešan način.

  16. #2466
    rosa avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2006
    Postovi
    2,461

    Početno

    Što se dogodi kada nema skale ocjena?
    Kad bi bila samo shema prošao-pao (ili smatrate da bi svi trebali prijeći u viši razred bez obzira na rad,trud itd?)?

    Kako konkretno to zamišljate?

  17. #2467
    Osoblje foruma Kaae avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    badgerella.com
    Postovi
    10,890

    Početno

    Meni odgovara uvid u nekakvo stanje. Kakvo god to bilo.

    Evo, tu u Americi, na poslu koji radim, smatraju da je prestrasno podijeliti rezultate (dio posla je takav da se nagradjuje najbolji ucinak). I onda znas tko je najbolji cisto zato sto ga nagradjuju pa svi znaju. Ali ne znas gdje je tvoje mjesto. I onda se meni - ne da. Nemam nikakvu ideju koliko vise trebam raditi (u onim mjesecima kad debilna nagrada nije moja). Puna sam natjecateljskog duha pa to bezvezno neznanje smatram nemotivirajucim.

    Americki fakulteti takodjer ne pokazuju pojedinacne ocjene, jedino sto vidis je krivulja. Ali ajde, barem vidis krivulju s postocima i znas gdje je tvoje mjesto.

    Brojcane ocjene su mi ponekad bezveze, ali ne volim ne znati gdje se nalazim i kakav mi je ucinak, neovisno o tome sto radim. Ja, jelte. Drugima to moze biti samo bezvezno opterecenje.

  18. #2468
    rosa avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2006
    Postovi
    2,461

    Početno

    počela pisati jedno..pa mi pobjegao post..

    dakle
    Što se dogodi kada nema skale ocjena?

    Bojim se da onda velika većina ide linijom manjeg otpora i uči taman malo više nego što je dovoljno za prolaz.
    Morali bi imati baš jaku unutarnju motivaciju za učiti do maksimuma svojih mogućnosti.

  19. #2469
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    Citiraj RozaGroza prvotno napisa Vidi poruku
    Istina, opisne ocjene su bolje, ali svejedno ocjene su, i djeca to percipiraju na drugačiji način nego mi. Odličan je Odličan, a Dovoljan je Dovoljan, dobro se zna što ostali u razredu misle kad netko ima Dovoljan. I same podjele na bubalice i propalice, ako se dobro sječam to su bili termini za jedne i druge, ma strašno nešto. I iako da ocjene mogu biti poticajne i motivirati učenika, često su motivirani iz pogrešnih razloga, jer se oni odlični jako jako jako trude da i dalje budu odlični jer ako nisu stalno odlični "opada im vrijednost" a oni dovoljni pak ako ih ikada uopće motivira ocjena 2 ili 1, motivirani su samo zato da ne bi više bilo toliko jadni pred svima pa bubaju i bubaju samo da isprave tu nesretnu ocjenu.Naravno da ima onih koji su stvaro gladni znanja, sami sebe testiraju, postavljaju si izazove sve one pozitivne strane ocjena, ali mislim da je nažalost brojka podeblja na onoj strani gdje ih ocjene motiviraju na pogrešan način.
    ček malo, u kakve ste vi to fensi škole išle?
    u našoj ti je vrijednost rasla na razne načine, al bome ocjene tu nisu bile neki bitan faktor da se netko osjeća jadno ili dobro.
    ne kažem da je to ok, al tako je bilo. nema veze s temom, al kad već govorimo o osjećaju vrijednosti u školi. koji se temeljio prije svega u odnosu na druge učenike, a tek onda na profesore. a sad što je tu presudno, bog te pita, vjerojatno opet ona ista samosvijest.
    odlični učenici su mogli imati dobar rejting jedino ako nisu potpadali u štrebere, ako su pomagali drugima i sl.

    roza, ocjenu jedan i dva, u osnovnoj školi, možeš dobiti samo i isključivo samo ako ne pipneš ništa, ono - nit ne pogledaš, uz to što apsolutno ne slušaš na satu, nikakve obveze ne izvršavaš. do četvrtog razreda da ne govorimo. kad je riječ o nekakvoj završnoj ocjeni.
    a i u tom slučaju je vrlo lako moguće da ti je rejting itekako dobar u razredu.
    opet ponavljam - ne kažem da je to dobro. al tako je. ako griješim, ispravite me.

  20. #2470
    RozaGroza avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2008
    Postovi
    5,601

    Početno

    Ja sam dobila Negativan u 1 osnovne zato jer sam već znala pisati i nisam pisala slova od crte do crte nego kako me je none naučila onako nekako 2/3 crte bi ispunila. Neću ići dalje jer su moji profesori bili stvarno grozni.
    Posljednje uređivanje od RozaGroza : 02.06.2011. at 19:29

  21. #2471
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    Citiraj Ifigenija prvotno napisa Vidi poruku
    Meni je ovo baš super! Osobno sam skoro umrla od dosade u školi i to više puta, i malo me šora taj feeling kroz život, pa rado poslušam svaku drugačiju priču, a ima ih. Valjda sam i ja sebe naštelila da hvatam te frekvencije! Ma super!

    eh, prije sto godina sam otvorila topik na temu lijepih događaja iz vrtića, jer mi je bio pun k** čitati samo ružne stvari.
    pa je brzo zamro
    zato što je bio, budimo realni, dosadan da dosadniji ne može bit
    niš, nema rasprava, par srca, par hagića i to je to. dosada živa

  22. #2472
    mamma Juanita avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,285

    Početno

    Sto se opisnih ocjena tice, mislim da je prednost u tome sto je fokus s ' kolicine' tj. brojke
    (koliko si dobila, s koliko ces proc) stavljen na sadrzaj.
    Tako da djeca ne pricaju o brojkama nego o tome sto uce i rade.
    Ali ima opisnih i 'opisnih' ocjena.
    U waldorf. i nekim Montessori (ali ne i u ovoj u Hr) skolama postoje opisne ocjene.
    Recimo svjedodzba izgleda tako da za pojedini predmet
    ucitelj napise avoje dojmove o shetetu tijekom sk.god.
    I naravno da je daleko sadrzajnije i manje procjenjivacki nego kad pise ocjena.
    Recimo, u svjedodzbi moje kceri pise s kolikim entuzijazmom je sudjelovala u pojedibim ajtivnostima,
    sto ju je osobito veselilo, sto joj je bilo teze ili manje zanimljivo,
    kako je funkcionirala u grupi kao njen dio,
    u cemu je sve tijekom te godine napredovala i sto sve naucila itd.
    Uglavnom u vrlo pozitivnon tonu i s nekom opcom smjernicom kako i u kom smjeru nastaviti.
    Ovo pricam o nizim razredima, u 7.i8.imaju numericke ocjene radi
    upisa u srednju.
    Posljednje uređivanje od mamma Juanita : 02.06.2011. at 20:38

  23. #2473
    mamma Juanita avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,285

    Početno

    Sori za tipfelere.

  24. #2474
    Beti3 avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2010
    Lokacija
    Kvarner
    Postovi
    12,293

    Početno

    Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
    ček malo, u kakve ste vi to fensi škole išle?
    u našoj ti je vrijednost rasla na razne načine, al bome ocjene tu nisu bile neki bitan faktor da se netko osjeća jadno ili dobro.
    ne kažem da je to ok, al tako je bilo. nema veze s temom, al kad već govorimo o osjećaju vrijednosti u školi. koji se temeljio prije svega u odnosu na druge učenike, a tek onda na profesore. a sad što je tu presudno, bog te pita, vjerojatno opet ona ista samosvijest.
    odlični učenici su mogli imati dobar rejting jedino ako nisu potpadali u štrebere, ako su pomagali drugima i sl.

    roza, ocjenu jedan i dva, u osnovnoj školi, možeš dobiti samo i isključivo samo ako ne pipneš ništa, ono - nit ne pogledaš, uz to što apsolutno ne slušaš na satu, nikakve obveze ne izvršavaš. do četvrtog razreda da ne govorimo. kad je riječ o nekakvoj završnoj ocjeni.
    a i u tom slučaju je vrlo lako moguće da ti je rejting itekako dobar u razredu.
    opet ponavljam - ne kažem da je to dobro. al tako je. ako griješim, ispravite me.
    Tako je, naravno. Kako drugačije?
    Vidi se da puno onih koje pišu nemaju još djecu u školi i ne znaju kako to danas ide.
    Teorija je jedno, praksa drugo.

    I gore sam već napisala da ne pišem o pohvali za ocjene.

  25. #2475
    mamma Juanita avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,285

    Početno

    ali cvijeta isto piše iz svog iskustva a ne njenog djeteta, barem u ovom prvom dijelu posta (možda i u drugom?).
    Posljednje uređivanje od mamma Juanita : 02.06.2011. at 22:04

  26. #2476
    Osoblje foruma krumpiric avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,835

    Početno

    pa dobro, u svakom okruženju,i u "sustavu" i u "ala pleme" okruženju se djeca rangiraju međusobno, po kojekakvim osobinama, a pamet sigurno nije na vrhu ljestvice.
    ja sam uvijek bila više vezana za djecu "iz ulice" nego one iz razreda i i tamo je bilo itekako tuge, odbijanja, odbacivanja, prosuđivanja...itd. Kako bi se to moglo izbjeć?

  27. #2477
    mamma Juanita avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,285

    Početno

    bdw, zar se ne sjećate ispravljanja ocjena na kraju godine ne bi li se dobila bolja ocjena (a ne veće znanje), ne bi li se "popravio prosjek"?
    mislim što je to nego učenje radi ocjene?

    ne kažem da je to ultimativno loše (u smislu da je možda isto lekcija naučiti ispunjavati i neke nemile obveze da bi postigao cilj),
    ali ako je većina obrazovanja svedena na to- ocjene i ocjenjivanje- ja ne vidim puno dobrog u tome.
    ili bolje rečeno, vidim puno toga pozitivnijeg kada su te numeričke ocjene izostavljene.

  28. #2478
    Osoblje foruma krumpiric avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,835

    Početno

    ne mislim da je većina obrazovanja svedena na to. ispravljati se moglo samo u SŠ, ne sjećam se toga u oš...
    ovisi u biti što i kada se ispravlja. ako dijete ima dobre ocjene aka uči redovno i dogodi se da ima loš dan, ispravljanje mi je metoda postizanja opisne ocjene-ili adekvatne ocjene-ne može se dijete ocijeniti 5+5+5+2 je 4, ako je dvojka rezultat lošeg dana, ovoga,onoga...a opet-budući da dijete "živi" s 30 druge djece-onda treba "ispraviti" dvojku, da učitelj može ocjenu dati-na što objektivniji način.

  29. #2479
    mamma Juanita avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,285

    Početno

    Citiraj krumpiric prvotno napisa Vidi poruku
    pa dobro, u svakom okruženju,i u "sustavu" i u "ala pleme" okruženju se djeca rangiraju međusobno, po kojekakvim osobinama, a pamet sigurno nije na vrhu ljestvice.
    ja sam uvijek bila više vezana za djecu "iz ulice" nego one iz razreda i i tamo je bilo itekako tuge, odbijanja, odbacivanja, prosuđivanja...itd. Kako bi se to moglo izbjeć?
    trebala bi otvoriti poseban topic samo za to pitanje .

    mislim da je skroz nemoguće sasvim izbjeći takva iskustva a čak mislim da nije ni dobro, to je dio odrastanja.
    samo pitanje je što, kada, kako, u kojoj mjeri.
    jel u pitanju poneka dječja svađa i ispitivanje svojih i tuđih granica a da djeca ipak grade jedan osjećaj zajedništva, empatije za druge
    ili se radi o konstantnim zlonamjernim podmetanjima, naslađivanjima i ne znam čemu, što s vremenom samo eskalira.
    naravno, ovo zadnje bi bio nekakav rubni primjer, vjerojatno je ipak najčešća neka sredina.
    sve skupa naravno jako ovisi o dobi djeteta.

  30. #2480
    mamma Juanita avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,285

    Početno

    Citiraj krumpiric prvotno napisa Vidi poruku
    ne mislim da je većina obrazovanja svedena na to. ispravljati se moglo samo u SŠ, ne sjećam se toga u oš...
    ovisi u biti što i kada se ispravlja. ako dijete ima dobre ocjene aka uči redovno i dogodi se da ima loš dan, ispravljanje mi je metoda postizanja opisne ocjene-ili adekvatne ocjene-ne može se dijete ocijeniti 5+5+5+2 je 4, ako je dvojka rezultat lošeg dana, ovoga,onoga...a opet-budući da dijete "živi" s 30 druge djece-onda treba "ispraviti" dvojku, da učitelj može ocjenu dati-na što objektivniji način.
    istina je to što kažeš, tako to funkcionira u brojčanom ocjenjivanju.
    meni se taj način vrednovanja tj poticanja ne sviđa, mislim da ima boljih.

    bdw, ispravljaju se ocjene i u 7.i8. razredu, itekako, upravo radi upisa u srednje.

  31. #2481
    Ifigenija avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2004
    Postovi
    4,570

    Početno

    Ovaj topic mi baš ne da mira.
    Što se ocjenjivanja tiče sviđa mi se što Kae kaže - nema javnih ocjena i to je u redu.
    Ali trenutno mi se kao važnim nametnuo jedan faktor u vezi HS-a, a to je ne znam kako da to nazovem, možda da budem slikovita pa da kažem faktor čudnosti.
    Ja bih uživala OKK-ati svoju djecu doma. Priznam, i to bez mučenja. Meni bi to bila zemlja dembelija. Zašto? Možda jer mi je djed bio pedagog zaljubljen u znanje, znanost, pedagogiju, i jer sam išla za njim kao za suncem, jer mi je otvorio svijet znanja, znanosti, umjetnosti, jer mi je bio divan i dobar i ići ću tako daleko da kažem da sve vrijedno u meni potiče od njega.
    I sjećam se što znači hodati za čovjekom koji ti ima što za pokazati, i to na licu mjesta, u osobnom razgovoru. Sjećam se što znači sjediti kraj čovjeka i vidjeti kako zrači dok svira, čita, prevodi, razgovara s drugima, ili pili drva i pije gemišt. Ja iskusila HS na najbolji mogući način. Nije me samo podučavao, naručivao je knjige, ostavljao i razasute po kući, vrebao moj interes, ma nešto sjajno. Čovjek je iza sebe imao čitav vijek pedagogije i znao je kako se to radi. Beskrajno sam mu zahvalna.
    E, znači nema problema, ja to i znam kako se radi, i zašto, i čime, i vjerujem da bih to mogla.
    Druga je stvar zračim li ja tako (ne... sigurno ne, ali do svoje devedesete se stignem prosvijetliti, i on je počeo kao blentavi mladi nastavnik), i imam li ja toliko toga za ponuditi kao on (nemam, ali možemo se malo i samozavaravati, bar u interesu diskusije).

    ALI ALI ALI
    osim toga što je lijepo da dijete zna i ovo i ono, i raste u Sokratovskom okružju, divi se svijetu, pridonosi, širi horizonte, uči o drugom svjetskom ratu iz djedove logoraške tetovaže i osobnih priča i tekstova... djetetu sasvim sigurno treba da je prihvaćeno i priznato u društvu, da ima s kime osim u obitelji dijeliti svoje odrastanje, dileme, da zajedno rješavaju probleme i znate već.

    I naravno da stranjsko iskustvo HS-a pokazuje da udruživanje HS.lera radi sasvim dobar posao, i da je sve to pet, ali ja se posve slažem s Cvijetom i svima ostalima koji kažu da je u ovom trenu u Hrvatskoj to teško do nemoguće.

    A moram iskreno reći da me malo stegne srce kad roditelji na svojem djetetu krenu lomiti povijest i raditi neke velike promjene; kao da nije dovoljno teško odrastati i ovako i onako, još trebaš i tu stigmu u ovoj zemlji, koja nije široka ni raznolika ni melting pot kao SAD. Sažalim se, ja temeljni simpatizer HS-a, na djecu koja će jedina u stotinama kilometara prolaziti taj tip obrazovanja. Ako dijete bude malo nesigurnije, malo možda društvenije, pa može biti jako tužno ili jako smotano u dobi kad dolazi na faks, i ako roditelj ne odradi svoj posao stvarno maestralno mislim da to može svakako završiti.

    Netko mora početi, ali ne znam... nadam se da će se početi onda kad bude dovoljno ljudi, dovoljno podrške, kad bude moguće djetetu pronaći njegov krug i van obitelji.

    Ideološka pozadina školskog sustava brine i mene, i uopće mi se ne sviđa puno toga, ali s druge strane i škola je izazov koji roditelj svladava dajući djetetu impute kako da se postavi, kako da se obrani, kako da razmisli... i kako da koristi ono dobro kojeg svakako ima.

    I mislim da se u diskusiji došlo do poante - velika je šansa da će iščašeni pojedinci (ne da su svi HS čudni) izolirat dijete u svoj svijet iz nekog straha ili prevelike ideologiziranosti, i to je temeljna cijena cijelog sustava. Je li to vrijedno toga da će neka djeca dobiti više i bolje ja ne znam.

    Summa summarum ja nemam pojma što da mislim o svemu tome. Ali da ne znam kako simpatiziram ideju sigurno ne bih kao majka odlučila se bit prva ili nedajbože jedina u nekom kvartu ili nešto takvo.

  32. #2482
    Ifigenija avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2004
    Postovi
    4,570

    Početno

    Hm... nisam HS-lana skroz, nego sam uz školu imala i njega doma. To sam htjela reći. Ali i da je to doma na mene imalo znatno veći utjecaj od cijele škole (u kojoj mi je bilo samo dosadno cijelo vrijeme).

  33. #2483
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,710

    Početno

    Citiraj Ifigenija prvotno napisa Vidi poruku
    Summa summarum ja nemam pojma što da mislim o svemu tome. Ali da ne znam kako simpatiziram ideju sigurno ne bih kao majka odlučila se bit prva ili nedajbože jedina u nekom kvartu ili nešto takvo.
    Ma daj , a ja mislila da si malo hrabrija.

    Ja bih bila prva u bilo čemu ako bih mislila da to koristi mom djetetu više nego mu šteti. Onako instiktivno i sa pouzdanim informacijama sa kojima bih raspolagala. Naravno uz uvjet da je to meni prihvatljivo i ostvarivo.

  34. #2484
    Ifigenija avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2004
    Postovi
    4,570

    Početno

    Pa i ja.
    Ali mislim da je biti prvi i jedini HS u kvartu ili šire, bez ikoga drugoga da dijeliš sudbinu i ogovaraš lude matere i očeve koji te školuju i to što ti se zbiva šteta samo po sebi...

  35. #2485
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,710

    Početno

    Citiraj Ifigenija prvotno napisa Vidi poruku
    Pa i ja.
    Ali mislim da je biti prvi i jedini HS u kvartu ili šire, bez ikoga drugoga da dijeliš sudbinu i ogovaraš lude matere i očeve koji te školuju i to što ti se zbiva šteta samo po sebi...
    Sigurno bi se našlo još luđaka u blizini, uvijek se nađe, ne bi vjerovala.

  36. #2486
    Ifigenija avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2004
    Postovi
    4,570

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Sigurno bi se našlo još luđaka u blizini, uvijek se nađe, ne bi vjerovala.

    Kužim. Nagovaraš me.
    Ajde, skupi nas na kavi, pa ćemo vidit.

  37. #2487

    Datum pristupanja
    Dec 2003
    Lokacija
    London
    Postovi
    1,542

    Početno

    Citiraj Ifigenija prvotno napisa Vidi poruku
    Kužim. Nagovaraš me.
    Ajde, skupi nas na kavi, pa ćemo vidit.
    Evo vam malo i ideja sto biste mogle jednoga dana raditi

    (prenosim sa razlicitih home ed lista Londona i okolice)


    Hi Everyone,

    I booked the "sensational butterflies" at the natural history museum for the wednesday 15th of june.
    We've got 15 places available.
    It costs £2.50 per child above 3 years old. Adults are free




    __________________________________________________ __________________

    Hi,
    I am arranging a fabric decorating session at Hitchin Youth Trust on Friday10th,
    from 11 - 1pm. ( after the usual drama session)
    Aimed for children 8 and over, there will be a variety of fabric paints andSteve Williamson is bringing screen printing equipment to decorate bags andpencil cases- which will be provided. You are also very welcome to bring yourown tee-shirts to decorate!
    The cost is £5 per child.

    Hitchin Youth Trust is 111 Walsworth Rd. Hitchin. SG4 9SP

    I would appreciate an email if you would like to come along, so we have an ideaof numbers.

    Bring your ideas and designs! Heather.



    __________________________________________________ ______

    Hi Everyone, This term there will be puppet making sessions at Log cabin and hopefully leading to puppet shows later in the term. Today Iwould like to do a bit of planning for this and see who is willing to give ahand with organising/running the sessions- no pressure(well not much-bwahahaha!).
    Looking forward to seeing you all, much love, Alison xx

    General Log Cabin info
    The Log Cabin is a home ed group which runs on alternate Wednesday afternoons duringterm time. The group starts at 12 and runs til 2:30 . We normally have anorganised activity, which is optional . Past activities include bow and arrowmaking, mim , feltmaking, puppet show, police sniffer dogs, knot , tie dyeing.
    We have use of ... a log cabin! There is a hall, kitchen, playground withlovely wooden equipment( large playframe, tyre swing, slide, sandpit, footballgoals, play house)
    There is a wide age range of young people who attend, from babies, up tofourteen years old.
    PS If the weather is goo - and sometimes if it's not! There are always a few ofus who head off to Lammas park down the road for some extra play/chat timeafterwards (actually it's too blooming cold to tempt us at the moment).
    The log Cabin address is: 259 Northfield Avenue, Ealing W5 4UA

    Travel
    It is very easy to get to on the Piccadilly line, just 30 seconds walk fromNorthfields tube station, exit the station and turn left and then left againafter the library.
    The E2 and E3 buses run along Northfield avenue
    If you travel by car you can park in Bramley road- free !
    Cost
    Your first visit to the Log Cabin is free ! After that you can either paytermly, which works out at £3 per family per session, or you can pay forsessions separately as and when you attend, which is £5 per family per session.If you are on a low income you pay what you can afford.
    New famillies are always welcome, there is no need to contact me in advance,unless I have specified booking for a particular activity that your child/renwould like to take part in.


    __________________________________________________ ______

    Fire Fire, Museum of London: interactive storytellingsession + object handling all about the great fire of London.

    WEDNESDAY 29th JUNE
    ks1 ( 5-7yrs)
    will check time starting but know it is after 11.00 a.m

    please book early for this as i need to give them the number attending within afortnight.

    please feel free to cross post.
    ------------------------------------------
    HiFellow Home edders,

    Iam sure you will all be able to relate to my agonyat clearing out my over flowing book shelves. I hate getting rid of books butit has become too ridiculous. So I have a huge amount of books that need a new home. Mainly children’s story books, novels and reference books. Lots of DrWho, Famous Five, Terry Deary, a few adult books. Some workbooks for KS1 and 2,Lots of childrens story books about ponies and horses.

    Theywill need to be picked up from house. You will need to bring large crates orsimilar and need a big boot!

    Ido not want to have to sort through them as I know I will loose my resolve andkeep most of them (you can tell I have tried to do this before!). So who evertakes them needs to take the whole lot in one go.

    Isanyone interested? If not they will go to the charity shop.

    ________________________________________________

    Hi All

    HomeEducation UK is a registered charity that concentrates on the practical side ofHome Education. We put on activities or courses for home educating families.Sometimes we start an activity and then continue to run it. More oftennowadays, we set up courses or activities which we then let the parents runthemselves.

    Among theactivities we have done are tennis, rollerblading, judo, football, chocolatemaking, African music, survival skills, drama, dance and various craftactivities.

    We alsowill give all the assistance we can to any home educating family havingproblems with their L.E.A.

    We willpost details of forthcoming activities to your group but in the meantime ifanyone wants any further information please get back to me.
    Graham
    __________________________________________________ ___
    Heatherand I are getting together to do some themed French and craft afternoons for 5to 12 year olds.

    The firstone will be Friday, 18th March 1.30-3pm, Fleetville Community Centre, RoyalRoad ( off Hatfield Rd) St Albans .

    The themefor this session will be The Weather.

    Therewill be a song, a story and a game all in French followed by a weather- relatedcraft activity. Suitable for beginners and those with a couple of years ofFrench learning.

    Cost willbe no more than £5 per child.

    Pleaseget in touch asap if you are interested,
    ________________________________________________


    AHEAd



    Active Home Education Adventures


    Wednesday 23rd February: Visit toBritish Museum. The AHEAd Group will be visiting the British Museum, on aself-lead visit. We will be visiting the Egyptian Galleries. Meetat 11am, just inside the main entrance from Great Russell Street, by the southstairs.

    AHEAd - Active Home Education Adventures, is a newgroup for Home Educating families with children aged 6-10.
    The group will meet every Monday 10am -12pm at Al Manaar Muslim Cultural Heritage Centre.
    See our website for full details www.aheadgroup.weebly.com
    It would be helpful if you could let us know if you are intending to come.
    __________________________________________________ _________
    Hi
    Justthought it would be good to let everyone know about some free workshops forHome educated children being run by Chickenshed Theatre.
    Thereare 4 workshops altogether - starting on Friday 10th June and on 17th June, 24thJune and 1st July - with a chance of attending a further workshop during theweek beginning 4th July.
    Thetimes are 10.00am to 11.15am for 6-10yr olds - and 11.30am to 12.45pm for11-16yr olds.
    Tateattended the workshops last year - and loved them! It is a really inclusiveplace and they welcome everyone. They want to run them every year on a moreregular basis.
    __________________________________________________ ___

    Please get in touch if you would like your child to be involved in arts opportunitiesin St Albans. There are some lovely free arts opportunities coming up which will be available to St Albans and district resident home educators..
    We arealready working on one series which culminates in a performance in the St Albans Arena theatre.
    I expectfuture events to come up and would like to have a data base of St Albans anddistrict resident home educators who would like to be kept in touch. Please letme know the ages of your children.
    No need to contact me if I already see you regularly!
    __________________________________________


    Hi All


    We have adate for the bushcraft course we are organising. It is going to take place on

    on Friday27th May. It will start at 10.30am and finish at 3.30 pm. The cost will be £22per person attending the course.



    We wantto arrange pick-ups for people arriving by train. I will obviously pick up asmany people as I can but it would help if some others going by car offered tohelp out in this area.



    This iswhat Hannah who runs the course has emailed me.


    The subjects that you have requested are shelterbuilding and fire which can include use of fire steel, charcloth (use and howto make) blowing tinder bundles into flames, collection of wood and tinder, howto build a Tepee Fire, plus Fire by Friction for the more adventurous membersof your group. I suggest you bring Marsh Mallows and Chocolate and Bananas tocook on the fire, plus packed lunch. We will have fire Steels, Charcloth andWild life/plants guides & books for sale on the day.



    If youwant to attend this course can you send me an email and I will email you back abooking form. This course will need to be paid for in advance so once youreceive a booking form could you send a cheque made out to Home Education UKto:


    Home Education UK
    70 Duke Road
    Chiswick
    London
    W4 2DE



    There isa limit to the numbers we can accommodate so if you could let us know as soonas possible if you wish to attend as we don't want anyone to be disappointed.



    This isgoing to be a very exciting course which I am personally really looking forwardto. Hannah tells me that fire by friction is easier to do than people imagineso I will fascinated to see this.


    __________________________________________________ _______



    I have bookeda session at the newly re-opened Jewish Museum (Camden Town - http://www.jewishmuseum.org.uk/) for KS2 onTuesday March 29th from 10:30 - 12:30. The session is described as:
    Every Object Tells A Story


    This interactive workshop isdesigned for your pupils to learn about the power of the object and its role inthe telling of history. Drawing on objects from the museum’s collection, pupilswill be able to handle a yellow star, a passport, a spice box which was hiddenby a Jewish family and a Kindertransport child’s suitcase. They will then usethese objects as a springboard from which to further explore the plight of theJewish people in World War II and the experience of child refugees today.

    History KS2 The impact of theSecond World War; Finding out about, people and changes from an appropriaterange of sources

    There is a charge for thissession of £3 per child. This includes entry to the museum which is not a freemuseum. If you book this session I will require a £5 deposit sent to hold theplace (paypal or cheque). Please also note that if you bring food to the museum(there is a lunch room), it must vegetarian as the museum is kosher. There is acafe on site too, but it is very small. The museum is just of Camden High Stwhere there are loads of cafes and restaurants.

    There are limited places forthis trip so please email me asap if you would like a place for your child.Minimum age for the session is 7, but younger siblings will be admitted. Pleasefeel free to forward to other lists.

    Thanks
    _______________________________________________

    Lookingfor last few participants for number two on the list below. conatct me asap ifyou are interested --( the workshop is free )


    An Artsorganisation in St Albans has offered local home educated children someinteresting opportunities for this year.

    Childrenneed to be resident in the St Albans district ( which stretches from Harpendento Redbourne , including Bedmond-- ask me if you are unsure)

    1. Agroup of children (and parents and siblings if you wish) will work togetherwith a local artist to design and decorate the outside of large hoardings beingused to surround the major work going on at Westminster lodge throughout thenext year .

    2. Ourgroup have been asked to be one of several "community groups" takingpart in a free workshop with professional artists in the field of music, artand word -- our designated date is Sunday 13th February 2- 4.30pm . There willbe only our group participating on this day -- it would be good to have a fewof us.

    3. Oversixteens are asked to take part in the community project as a"leader" --working alongside a professional in the field of art,music, or word.

    Therewill be a requirement to attend some planning sessions as well as the workshopduring the first six months of next year.

    Pleaselet me know if you'd like more info about any of these,

    C
    ___________________________________________
    __._,_.___

    I have booked a KS2 museum session at the Museum of Londonon March 8th in the morning. Although arrival time is officially 10am, thesession is not until 11:45 as there is booked gallery time and lunch room time.Session details are below. I only have a few spaces on this trip. Although itis a free session, if you want to book you will need to send me a cheque for £5(or you can paypal me) and I will return this to you when you turn up on theday.

    Please email me if you would like to attend. Please feelfree to cross post to other lists.

    Ilana

    Tudors rich and poor

    Interactive storytellingsession


    Key Stages: Keystage 2



    Location: Museumof London Docklands

    Discover what life was like for a servant in one of the greathouses on London Bridge at the end of the 16th century. Find out how rich andpoor people lived in the last years of Elizabeth's reign through role-play,dance and story.

    Curriculum links: History: Tudors; Literacy: Speaking and listening

    Duration: 60minutes plus 45 minutes self-directed gallery visit
    __________________________________________________



    I have booked a KS2 museum session at the Geffrye Museum onFeb 15th i1:45 - 3pm. Session details are below. I only have a few spaces onthis trip. Although it is a free session, if you want to book you will need tosend me a cheque for £5 (or you can paypal me) and I will return this to youwhen you turn up on the day.

    Please email me if you would like to attend. Please feelfree to cross post to other lists.

    Ilana
    Tudor HomeLife


    Room talk and handling for KS1 and 2


    Students in the Geffrye's Tudor room


    Children will learn to 'read' a room and to discover the stories behind theobjects in order to increase their understanding of Tudor family life. Pupilswill be encouraged to investigate our handling collection in order to developtheir knowledge of the period using high-quality replica objects.

    __________________________________________
    Spaces available for Art classes in central London

    This group has been running since May 2009 and we have afew spaces
    available for this term. The age group is 6+ (though we do have
    younger siblings attending where appropriate). This term the age
    range for the group was mostly in the 6-12 range.

    The group is taught by Carol Baker who is a Steiner trained art
    educator. Carol runs a Steiner kindergarten group at Steiner House in
    the mornings as well as works at the Tate as an art educator.

    Carol's focus is very much on natural materials and we have used a
    variety of materials over the terms including clay, watercolours, wax,
    charcoals, chalks, pastels, etc.

    The session runs on Wednesdays from 1:30 - 2:30 at Steiner House near
    Baker Street station (http://www.rsh.anth.org.uk/).Cost is £6 per
    child (£2 per sibling) per week payable termly in advance.

    Please contact me off list if you are interested in joining.

    Thanks,

    ________________________________________

    Opportunity to attend Thames Explorer Session on Monday

    Session 2 - KS2- Monday 13 December 12.30-2.30 At Chiswick BridgeThames foreshore
    2 hours of fieldwork: includes recording simple abiotic data (watertemperature, weather, state of the tide), assessing water quality throughchemical tests and invertebrate sampling, assessing the impact of rubbish onlocal wildlife, plus investigation of river features such as erosion,transportation and deposition.

    More of interest and challenge for our older children(KS2), although I'mconfident that the younger ones get a lot out of just being on the shore andexploring as well. Google Thames Explorer Trust for more info, I think theyhave directions on how to get there as well. www.thames-explorer.org.uk

    There are still plenty of places available, so please do let us know if you'dlike to come. We went to the first session and it was super.

    cost 5 pounds per family if not a member of Putney Group.

    __________________________________________

    Royal Albert Hall exhibition of art work of Home Edders

    DearDebbie
    Idon't know if information about this exhibition has already been circulated butif it hasn't would you mind doing so for me?

    Somany home educated children, including Simon Tilbey, Clara and Adam Markiewicz,are represented in this exhibition and, within the exhibition, the Albert Hallmakes such a clear and public announcement of its support for the homeeducating community, that I think it would do the soul good to go along and seeit.
    www.royalalberthall.com/explore
    Thereis one free viewing day left - Saturday 27 November 11am-2pm - ground floorAlbert Hall.

    'CelebratingRemembrance' is an exhibition of artwork produced by schools and home educatingfamilies. Earlier this term, The Albert Hall offered home educators an amazingvisit to the cemetries and battlefields in Ypres , as well as to the movingLast Post ceremony at Menin Gate. They also arranged for us to visit the RoyalHospital Chelsea and to attend workshops at the National Army Museum . We werethen invited to produce artwork for inclusion in the exhibition. Ourinvolvement in this project has created for us a learning experience that willresonate for years to come.

  38. #2488

    Datum pristupanja
    Dec 2003
    Lokacija
    London
    Postovi
    1,542

    Početno

    It is time to book Museum visits for next term!


    All trips are free unless stated otherwise below. These trips are open to anyone that would like to join us, but please take note of the following importantinformation:

    Pleasenote a change from last term: we will only be accepting children aged 5 orabove to attend KS1 sessions (not including younger siblings as detailedbelow). We will only be accpeting children aged 7 or above to attend KS2sessions (not including younger siblings as detailed below).

    You mustbook a place on each trip you want to attend. Numbers are strictly limited and youcannot just drop into a session on the day. To book a place, pleaseemail and give the following information:

    · museum sessions you want toattend

    · your name and the names and agesof all the children attending (please include any siblings who will be there onthe day even if they are not taking part in the session

    · a contact phone number - ideallya mobile number - in case of last minute emergencies or changes to times

    · your email address

    Pleasenote that if your email does not contain all of the above information, we willnot be able to add you to the list.

    Allchildren must be accompanied by a named adult. If you are splitting yourchildren into two different sessions running at the same time, each child musthave someone responsible for them. This can be another parent attending thesame session so long as this has been agreed in advance between you.

    Allchildren attending the sessions must be able to sit, listen and participate asrequested by the museum educator. If your child isdisrupting the rest of the group, you will be ask to leave.

    It isunderstood that you may have to bring younger siblings to these sessions(unless detailed that they cannot attend). However, you must ensure that thesession is not disrupted by them.

    Bybooking a place on a session, you are confirming that you will attend.Non-attendees threaten the future of these trips as museums trips are dependanton minimum numbers of children. It is not always possible to fill a cancelledplace at short notice. Please be aware of this before booking.

    Please dokeep in mind the number of emails we will be dealing with and the time it takesto answer them. We have included links to the museums below. Please use them tofind out information such as location, directions, etc and do not email us forthose as it is just too time consuming to answer everyone.

    SESSIONS:

    1. National Portrait Gallery: 11 Jan2010. KS1 isFamous People (Beatrix Potter, Florence Nightengale) and KS2 is Getting theMessage. Both session run at the same time 11:00 - 12:30 There is no lunchroom. http://www.npg.org.uk/learning/schools/primary-schools.php

    2. British Musem: 22 Jan 2010. KS1 session only - AfricanTales. 10:30 - 11:30. Please note that there is a charge for this session ofapproximately £1 per child (confirmed closer to the time). http://www.britishmuseum.org/learning/schools_and_teachers/taught_sessions/foundation_and_ks1.aspx

    3. Sloane Museum: 3 Feb 2010. Anceint Greece 1pm - 3pm. Pleasenote that this session is for children aged 7-10 years old only. No younger orolder siblings will be admitted to the museum and the session is strictlylimited to only 10 children and 4 accompanying adults so some adults will haveto agree to wait outside. http://www.soaneeducation.org.uk/schools/ks2.cfm

    4. National Army Museum: 12 Feb2010. KS1Florence Nightengale. KS2 Be Prepared. Both session run at the same time from10:30 - 12pm. http://www.national-army-museum.ac.uk/education/primary.shtml

    5. Benjamin Franklin Museum: 23 Feb2010. KS1session includes a tour of the museum and a demonstration called GlassHarmonica. KS2 session includes a tour of the museum and a demonstration calledLightening. Both sessions run at the same time from 11-12pm. http://www.benjaminfranklinhouse.org/site/sections/education/school_visits.htm

    6. Tate Britain: 8 March 2010. KS1 session is UnderstandingColour and KS2 Session is Human Form. Both sessions run at the same time from10:30 - 12:00pm. http://www.tate.org.uk/britain/eventseducation/schools/7224.htm

    7. Museum of London: 17 March 2010. KS1 session only:Fire!Fire!Fire!. 10:45 - 11:15.

    8. Museum of London: 19 March 2010. KS2 session only: The Scoop 10:45- 11:15. Please note these two session are on differentdays for different ages. http://www.museumoflondon.org.uk/MuseumOfLondon/Templates/Content/article.aspx?NRMODE=Published&NRNODEGUID=%7b7FA121 8B-5F5D-4FB6-8238-52C74D26BE9A%7d&NRORIGINALURL=%2fEnglish%2fLearnin g%2fTeachers%2fwhatson%2fPrimary%2ehtm&NRCACHEHINT =NoModifyGuest#museum

    9. Wallace Collection: 22 March2010. KS1 andKS2 sessions will both be Portraiture for Self Portraiture but the childrenwill be slit into two groups by age. 10:30 - 12:00pm http://www.wallacecollection.org/learning/schools

    10. Natural History Museum: 26 March2010. A sessionin the Investigate Centre for ages 6-10 only. Please note that no youngersiblings will be allowed into the room. 11:30 - 12:30. http://www.nhm.ac.uk/education/school-activities/hands-on-activities/investigate/index.html

    Please feelfree to forward to other lists as this is the only list I will be posting this on.

    Thanks,

    __________________________________________________

    Cutting Edge workshop for 7-9 yrs olds, next week at the NaturalHistory Museum

    Dearall,


    This is a free workshop booked for 1pm, Wednesday 9th Feb 2011, at the NaturalHistory Museum, advertised for Key Stage 2.

    http://www.nhm.ac.uk/education/school-activities/workshops/cutting-edge/index.html

    "Investigate how teeth are related todiet in this interactive workshop.

    Pupils will:

    • handle, observe and compare a variety of animal skulls in order to identify different shapes of teeth
    • use and develop their scientific knowledge to understand that the shape of teeth makes them useful for different purposes

    Learning themes: teethand eating, using observations to draw conclusions, using scientific knowledgeand understanding to explain observations; making comparisons and identifyingassociations.

    Duration: 45 minutes

    Capacity: 32 students"


    Pre-visit information
    http://www.nhm.ac.uk/resources-rx/files/cutting-edge---spring-2011-34137.pdf

    At the moment it is not certain that younger siblings would be able to attendthe session. There is a request from the booking officer that children whoattend are 7-9 yrs old but I will attemp to relax this rule, once I get hold ofthe programme developer.


    If you are interested to come, please email me at by Friday, 4th Feb and please include the following information:

    -name of the parent

    -name of the child/children

    -age of the child/children (including younger siblings who might be present)

    -if you are interested to buy (50 pence charge)Museum's Explore and Discover guide for this workshop
    (you can see samples at
    http://www.nhm.ac.uk/education/school-activities/self-led-activities/discovery-guides/explore-primary/ ; the guide cannot be bought on the day, it needs to bepre-odered and paid in advance)


    Apologies for cross posting.


    Kind regards,
    Saradadevii

    ____________________________________________

    DinoScene Investigation and the Variety Show for KS2 at the NHM

    Dear all,


    These are free workshops booked for 10.45am(Dino Scene Investigation) and for 1.15pm (TheVariety Show KS2) on Wednesday 18th May 2011, atthe Natural History Museum, London advertised for Key Stage 2.

    Full information about the Dino SceneInvestigation workshop (duration 1 hour) and The Variety Show for KS2 (duration35 minutes) can be found on page 14:

    http://www.nhm.ac.uk/resources-rx/files/schools-pack-summer-2011-94051.pdf"

    Dino Scene Investigation (extract):

    How do weconstruct a picture of extinct animals? What evidence do palaeontologists findand use?

    In this workshopchildren will handle rocks and fossils, and find out how palaeontologists studyspeciments. Working in groups, they will uncover mystery speciemens fromexcavation boxes. Inspired by illustrations of extinct species, they willobserve bone structures to interpret and draw the species their fossiloriginated from.

    The Variety Show for KS2 (at Darwin Centre)

    Amaze yourchildren with the variety of life on Earth in this fun, interactive scienceshow. We will use Museum specimens to give you a sense of this variety,introducing the largest, smallest and some of our favourites. We will discussadaptations, and how and why scientists group and identify living things. Someof your children will get to star in the show as volunteers for demonstrations...ifany of you survive a close encounter with a giant squid.

    Learningobjectives:

    to engender asense of amazement and wonder for the variety of life on Earth

    to understandthat living things have adaptations that are advantageous for survival

    to understand howand why scientists sort livnig things into groups

    If youare interested to come, please email me at and pleaseinclude the following information:

    -name of the parent

    -name of the child/children

    -age of the child/children (including younger siblings who will be present)

    -if you are interested to buy (50 pence charge) Museum's Explore andDiscover guides related to these workshops and whichguide you would like to buy

    (you cansee samples at http://www.nhm.ac.uk/education/school-activities/self-led-activities/discovery-guides/explore-primary/ ; the guide cannot be bought on the day, it needs to bepre-odered and paid in advance)
    The selection of guides can be found on page no 15 at the

    http://www.nhm.ac.uk/resources-rx/files/schools-pack-summer-2011-94051.pdf"



    Apologies for cross posting.


    Kind regards,

    Saradadevii

    ________________________________________________

    Hi everyone,

    I am arranging two visits to the Houses of Parliament:

    Friday 6 May (including Your Voice workshop)
    Friday 20 May (including Making Laws workshop)
    Both at mid day.

    They will include a tour of the Palace of Westminster and a workshop (given
    in brackets, above).

    Depending on the age of the majority of the children on a particular date,
    it will be at KS2/3 level.

    These visits are very popular and have very limited availability, because
    they are booked up so quickly by schools up and down the country.

    They are aimed at school year 3 and above (which is age 7 and over).

    They have a policy of NO babies/young children (they have stopped visits
    with babies/young children on previous occasions)

    Therefore, although I generally like to leave it to parents' discretion over
    the capabilities of their home-ed children, on this occasion, I will say no
    under 6s
    on this trip - sorry.

    (those of you who know me, will know that this also applies to me, too!)

    If you are interested in going on this visit, please email me:

    -the full names and ages of your children
    -the full name of the parent going (AND their mobile number)
    -which date you would like (if you don't give a date, I will slot you in
    myself!)

    There is a limit on the numbers of children for this visit (and, unusually,
    an upper limit on the number of adults, too)

    It will be strictly "first come first served" and in the event of itbeing
    over-subscribed, I will keep a waiting list.

    (but before putting your name down, please be absolutely sure it's suitable
    for your children, that you can make the date AND that your chil(ren) will
    be ok with going on the tour/workshop without a parent).

    For further information, the website is at:
    http://www.parliament.uk/education/visiting-parliament/

    Thanks

  39. #2489

    Datum pristupanja
    Dec 2003
    Lokacija
    London
    Postovi
    1,542

    Početno

    A ovo je jedna od nasih skola :

    The Otherwise Club - a prototype of the kind of school that educationalists predict will educate our children in the future

    http://www.theotherwiseclub.org.uk/

    We currently have in the region of forty families who are members of The Otherwise Club, with each family paying membership fees towards the cost of renting premises.

    We offer workshops on subjects as varied as:

    Stained glass; rock climbing; Shakespearean Drama; Egyptian Pyramid Building and First aid. Pottery and drama are on-going weekly workshops.

    As well as regular visits from specialists in areas as diverse as African drumming, Police Dog handling and country dancing, we organise group holidays and excursions, including annual trips to an organic farm, and rock climbing.

    The Otherwise Club has been described as:

    "...a prototype of the kind of school that educationalists predict will educate our children in the future." (Evening Standard, Jan 1996)

    The Otherwise Club provides an invaluable opportunity for families with children out of school to meet regularly, exchange views and offer mutual support. Many friendships are formed, with families often meeting up outside the club. we particularly welcome new families and visitors on the first Thursday of each month.


    Osim toga napisanog, jedna od utemeljica OC vodi povijest i latinski za mladju grupu 7-11 i stariju grupu 12-16 godina, a jedan drugi roditelj fotografiju za tinajdzere.

  40. #2490

    Datum pristupanja
    Dec 2003
    Lokacija
    London
    Postovi
    1,542

    Početno

    Ovo nam je bivsa grupa http://awe.gn.apc.org/
    Na zalost, nemamo vise vremena za nju.

    Louise, ona lijecnica koja radi jedan dan u tjednu iz prijasnjeg posta, je fino sazela neke znacajke Home Ed filozofije smjera autonomnog ucenja na toj stranici

    Background information on informal learning and how this relates to ‘Adventures with Education’
    Louise Kerbiriou: lkerbiriou@doctors.org.uk, September 2008

    Despite not sending our children to school, we take their education very seriously.

    We feel that our role is often more of a facilitator to their learning rather than teacher. We encourage self-motivated, self-directed learning and believe this makes the process more efficient than the more traditional teacher-pupil approach.

    Although learning is often not deliberately structured or managed by parents it is brought about by a combination of social and environmental factors.
    Children are naturally very interested in what they see around them and are good at exploring their environment on their own terms through watching, listening, playing, conversation, questioning and thinking.

    A child’s particular interest can trigger discussions, research, explorations, spanning a huge array of topics. For example, an interest in animals may lead to biology, life cycles, environmental issues, politics, geography and beyond, in addition to providing a stimulus for reading and writing.

    All our children are very involved in the practical reality of everyday life and therefore are regularly exposed to commonly held ideas, knowledge and skills that help people to operate within our society.

    The more informal approach to the structure of a child’s learning is a natural extension from that which occurs in all children before school age and achieves the monumental tasks of walking and talking. It may be hard to pinpoint how and when learning is taking place in preschool children, we only recognise when an endpoint is reached. This remains the case when this approach is continued with older children.


    At times a more formal approach to particular topics may be used, although this is more individualised and interactive than is able to occur within a school setting. It is often that this is requested by a child pursuing a question or interest. This most commonly occurs at home rather than during a group. If a particular project or topic is undertaken within a group setting this is most often more a sharing of knowledge and discussion rather than a formal teaching session.

    The Adventures with Education (AWE) group aims to promote a culture of discussion, intellectual stimulation, encouragement and support of our children’s activities. There is sharing of knowledge and skills and at times specific interests can be augmented by workshops.

    We strive to provide a broad range of activities, from arts and crafts to language skills among many other things (which the children can choose to participate in) but also encourage the development of more specific interests that arise within the group.

    An example of this is the development of an AWE website which has arisen from the children who initiated, designed and are managing the site. They are attending external workshops to increase their knowledge, sharing information and learning through trial and error.
    The benefits of this extend beyond an expansion of computer skills.


    In summary, we believe our children are autonomous learners who are able to control what and how they learn but as parents we hope to provide an environment which will facilitate this.

  41. #2491

    Datum pristupanja
    Dec 2003
    Lokacija
    London
    Postovi
    1,542

    Početno

    Citiraj Amalthea prvotno napisa Vidi poruku
    Pa može se živjeti, mnogi žive i bez ijedne plaće, pitanje je samo kako.
    (malo off-topic, ispričavam se zbog toga)
    Pa da, to je i bio moj point, moze se zivjeti, ali drugacije od onoga kako zivis kada imas dvije pune place; mozda bez kredita, bez vlasnistva stana, bez privatnih ljecnickih usluga itd...
    Trebas biti jako motiviran da se toga odreknes, ako bi se trebao odreci.
    I zato OKK u Hrvatskoj ne bi bio privilegij hiperbogatih nego mozda onih kojima bi bilo jako stalo do toga.
    A takvih sigurno ima.

  42. #2492

    Datum pristupanja
    Dec 2003
    Lokacija
    London
    Postovi
    1,542

    Početno


    I naravno da stranjsko iskustvo HS-a pokazuje da udruživanje HS.lera radi
    sasvim dobar posao, i da je sve to pet, ali ja se posve slažem s Cvijetom i
    svima ostalima koji kažu da je u ovom trenu u Hrvatskoj to teško do
    nemoguće.

    A moram iskreno reći da me malo stegne srce kad roditelji na
    svojem djetetu krenu lomiti povijest i raditi neke velike promjene; kao da nije
    dovoljno teško odrastati i ovako i onako, još trebaš i tu stigmu u ovoj zemlji,
    koja nije široka ni raznolika ni melting pot kao SAD. Sažalim se, ja temeljni
    simpatizer HS-a, na djecu koja će jedina u stotinama kilometara prolaziti taj
    tip obrazovanja. Ako dijete bude malo nesigurnije, malo možda društvenije, pa
    može biti jako tužno ili jako smotano u dobi kad dolazi na faks, i ako roditelj
    ne odradi svoj posao stvarno maestralno mislim da to može svakako
    završiti.

    Netko mora početi, ali ne znam... nadam se da će se početi onda
    kad bude dovoljno ljudi, dovoljno podrške, kad bude moguće djetetu pronaći
    njegov krug i van obitelji.
    Ako roditeljsko vrijeme i financije zanemaris i uredotocis se samo na to pitanje izoliranosti od vrsnjaka koji su u skoli, mislim da nema puno razloga za veliku brigu, cak i u Hrvatskoj.

    Postoje skola u turnusima tako da su slobodna djeca dostupna u svako doba dana (sto recimo nije ovdje slucaj, svi su u skoli 9-3.30 pa nikoga nema po igralistima osim mama s todlerima i bebama);

    postoje knjiznice, radionice po knjiznicama, svijet prica i slicno;

    postoje sportski klubovi, muzicke skole, tecajevi plivanja, jezika itd...

    postoje obrazovne ustanove koje pruzaju usluge skolama(grupni posjeti muzejima, kazalistima, koncertima), pa bi isto tako mogle pruzati usluge home ed djeci, ako se oni udruze u nekakvu grupu i to zatraze (po cijeni po kojoj se naplacuje skolama/grupama, dakle, nizoj od uobicajene).

    Udruzivanje i kooperacija je srz postanka (i opstanka), ne samo HomeEda nego i svega ostalog

    Zato s veseljem ocekujem tvoju i siriusinu kavu!

    I kavu svakoga tko ce vam se pridruziti; podrsku inicijativi mozete nam dati na http://www.druginacin.hr/ukljuci-se/

    Pocetna clanarina samo 50 kuna


    Želimo promijeniti način na koji ljudi u Hrvatskoj razmišljaju o obrazovanju, školstvu, poučavanju, učenju, odgoju i igri.

    Propitivanjem ideja da je osnovna svrha školstva obrazovanje, da je učenje proizvod poučavanja, da je svrha odgoja kontrola ponašanja, da igra nije sastavni dio življenja, pa tako i rada i učenja želimo ljude potaknuti da odbace uvriježenu nekonzistentnu logiku, te se oslobode oklopa koji ih spriječava da ispune svoj puni potencijal.
    Postoji nekoliko načina na koji ti možeš pomoći radu Udruge.
    Učlani se u Udrugu

    Članstvo u udruziSukladno Statutu Udruge podupirući članovi udruge mogu postati sve poslovno sposobne fizičke osobe koje dostave pristupnicu i suglasne su sa Statutom i općim aktovima Udruge te plate članarinu.
    Odluku o prijemu u redovno članstvo Udruge donijeti će Upravni odbor ukoliko je osoba aktivno sudjelovala u radu Udruge.
    Članarina Članarina se plaća za kalendarsku godinu. Udrugu možeš podržati članarinom od 50, 100 ili 150 kuna. Drugi član iste obitelji ima popust od 50%.
    Pristupnica Ispunjenu pristupnicu pošalji poštom na našu adresu:
    Udruga Obrazovanje na drugi način
    Črešnjevec 66
    10 000 Zagreb

    Napiši članak

    Zanimaju nas članci koji obrađuju teme kao što su obrazovanje, školstvo, poučavanje, učenje, odgoj i igra kroz prizmu hrvatskog iskustva.


    U nastavku su izlistane par tema koje su nam posebno drage, a koje ti mogu poslužiti kao inspiracija za tvoj članak:
    • U Školskom zakonu Hrvatske iz 1874. godine hrvatskim građanima omogućeno je obrazovanje svoje djece kod kuće. Koje su povijesne okolnosti dovele do ukidanja te opcije u obrazovanju djece? Imena odgovornih osoba i njihovi osobni motivi u donošenju takve odluke. I Slovenija i Crna Gora imaju u svom zakonu o školstvu opciju obrazovanja kod kuće. Čini se da je do te promjene došlo neposredno nakon raspada SFRJ-a. Tko je inicirao promjenu i zašto?
      Članak 50 Zakona iz 1874. godineRoditeljem ili njihovim zamjenikom ostaje prosto djecu svoju dati podučavati ili doma ili u kojem god budi privatnom budi javnom zavodu ili u kojoj drugdje postojećoj pučkoj školi. Nu u tom su slučaju roditelji ili njihovi zamjenici dužni svake godine dotičnu nebiljegovanu svjedočbu o napretku djece podnositi obćinskomu školskomu odboru; a ovaj je dužan na to paziti, da se takova djeca poduče bar u onom obsegu, kakov se po ovom zakonu zahtjeva za javne pučke škole.
    • Osnovno, srednje, više i visoko školstvo financira se velikim dijelom od strane poreznih obveznika. Dobar dio hrvatskog gospodarstva zasniva svoje poslovanje kako na udjelu u tom kolaču, tako i na prodaji proizvoda i usluga korisnicima školskog sustava. Koliko je novčano težak sektor školstva? Na koji se način novčana sredstva raspodjeljuju? Kolika je cijena školovanja po učeniku? Koliko je teška industrija proizvoda i usluga koja zasniva svoje poslovanje na postojanju školskog sustava? Kakav je povijesni trend po tim pitanjima?
    • U Hrvatskoj postoje nekolicina alternativnih škola. Kakav je bio njihov životni put? Povijesni pregled alternativnih i eksperimentalnih programa u hrvatskom školstvu, sa razlozima njihovog začeća, načinom i uvjetima njihovog vođenja, te što je dovelo do njihovog gašenja.
    Prevedi članak

    Stvori korisnički račun i baci se na prevođenje jednog od članaka koje imamo u pripremi. Ukoliko znaš za dobar članak koji nije na našem popisu, podijeli to s nama.
    Hrvatska Wikipedija sadrži stranicu o obrazovanju kod kuće koja je djelomičan prijevod vrlo iscrpne stranice na engleskoj Wikipediji. Prijavi se za uređivanje Wikipedija stranica i smanji razliku u sadržaju tih dviju stranica.
    Pored tekstova, tu su video sadržaji na Internetu za koje postoji mogućnost stvaranja podnaslova. Primjer su govori na TED-u za koje još (svibanj 2010.) ne postoje podnaslovi na hrvatskom: Bring on the learning revolution! (Sir Ken Robinson) i Can kids teach themselves? (Sugata Mitra). Upute za stvaranje podnaslova za govore na TED-u nalaze se na TED-ovoj stranici za prevođenje.

    Članci u pripremi:
    • Alfie Kohn. Rethinking Homework
    • Daniel Quinn. Schooling: The Hidden Agenda
    • John Holt. Common Objections to Homeschooling
    • John Taylor Gatto. The Seven-Lesson Schoolteacher
    • Peter Gray. Children Educate Themselves I: Outline of Some of the Evidence
    • Peter Gray. Children Educate Themselves II: We All Know That’s True for Little Kids
    • Peter Gray. Children Educate Themselves III: The Wisdom of Hunter-Gatherers
    • Peter Gray. Children Educate Themselves IV: Lessons from Sudbury Valley
    Prevedi i objavi knjigu

    Većina knjiga koje su duboko utjecale na naš način razmišljanja trenutno (svibanj 2010.) nisu dostupne na hrvatskom jeziku. Iznimka su knjige Oružja za masovno poučavanje (John Taylor Gatto) i Vaše kompetentno dijete (Jesper Juul).

  43. #2493
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,710

    Početno

    Eto niti kavu bez da je radna ne mogu popiti, a još imam i domaću zadaću prije.

    Hvala na tekstovima, dobro će mi doći za ideje kako provesti praznike.

  44. #2494
    Zdenka2 avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Postovi
    6,448

    Početno

    Još uvijek nema nikakvog odgovora o dugoročnim iskustvima.

    Mene doista zanima usporedba konačnih rezultata obrazovanja na ovaj ili onaj način. Zanima me kakvo znanje djeca obrazovana kod kuće imaju na kraju obrazovanja, kako dobivaju diplome, kakva zanimanja imaju, na kojim se radnim mjestima zapošljavaju i u kojoj mjeri, drugim riječima jesu li ravnopravni i konkurenti kod zapošljavanja.

  45. #2495
    ina33 avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2006
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    29,244

    Početno

    Ja uvijek o pravopisu, ali, evo, meni čudno kako to ljudi spajaju na engl. te riječi zajedno.... ovo "ifany" i takvi primjeri, možda su samo tipfeleri. Doduše, upoznala sam i čovjeka vrhunskog pravnika iz ogromne međunarodne odvjetničke kuće na prestižnoj adresi u Londonu, vjerojatno obrazovan ful konvencionalno, pa se čudila i tom spellingu. A možda nas strance naši učitelji jezika nabrijavaju bez veze, moj obožavani profa iz engl je uvijek imao "mantru" "Spelling se ne smije ne znat!".
    Posljednje uređivanje od ina33 : 03.06.2011. at 10:36

  46. #2496
    Anemona avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2007
    Lokacija
    sjeverozapadna
    Postovi
    11,053

    Početno

    Da se malo ubacim nije direktno "na temu",
    Završili su upisi u prvi razred. U našem malom gradu u toj generaciji je na žalost malo djece (manje nego inače).
    Upisano je dva prva razreda A i B, u svakom ima 18 učenika i još se poklopilo da su u igri 2 najbolje učiteljice u školi.
    Meni je ovo idealno.
    Mali razred (mada do 10 učenika bi bilo taman) i "nadobudna" i inovativna učiteljica koja obožava svoj posao. Milina.

  47. #2497
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Evo, kod nas ih ima po 28 u razredu. Čista milina.

  48. #2498
    seni avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Postovi
    7,511

    Početno

    zdenka, bojim se da ces na ta pitanja tesko naci odgovore. kad sam malo istrazivala njemacke web stranice na tu temu (i pouzdajuci se u njemacku sustavnost i organiziranost), statistika kao i dugorocnih iskustava nisam nasla.
    i inace na germanskom podrucju postoji prilicno malo web stranica posvecenih toj temi. njihovi podatci su, da je se u njemackoj kod kuce obrazuje otprilike 600-1000 djece, dakle rade se maltene o promilima.
    najveci broj obitelji je religiozno motiviran, radi se o pripadnicima evangelikalnih crkvi, te su njihovi razlozi jasni. i s velikom vjerojatnoscu ne podpadaju pod rubrike boljeg obrazovanja, individualizacije i slicnog. drugi jako zastupljeni tip razloga su djeca sa vecim ili manjim poteskocama u razvoju, kojima, kako njihovi roditelji smatraju, kucni tip obrazovanja bolje odgovara.
    nikakvih statistika nisam nasla.
    ovim naravno ne zelim reci, da je nemoguce biti izvrsno obrazovan kod kuce, jasno mi je da je to naravno moguce, te da i studiranje teoretski ne bi trebao biti problem.

    anglosaksonskih stranica ima puno vise, tu mi nedostaje uvid i sporija sam na engleskom.
    ako se dobro sjecam, mislim da je tu i tamo bilo nekakvih statistika, medutim ne znam koliko su one nama relavantne, poznavajuci nivo i kvalitet prosjecnih americki skola, prilicno los nivo javnih skola, kao i zastupljenost populacija unutar raznih getoa, koje maltene nemaju nikakvu edukaciju, ni kucnu, ni unutar sustava. dakle pitanje je sto je kontrolna skupina, odnosno kakvo obrazovanje sluzi kao kontrolni parametar. po onome, u drustvu slijepaca i onaj koji vidi na jedno oko, jako dobro vidi.

  49. #2499
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Zar nije u Njemačkoj zabranjen homeschooling?

  50. #2500

    Datum pristupanja
    Jul 2010
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    50

    Početno

    Citiraj Zdenka2 prvotno napisa Vidi poruku
    Još uvijek nema nikakvog odgovora o dugoročnim iskustvima.

    Mene doista zanima usporedba konačnih rezultata obrazovanja na ovaj ili onaj način. Zanima me kakvo znanje djeca obrazovana kod kuće imaju na kraju obrazovanja, kako dobivaju diplome, kakva zanimanja imaju, na kojim se radnim mjestima zapošljavaju i u kojoj mjeri, drugim riječima jesu li ravnopravni i konkurenti kod zapošljavanja.
    nisam najbolja osoba da bih ti dala informaciju o tome, ali ovih dana sam našla jedan članak gdje ima malo o tome:
    http://www.timesonline.co.uk/tol/lif...icle678498.ece

    i ta djeca znaju na fakultete, izgleda da neka dobiju solidno obrazovanje, neki rade ono što se radi sa srednjom školom... ali naravno, to su sve informacije iz engleske, ništa kod nas. englezi imaju te razne ispite koji ih mogu dovesti do fakuleta u par koraka, završiš par kurseva online ili navečer (ako ne griješim),,platiš i učiš ako hoćeš. Dakle šaroliko. Ali ono što mi je upalo u oči da su većina roditelja plaćala instrukcije, pogotovo starijoj djeci. Koliko mi se čini iz ovih par zadnjih postova iz engleske kažu mi da su tečajevi na tim njihovim klubovima kao neki večernji, rekreacijski tečajevi, vidim jako malo konkretnog učenja (nadam se da ne brijem akademski, ali ako je tu povijest, moglo je biti i još nešto).. znači da se ipak sve svodi na poučavanje roditelja i onda ako oni misle da to djeci treba, vanjskih instruktora.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •