Zanimjivo je da si napisala "Tko želi.", a kada je RozaGroza rekla da želi odmah se skočilo na nju rekavši da je to bezveze. Pravi hrvatski mood.
Nije mi jasno zašto se onda hvataš za primjere koje sam ja navela kao svoje praktične vještine koje su samo jedan malen i neznatan segment kuhanja. Nisam se javila za voćarstvo jer se time ne bavim - taj segment ostaje nekom drugom. Mi tu pričamo o udruživanju obitelji od kojih svaka može ponuditi i neku praktičnu vještinu koje kada se sve stave na hrpu mogu tvoriti nešto što bi u školi nazvali predmetom ručni rad, domaćinstvo ili kako god. U demokratskim, freire schule vani u samom nastavnom procesu to izgleda tako da se ponude različite vještine i znanja, a učenici prema svojim intresima odu poslušati i neposrednim iskustvom naučiti ono što ih zanima.
Možeš li mi reći onda svoje mišljenje o tome što prof. Matijević piše o tome zašto nam je potrebano takvo obrazovanje ma kako se taj predmet u školi zvao? Ipak je on jedan od stručnjaka koji su radili na NOK-u. Uostalom, takvo obrazovanje postoji u školama koje pripadaju našem širem kulturološkom krugu. Zašto postoji u tim recimo naprednijim državama, a vi ovdje niječete svrhu takvog obrazovanja i etiketirate ga kao bezvezno?
Kako doživljavaš njegov prijedlog da predmet ne treba biti u potpunosti definiran tj. da bi trebala postojati određena sloboda kod odabira sadržaja i vremena njihove izvedbe koja bi varirala od škole do škole i sl?





Odgovori s citatom