Stranica 3 od 3 PrviPrvi 123
Pokazuje rezultate 101 do 122 od 122

Tema: Roditeljski o zdravstvenom odgoju

  1. #101
    Zuska avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2012
    Lokacija
    terra magica
    Postovi
    4,092

    Početno

    Citiraj seni prvotno napisa Vidi poruku
    Ni na jednom austrijskom dokumentu, kao i na dokumentima drugih država, ne postoji, ne postoji, ne postoji rubrika za rod.

    Inače nagradno pitanje, sto su to rodne studije iliti gender?
    Čitali ste relevantnu literaturu? (odmah da napomenem jutarnji, vecernji i bitno.net nisu, nisu, nisu literatura)
    Upoznati ste temom, dubinski i temeljito, te postoje elementi s kojima se ne slazete?
    Što se manje zna, to se manje želi znati. Zašto bi išta znali o rodu, kad je to loše???? Rekli u crkvi. Rekao susjed. Rekli na bitno.netu. Dobili na mail.
    A svijet je ovaj dolina suza, pun je zala, prljavština i zamki, knez tame vreba iza svakog ugla...

    Ma samo treba pustiti da pišu i govore, sve je jasno
    Posljednje uređivanje od Zuska : 13.12.2012. at 08:11

  2. #102

    Datum pristupanja
    Feb 2005
    Lokacija
    skoro na vrhu
    Postovi
    1,304

    Početno

    Jučer bio roditeljski. Nije najavljeno zašto se saziva.

    Učiteljica je na početku rekla da je bila dužna sazvati sastanak "s obzirom na te novosti oko zdravstvenog odgoja". Rekla je da je bila na edukaciji o ZO i da je sadržaj ZO određen na isti način kao program drugih predmeta i nije podložan roditeljskom odlučivanju. Pročitala je teme za 4. razred, tj. ono što u Kurikulumu piše na str. 14 i 15 plavim slovima u prvom stupcu (roditelji nisu dobili ispis Kurikuluma). Pročitala je koliki je predviđeni broj sati po kojoj cjelini (str. 4 Kurikuluma). Navela je da je dobar dio tih tema već integriran u ostale predmete.
    Informirala nas je da, sat nakon početka našeg rod. sastanka, počinje i sastanak Vijeća roditelja na kojem će sudjelovati naša razredna predstavnica pa se kod nje možemo informirati o zaključcima tog sastanka. Prema informacijama kojima raspolaže naša učiteljica, ako bude interesa, u VR možemo tražiti poseban sastanak na temu ZO koji bi se održao u drugom polugodištu.

    I to je uglavnom to. Rasprave nije bilo.

  3. #103

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    2,908

    Početno

    Citiraj aleksandra70vanja prvotno napisa Vidi poruku
    ne, to ne vrijeđa mene, već ministra
    i čak me čudi da osoblje nije reagiralo


    mene vrijeđa kao građanina ove zemlje hajka crkve na zdravstveni odgoj
    moram priznati, ali ono iskreno da si me šokirala.da se na ovom forumu ovako može shvatiti benigna šala, i to na naš račun(moje škole)...ja tu više nemam riječi i bolje da ne komentiram.

  4. #104
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    Citiraj mlukacin prvotno napisa Vidi poruku
    I dajte molim vas pustite crkvu i medije iz svega togam kupite si dio preporučene literature i isčitajte si jer način rada s time neće biti nimalo nejednak kao sa čitanjem lektire, koliko ja znam.
    Naravno, to će biti potpuno isto kao lektira. Na primjer, iz modula o prevenciji nasilja, ovo će čitati u četvrtom razredu:

    Kolarec, Đ., Ahel, I. i Pamuković, N. (Ur.) (2009): Pravne i medijske perspektive trgovanja ženama i
    prostitucije. Zagreb: Centar za žene žrtve rata – Rosa.

    Ovo u petom:
    Tot, D. (Ur) (2008): Bouillet, D., Uzelac, S.: Priručnik za nositelje produženog stručnog tretmana u osnovnim
    i srednjim školama. MZOS i AZOO, Zagreb

    Ove 33 radionice će praktično provesti na jednom satu razrednika u šestom razredu:
    Uzelac, M., Bognar, L. i Bagić, A. (1994) Budimo prijatelji – 33 pedagoške radionice, Slon, Zagreb.
    Vizek Vidović, V. (2003) Psihologija obrazovanja. Zagreb: VERN.

    Ovo će čitati u sedmom:
    Vodič kroz UN-ov protokol protiv trgovanja ljudima. Protokol za sprječavanje, suzbijanje i kažnjavanje
    trgovanja ljudima, posebno ženama i djecom, kojim se dopunjuje Konvencija UN -a protiv transnacionalnog
    organiziranog kriminala. (2005) Zagreb: Prius.

    U osmom će imati praktični rad, trebat će organizirati vlastiti mali lanac trgovine ljudima.

  5. #105
    ekoi avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2010
    Postovi
    501

    Početno

    vertex, sve si sad lijepo objasnila. hvala, al ozbiljno. ja ne mogu vjerovati načinu na koji neki ljudi pojmljuju stvari oko ove teme. to je zapravo najveća opasnost za našu djecu.

  6. #106
    ms. ivy avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2003
    Postovi
    12,890

    Početno

    Citiraj ekoi prvotno napisa Vidi poruku
    vertex, sve si sad lijepo objasnila. hvala, al ozbiljno. ja ne mogu vjerovati načinu na koji neki ljudi pojmljuju stvari oko ove teme. to je zapravo najveća opasnost za našu djecu.
    x!

  7. #107
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,003

    Početno

    Citiraj ekoi prvotno napisa Vidi poruku
    vertex, sve si sad lijepo objasnila. hvala, al ozbiljno. ja ne mogu vjerovati načinu na koji neki ljudi pojmljuju stvari oko ove teme. to je zapravo najveća opasnost za našu djecu.
    Upravo to je i mene za prepastilo na roditeljskom (zapravo sastanku vijeća roditelja) do te mjere da nisam komentirala ništa, jer stvarno nisam znala što bih rekla. Ima ljudi s kojima je jako teško naći zajedničku točku za komunikaciju.

  8. #108
    Osoblje foruma BusyBee avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    7,214

    Početno

    Vertex

  9. #109
    Cubana avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2005
    Lokacija
    East end
    Postovi
    6,747

    Početno

    Citiraj mlukacin prvotno napisa Vidi poruku
    Da li ste pregledali popis preporučene literature za spolno/rodni odgoj? Od njih SVIH ja mogu reći da mi je eventualno zadnja prihvatljiva ioako ni nju još nisam pročitala (mislim na HIV/AIDS).
    Ovo ti je kao da kažeš da ti je "50 nijansi sive" prihvatljiva literatura za likovni odgoj.
    Knjiga se ne sudi po koricama, a bome ni po naslovu.
    Čita se.
    Dok se ne pročita, vjeruje se Miletićevim citatima.

  10. #110
    mirjana avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    997

    Početno

    Citiraj mlukacin prvotno napisa Vidi poruku
    Seni, odi na neku australsku stranicu i skini si neki dokument za izdavanje recimo vozačke dozvole... kao opciju odabira imaš spol: muško i žensko, a pod opcijom rod imaš devet odabira... zoo nešto nešto, queer... neda mi se sada tražiti jer sam više preumorna od svega ovoga. Nitko tko je imalo normalan ne može reći da je to u redu! Da li je to cilj kojim mi težimo? Ok, vjerujem u neku ruku da je to valjda neizbježno, ali to je za mene pakao na Zemlji; kako i piše u Bibliji. I dajte molim vas pustite crkvu i medije iz svega togam kupite si dio preporučene literature i isčitajte si jer način rada s time neće biti nimalo nejednak kao sa čitanjem lektire, koliko ja znam.
    neinformirana si i ne trudiš se informirati, ali sa velikim žarom širiš dezinformacije

    ali kad si već prelijena da sama potražiš dokument na koji se pozivaš, pokaži nam barem na dokumentu koji ti je marsupilami pronašla - gdje ti vidiš uopće odabir roda, a posebno tih 9 mogućnosti queer i sl

    može bit' da je to negdje na stranici na kojoj su slike ružičastih slonova i bijelih miševa....

  11. #111
    aleksandra70vanja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    11,372

    Početno

    Citiraj Cubana prvotno napisa Vidi poruku
    Ovo ti je kao da kažeš da ti je "50 nijansi sive" prihvatljiva literatura za likovni odgoj.
    .

  12. #112
    mirjana avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    997

    Početno

    definicija riječi gender (rod) na engleskom:

    http://oxforddictionaries.com/definition/english/gender

    Definition of gender
    noun

    • 1 [mass noun] the state of being male or female (typically used with reference to social and cultural differences rather than biological ones): traditional concepts of gender
    • [count noun] the members of one or other sex: differences between the genders are encouraged from an early age


    • 2 Grammar (in languages such as Latin, French, and German) each of the classes (typically masculine, feminine, common, neuter) of nouns and pronouns distinguished by the different inflections which they have and which they require in words syntactically associated with them. Grammatical gender is only very loosely associated with natural distinctions of sex.
    • [mass noun] the property (in nouns and related words) of belonging to a grammatical gender: determiners and adjectives usually agree with the noun in gender and number


      The word gender has been used since the 14th century as a grammatical term, referring to classes of noun designated as masculine, feminine, or neuter in some languages. The sense ‘the state of being male or female’ has also been used since the 14th century, but this did not become common until the mid 20th century. Although the words gender and sex both have the sense ‘the state of being male or female’, they are typically used in slightly different ways: sex tends to refer to biological differences, while gender refers to cultural or social ones.



  13. #113
    mirjana avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    997

    Početno

    ja želim da moje kćeri uče o rodnoj ravnopravnosti i u školi - da je potpuno normalno da tata kuha, da mama šarafi i bude inžinjerka, sastavlja tehničke komponente i razvlači žice po stanu dok tata ide na plac kupiti što mu treba za ručak

    da i ona i cijela generacija znaju da je sasvim OK ako žena želi biti automehaničarka a muškarac odgajatelj u vrtiću ili primalja

    da spol nije ono što te određuje, određuju te tvoji izbori

  14. #114
    mirjana avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    997

    Početno

    Citiraj Cubana prvotno napisa Vidi poruku
    Ovo ti je kao da kažeš da ti je "50 nijansi sive" prihvatljiva literatura za likovni odgoj.
    Knjiga se ne sudi po koricama, a bome ni po naslovu.
    Čita se.
    Dok se ne pročita, vjeruje se Miletićevim citatima.

    i potpis

  15. #115
    mirjana avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    997

    Početno

    a možeš si i ovo proučiti:

    http://www.ured-ravnopravnost.hr/sit...avnost%202.pdf

    U tom je smislu pojam roda u sociologiji i nekim drugimdruštvenim znanostima inaugurirao u svoj korpus feminističku kritiku i analizu pojma rodaimajući na umu dvije razine i značenja analitičkog smisla pojma roda: 1. deskriptivne razinerazlike među rodnim grupama i 2. odnose socijalnih nejednakosti (stratifikacija) među rodnimgrupama utemeljene na kategorijama
    društvene moći. Iz toga jasno proizlazi da se odnosispolova u društvu ne mogu svoditi na puku razliku spolnih obilježja ili obrazaca ponašanjanego su to tvorbeni odnosi utemeljeni u samim mehanizmima društvenosti, ponajprije kroz


    odnose moći žena i muškaraca kao dviju dominantnih grupa.Iz toga slijedi da to što smo rođeni sa ženskim ili muškim genitalijama, ili, recimo, određenombojom kože, često znači da živimo različite živote. U tom su smislu naša biologija i naša međusobnadruštvena interakcija doista dijalektički povezani i međusobno se prožimaju. Premda je svako
    društvo stratificirano prema rodu, pri istraživanju rodne stratifikacije i diskriminacije nije moguće
    posve odvojiti utjecaje biologije od društvenih utjecaja. No, s druge strane, itekako je moguće
    na temeljima različitih biologija izgrađivati stereotipne društvene nejednakosti i opravdavanjaspolne/rodne diskriminacije – seksizme – tj. nejednako tretirati žene i muškarce, nepovoljno seodnositi prema grupama i pojedincima na temelju spola, odnosno aktivno djelovati u poticanjupredrasuda ili osporavanja prava, prakse ili politike nekoj rodnoj grupi ili njezinim pripadnicima/cama na temelju kriterija spola/roda.U svakom društvu kategorije spola i roda utječu na svakodnevne interakcije i na doživljajei iskustva identiteta. Vjeruje se da žene i muškarci imaju različite prirođene i stečenekarakteristike i da se ponašaju na različite načine. Takvi stavovi i percepcije mogu se naći usvim društvima i na svim klasnim razinama. Te osobine, označene kao različito “muške” ili
    “ženske”, mogu međutim znatno varirati od društva do društva, od grupe do grupe, a unutar
    jedne rodne grupe čak i više nego između različitih rodnih grupa (Fuchs Epstein, 1999: 45).

  16. #116
    ekoi avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2010
    Postovi
    501

    Početno

    informirati se, tj. nužno je znati razliku između roda i spola. kada bi samo sa time svi mi bili na TI, pola ovih postova ne bi bilo napisano, i riješili bi se velike muke i živaca

  17. #117

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    1,715

    Početno

    Mi smo jučer imali sjednicu Vijeća roditelja. Ravnatelj je imao prezentaciju vezano za Zdravstveni odgoj, po kurikulumu, točno za svaki razred, koliko sati je predviđeno, teme. Bila je prisutna i psihologica, pedagog i učiteljica iz 3. razreda. Ona nam je rekla da su sve te teme i prije bile obrađivane s djecom, na satovima SRZ-a, biologije i ostalih predmeta, da je ovo malo medijski prenapuhano. Ravnatelj je rekao da su djelatnici naše školi spremni za ZO, još će se pripremati, raditi će se u suradnji sa liječnicima školske medicine, psiholozima. Rekao je isto tako da profesori mogu imati svoje osobno mišljenje o ZO i iznositi ga izvan škole, ali da su oni državni namještenici i ako je Ministarstvo propisalo program oni su ga dužni provoditi kao i sve ostale programe. Mogu reći da je sastanak prošao u vrlo kulturnoj atmosferi, naravno da su ljudi imali neke nedoumice, pitali su, razgovarali, ali samo je par roditelja izrazilo neslaganje sa ovakvim ZO.

  18. #118
    ms. ivy avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2003
    Postovi
    12,890

    Početno

    Citiraj davorka prvotno napisa Vidi poruku
    i učiteljica iz 3. razreda. Ona nam je rekla da su sve te teme i prije bile obrađivane s djecom, na satovima SRZ-a, biologije i ostalih predmeta, da je ovo malo medijski prenapuhano.
    ovo je otprilike rekla i naša učiteljica na roditeljskom, i komentirala da se diže prevelika prašina oko tih par modula u višim razredima. pročitala nam je što je ZO i kakav je kurikulum za 2. razred. onda smo se izjašnjavali slažemo li se s takvim ZO - svi su bili za provođenje (bar higijena i zdrava prehrana nisu nikome sporni). iznenadilo me to - otkud glasanje?

  19. #119
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    Citiraj davorka prvotno napisa Vidi poruku
    Rekao je isto tako da profesori mogu imati svoje osobno mišljenje o ZO i iznositi ga izvan škole, ali da su oni državni namještenici i ako je Ministarstvo propisalo program oni su ga dužni provoditi kao i sve ostale programe.
    ronin, zar ovo ne vrijedi i za vašu školu?
    ili je katolička škola u šibeniku privatna škola?
    od kud učitelji dobijaju novce?
    baš me zanima, ozbiljno pitam.

  20. #120
    mama courage avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2006
    Postovi
    7,324

    Početno

    Citiraj ronin prvotno napisa Vidi poruku
    to na naš račun(moje škole)..
    ja sam shvatila da je to na račun vaše škole ("raspela već imamo dovoljno")


    Nitko tko je imalo normalan ne može reći da je to u redu! Da li je to cilj kojim mi težimo?
    a zašto bi morali težiti ladicama? ili si muško ili žensko? ili si hrvat ili srbin? ili si bijelac ili crnac? kad ih ima, koji su i muško i žensko (da takvi su se rodili s oba spola, ima ih koji su se rodili u jednom, ali osjećaju da su drugi spol), ima ih koji za sebe ne mogu reći ni da su hrvati ni da su srbi, jer su iz miješanog braka, pa ni da su bijelci ni da su crnci... zašto ne bi postojala opcija da se čovjek izjasni da se ne osjeća nijedno od navedenog?! zašto je to pakao? nitko nikoga ne tjera. svi koji od toga zaziru i dalje se mogu izjašnjavati kao, rasa: bijela spol: žensko, nacionalnost: hrvatsko, državljanstvo: hrvatsko, vjeroispovijest: katolik... nekima od nas je teško ispuniti stavku nacionalnost ili vjeroispovijest. nekim drugima je teško reći da su žensko, kad se osjećaju kao muško.



    i nekako mi nije jasno ovo za rod,.. heteroseksualnost nije rod. pa me zbunjuje to stalno ponavljanje... hetero, queer (pa onda još podmuklo doda), pedo i incesty.

  21. #121

    Datum pristupanja
    May 2007
    Postovi
    2,588

    Početno

    Citiraj mama courage prvotno napisa Vidi poruku
    i nekako mi nije jasno ovo za rod,.. heteroseksualnost nije rod. pa me zbunjuje to stalno ponavljanje... hetero, queer (pa onda još podmuklo doda), pedo i incesty.
    Meni ništ u vezi roda nije jasno Ako si žensko a osjećaš se kao muško, svejedno si žensko, ako sam ja bijelkinja a osjećam se kao crnkinja i dalje sam bjelkinja. Prema tome, trebalo bi značiti da je "rod" stvar individualnog osjećaja? Kako onda mogu znati kojeg je netko roda? Molim primjer kako definirati da je netko ženskog roda-muškog spola ili obratno.
    Vjerujem da seksualna orijentacija nije izbor, nego je to urođeno, tj. ako je netko homoseksualac, on to jest i ne može tu ništa promijeniti. Što je s rodom? Zbunjuje me i stvrstavanje homo i biseksualnosti u rodove.

  22. #122
    Administrator foruma daddycool avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2005
    Lokacija
    ZG, u braku
    Postovi
    4,635

    Početno

    Citiraj ivarica prvotno napisa Vidi poruku
    sad ce kraj polugodista, redaju se roditeljski, zanima me sto tamo roditelji i razrednici govore
    nisam topik otvorila kao cetvrtu temu o zdravstvenom odgoju, ne zelim moderatoricama opet iste muke i vama(nama) opet iste banove
    ne znam za više razrede ali učiteljica u nižima je rekla da se njima ništa ne mijenja jer je sve to već ionako bilo u programu.

    a sad vas ključam

Stranica 3 od 3 PrviPrvi 123

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •