Pokazuje rezultate 1 do 50 od 218

Tema: Razlicitost u ispitivanju i ocjenjivanju

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    Zato smo mi odrasli tu, da im objasnimo. Problem je čini mi se što ima i odraslih koji individualni pristup u školi doživljavaju kao privilegiju.
    Slažem se. Zato im treba objasniti da to nije njihova privilegija, nego pravo, i da ne trebaju smatrati da su oni ili njihova djeca dobili privilegiju, nego da je to pravo kojeg se ne trebaju sramiti, i priznati da ga koriste. Ne treba se nitko sramiti radi toga, dapače.

  2. #2
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Citiraj Deaedi prvotno napisa Vidi poruku
    Slažem se. Zato im treba objasniti da to nije njihova privilegija, nego pravo, i da ne trebaju smatrati da su oni ili njihova djeca dobili privilegiju, nego da je to pravo kojeg se ne trebaju sramiti, i priznati da ga koriste. Ne treba se nitko sramiti radi toga, dapače.
    Roditelji djece sa poteškoćama jako dobro znaju da to nije privilegija, i svakako je se ne srame, što nema veze sa čuvanjem privatnosti svoga djeteta.

  3. #3
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    Roditelji djece sa poteškoćama jako dobro znaju da to nije privilegija, i svakako je se ne srame, što nema veze sa čuvanjem privatnosti svoga djeteta.
    Ja sam shvatila da ti kažeš da to je privilegija i da je zato ne žele isticati. Naravno da nije privilegija, tko bi razuman to mislilo, zato me i iznenadio tvoj stav.
    Posljednje uređivanje od Deaedi : 07.09.2015. at 10:12

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •