Pokazuje rezultate 1 do 50 od 218

Tema: Razlicitost u ispitivanju i ocjenjivanju

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    sandra, prilično sam sigurna da osmogodišnjacima nitko ne spominje termine IP i PP.
    Nego im se objašnjavaju i približavaju različitosti, i ukazuje na to da recimo da se dijete koje sjedi u kolicima ne može jednako ocjenjivati iz tjelesnog kao druga djeca.
    Ali to se ne radi na primjeru njihovog kolege iz razreda, nego općenito.

  2. #2

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    309

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    sandra, prilično sam sigurna da osmogodišnjacima nitko ne spominje termine IP i PP.
    Točno, ali su se ti termini uvukli u cijelu našu raspravu, mi govorimo o opravdanosti IP, a sve je krenulo od situacije u kolektivu osmogodišnjaka i kako oni doživljavaju te situacije. Zar im se ne bi trebalo pojasniti, u nekom primjerenom trenutku i na prikladan način, baš zato što neke/mnoge različitosti nisu, zbog svoje zrelosti, dobi, iskustva i sl., u stanju odmah primijetiti i sebi razjasniti?

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •