Već je Svimbi stavila link da je odobreno refundiranje. Nisu trebale roza cvike da se to realizira.

Nažalost nije samo u RH tako, uvijek dobro dođe odvjetnik i stavljanje u medije ili barem prijetnja.
Mi smo nedavno imali situaciju s putnim osiguranjem za otkazani put u inozemstvo i svu smo dokumentaciju pravodobno dostavili, no 2 mjeseca su nas zavlačili da fali ovo-ono da nam ne mogu još odobriti povrat (radi se o osiguranju iz inozemstva koje smo papreno uplatili za to putovanje). Onda sam poludila i zaprijetila da ću angažirat odvjetnika i objavit na društevnim mrežama kako su neprofesionalna agencija, čik pogodi u roku 24h je stigao mail da odobravaju naš zahtjev. Fuj, užas,al često to bude jedini način.Ne uspoređujem situacije naravno nego načine kako doći do cilja i onoga što ti pripada: pravna pomoć i/ili javna objava.

S tim da je Mirelina situacija takva da vjerujem da bi uz dobrog odvjetnika čak i bez medija dobila povrat sredstava jer pravni temelj je već u Zakonu i "oni" nemaju izbora nego refundirat troškove (budući da ne postoji ustanova, ni liječnik u RH koji to radi a dužni su osigurati zakonom navedenu medicinsku uslugu).