Citiraj Jadranka prvotno napisa Vidi poruku
A meni se bas to ne svidja, spajanje prirode, povijesti i geografije u jedan predmet. Po meni su to poprilicno odvojeni i jako vrijedni predmeti. Iako je dobro da se prate.
Potpuno se slažem. I ne slažem se s ni s potrećinjivanjem nastavnog sadržaja povijesti. Taj dio (čini mi se) lako može korigirati predmetni nastavnik, recimo tako da prilikom ispitivanja npr. ne inzistira na točnoj godini, dovoljno bi bilo znati okvirno razdoblje. To što ću ja npr. do kraja života znati da je seljačka buna bila 1573. godine, wow, bitnog li znanja.

Ali vidim i po ovoj i po drugim raspravama i na forumu i uživo, da imam recimo to tako, zastarjeli način razmišljanja.
Na temi o gimnazijama često se postavlja pitanje- u kojoj ih školi neće daviti nebitnim predmetima.
A moje je mišljenje da strogo usmjeravanje doduše proizvodi vrhunskog stručnjaka u svom polju, ali i osobu zakinutu za cjelovito sagledavanje bilo koje životne situacije (posebno pritom govorim o STEM usmjeravanju bez humanističkih predmeta).


No, to nema sve skupa veze s temom cjelodnevne nastave, u tom se dijelu pak slažem s BB i Lili, i meni se čini mnogo važnijim slobodno, nestrukturirano vrijeme.