Pokazuje rezultate 1 do 50 od 412

Tema: Uvođenje cjelodnevne nastave

Threaded View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #11
    Bubilo Bubich avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2011
    Postovi
    4,427

    Početno

    Imaju grafove, dijagrame i sva ostala čudesa. Zadnja zadaća iz geografije je 5 str. u radnoj bilježnici. Prve tri su nekakvo činjenično znanje, gotov je za pola sata. Strana 4. i 5. crtaj karte, bojaj, sam radi dijagram, napravi legendu, prije toga nađi nešto na stranicama DZS-a, što mu ja kažem da točno tamo traži, u udžbeniku piše "nađi na internetu". Te 2 stranice radi još sat vremena. Za to vrijeme ga dvojica zovu da ide van na nogomet, a druga dvojca zovu i pitaju je l napisao geografiju i da im pošalje i poslika.

    Povijest, zadnja zadaća, 80-90% riješi sam, 4 pitanja nema pojma, nema u udžbeniku, nije ništa napravio, mora na trening. Odi na trening, pogledat ću. Nema u udžbeniku ništa na tu temu, ni u bilježnici. Zovem jednu mamu, "jel tvoje dijete to riješilo?". Ne, radili smo muž i ja zajedno, skoro smo zvali i onog iz Potjere. Smijemo se ko blesave. Idem guglati. Na hrvatskom ne mogu ništa naći. Guglam na engleskom i slušam video nekih Arapa. Tema je: arapska kuća u 12. stoljeću i utjecaj klime na gradnju. 6. razred.

    Seljačka buna, ok.
    Tko od vas bez guglanja zna tko su: Ludovik I., Marija i Elizabeta, Karlo Drački, Žigmund Luksemburški, Ladislav Napuljski i Hrvoje Vukčić Hrvatinić? Da ne guglate, to je 30 godina hrvatske povijesti od 1382. do 1409. (sve sam zapamtila). Ukupno 1 lekcija, 2 stranice u udžbeniku. 3 puta je to učio po cca sat vremena prošli tjedan, ja mislim da ga sad pitam da se ne bi mogao sjetiti niti jednog. Jer je nakon toga dobio još jednu lekciju s isto toliko likova od 1409. do 1500.-e.

    U 5. razredu sam se užasno živcirala, u 6. sam dosta popustila. A i on, pala je i neka dvojka, i neka trojka. Mislim, sve ok, nisu bitne ocjene, ali dijete koje dobije 2 ili 3 nije svladalo nešto. Ili je to dovoljno dobro? Ne za ocjene mog djeteta, nego za školski sustav kao takav.

    Učim puno manje ove godine s njim nego prošle, i meni je sve to fora, i okrenemo uvijek da bude zanimljivo, i imamo divnih trenutaka učenja. Ali i jako puno trenutaka gdje napiše neku glupost koju nitko ne pregleda, gdje jedni od drugih fotkaju zadaće, gdje mu ja za neki zadatak kažem da napiše bilo šta jer nemam živaca, gdje ja guglam odgovor dok je on na treningu. U čemu je poanta svega toga nego samo ispuniti beskrajne stranice radnih bilježnica i listića?
    Posljednje uređivanje od Bubilo Bubich : 30.03.2023. at 16:57

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •