Citiraj tanja_b prvotno napisa Vidi poruku
Ali da se vratimo na poantu - nastavni programi su nam pretrpani faktografijom. To uvođenje cjelodnevne nastave neće riješiti, a može samo stvoriti nove probleme.

A komentar ministra je tipičan
https://www.srednja.hr/zbornica/pokr...oko-komentara/

Zanimljivo mi je samo da prijava za taj program još nema. Što će biti ako se nijedna škola ne prijavi? Doduše, imaju još mjesec dana.
Slazem se s tim da je hrpa cinjenica koju moraju memorirati upitno potrebna. Mene muči što je već u prvom razredu i netočnog poprilično. Nisam se ja bavila udžbenicima, nego kad mi je mali bio bolestan pa sam radila s njim skolsko gradivo, bila sam lagano izvan sebe.

Mi imamo informatiku. Ali kao sto se vjerojatno sjecate, informatika se svodi na bojanje slicica (sve se svodi na bojanje), a najsretniji su kad igraju igrice. Tako da smo sto se obrazovanja tice mogli i preskociti taj izborni predmet.

Ne mogu se oteti dojmu da su nastavnici u prvom redu zabrinuti za sebe. Spominju se opet pripreme, ajte najte, to je uvijek dzoker u rukavu. Zabrinuti su za tjelesni sto im se oduzima, a mi nemamo nikakav tjelesni. U toj dobi su djeca itekako sposobna trenirati sportove. Kod nas ako i imaju tjelesni, spajaju razrede i pokusavaju odrzati disciplinu. Pod satom tjelesnog, informatike, vjeronauka, stranog jezika se moze prolistati pripreme za iduci dan. Nije da drze nastavu iz magnetizma, a studirali su povijest.

Ono sto treba dignuti kao temu su pedagoske mjere, koje svakako nisu dostatne, s obzirom na cinjenicu da je sve vise djece problematicnog ponasanja. Nastavnici se prijete problematicnim ponasanjem, umjesto da zahtijevaju revidiranje dosadasnjeg pravilnika o izricanju pedagoskih mjera. Stvarno nije na nastavniku da se bori s visokoproblematicnom djecom. To nema veze s produljenjem nastave. To je i sada problem.