Pokazuje rezultate 1 do 50 od 589

Tema: Zakon o zaštiti potrošača u praksi (nastavak)

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    bucka avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    5,074

    Početno

    Citiraj spajalica prvotno napisa Vidi poruku
    ja na to zovem onaj njihov 0800 9000 i trazim nadlezne i snimanje razgovora, te odgovor pismenim putem
    pisali pritužbu u petak (MM) i danas (ja), zvala taj broj i do sad nitko ništa!
    ni mu ni be na pritužbu, a teta na tom besplatnom broju isto ništa ne zna i kaže da će nam se netko uskoro javiti.
    a nama evo teče već 35-i dan bez telefona i interneta, a sve zbog isključivo njihovih grešaka i šlamperaja!

  2. #2
    bucka avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    5,074

    Početno

    Citiraj bucka prvotno napisa Vidi poruku
    pisali pritužbu u petak (MM) i danas (ja), zvala taj broj i do sad nitko ništa!
    ni mu ni be na pritužbu, a teta na tom besplatnom broju isto ništa ne zna i kaže da će nam se netko uskoro javiti.
    a nama evo teče već 35-i dan bez telefona i interneta, a sve zbog isključivo njihovih grešaka i šlamperaja!

    danas sam opet zvala i opet nis!
    u rjesavanju je!
    a rok za odgovor na prituzbu je 15 dana!
    kaze teta na njihovom besplatnom broju da odem u T-centar u Dubravu i da pitam zasto je njihov djelatnik zabrljao jos 25.8!!
    ja: zbog čega bih ja ko korisnik to radila? pa što nemate vi svoje nadređene koji bi ispitali stvar, opomenuli djelatnika ili...
    _________________
    konzerva.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •