Stranica 6 od 12 PrviPrvi ... 45678 ... PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 251 do 300 od 589

Tema: Zakon o zaštiti potrošača u praksi (nastavak)

  1. #251
    Audrey avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    2,023

    Početno

    Citiraj sorciere prvotno napisa Vidi poruku
    što ti bi da to kupuješ?
    A čuj, od nečeg se mora umrijeti .

  2. #252
    migoh avatar
    Datum pristupanja
    May 2009
    Lokacija
    Zg - istok
    Postovi
    578

    Početno

    Citiraj dalmatinka prvotno napisa Vidi poruku
    sad će meni sorcie pomoći , radi se o T-comu
    Naime , od 1. 3 sam s njima prekinula , prešli drugom operateru .Ipak mi je stigao T-com račun za ožujak u iznosu oko 5 kn , nisam se posebno ni zagledala što je , valjda smo 1.3 potrošili nekoliko kuna , iako je prijelaz bio rano ujutro....
    E , danas mi stiže račun za ADSL promet na puni iznos 99 i još nešto kn , za ožujak .
    Kako i zašto je to moguće , ako smo 1.3 prešli drugom operateru ?
    Ista stvar se meni dogodila sa iskonom.Mi smo prekinuli ugovor sa 31.1. , međutim račun je došao i za 2mj.....zvala sam ih te stvar je u tome da oni automatski šalju uplatnice za korištenje adsl-a unaprijed.Stornirali su račun i to je to!Da sam slučajno platila napravili bi povrat novaca.Daj si to provjeri!

  3. #253
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    samo malo upozorenje....

    interspar u kc-u je pun vrabaca!!!!
    ne, nije to ništa novo, ali novo je to da više ne uključuju onu iritantnu frekvenciju koja ih rastjeruje, nego vrapci uredno slijeću na voće i povrće... kljucaju salatu, sve zeleno do čega se može doći... čak su i po peršinu skakali ... ja danas gledala nalete - i to metar dva od mene... ni kupci ih ne smetaju ...

    pa sad tamo mogu kupiti samo nešto što vrapcima nije zanimljivo, tj. dobro je zapakirano.

    za one kojima su vrapci slatki (i ja sam jedna od tih - ali na daljinu): imala sam vrapca doma kad smo ga spašavali. kikica je dobila konjuktivitis.

  4. #254
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    Teta je kupila curi u subotu haljinicu u Oskosh-u u CC, 160 kn. Haljinica je bila zadnja, ali onako širi model, pa je teta mislila da će biti dobra. Ipak pitala da li je svakako može zamjeniti za nešto drugo ako bude mala, jer većeg broja nisu imali - rekli joj da, naravno, za bilo što drugo.

    I u nedjelju dođe teta, mi probamo, haljinica ipak premala, uska ispod pazuha. Odemo u dućan da zamjenimo, račun imamo, no na haljinici nema etikete - mi nismo ni skužili da je nema, skidali je nismo, dakle, valjda su je takvu teti i prodali, možda je ispala na blagajni, uglavnom, na haljini nije bila. I odbiju nam zamjenu! Prodavačica je bila jako neljubazna, rekla je da haljina mogla biti nošena i neće mijenjati. Ljuta sam, jer smo tamo redovni kupci (više očito nećemo biti!).

    I šta sad- gledam u Zakonu o zaštiti potošača, ne mogu naći ovakvu situaciju - da li su dužni zamjeniti haljinu bez deklaracije, samo sa računom?

  5. #255

    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    2,557

    Početno

    A koliko ju je mogla nosit-jedan dan?? Uostalom, etiketu oni jako lako i brzo ponovo stave. Ja bi bila uporna i bila tamo cijeli dan ako treba, tražila voditelja trgovine i sve ostale....

  6. #256

    Datum pristupanja
    Feb 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    28

    Početno

    Ova situacija u potpunosti ovisi o dobroj volji trgovine. Trebali ste malo više inzistirati.

  7. #257
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    Citiraj Jaki prvotno napisa Vidi poruku
    Ova situacija u potpunosti ovisi o dobroj volji trgovine. Trebali ste malo više inzistirati.
    Ma bila sam s curom, nisam htjela pred njom raditi scenu.

    Deklaraciju nismo skidali, da je i bila ne bi je skidali, jer je teta zvala iz ducana u nedoumici da li da kupi tu manju velicinu, pa smo odmah i mislili da ce se trebati mozda mijenjati, tako da bi sigurno pazili na tu etiketu, nema sanse da bi je bacili.

    Dobila sam broj sefice, pa cu zvati.

  8. #258
    bucka avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    5,074

    Početno

    cure, jel tko pisao pritužbu T-comu?
    ne mogu naći mail ni kontakt broj!
    ne žalim se na iznos računa nego na njihov totalni šlamperaj.

  9. #259
    Osoblje foruma spajalica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    selo
    Postovi
    14,789

    Početno

    Citiraj bucka prvotno napisa Vidi poruku
    cure, jel tko pisao pritužbu T-comu?
    ne mogu naći mail ni kontakt broj!
    ne žalim se na iznos računa nego na njihov totalni šlamperaj.
    ja na to zovem onaj njihov 0800 9000 i trazim nadlezne i snimanje razgovora, te odgovor pismenim putem

  10. #260
    Gost

    Početno

    Citiraj spajalica prvotno napisa Vidi poruku
    ja na to zovem onaj njihov 0800 9000 i trazim nadlezne i snimanje razgovora, te odgovor pismenim putem
    Jesam ja i dobila sam kaj sam tražila .Evo mail t-mobile@t-mobile.hr

  11. #261

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    336

    Početno

    Cure molim vas pomoć! Kupila sam patike prije 4 dana,al sam tek danas primjetila da je od jedne šav puknut.Otišla sam ih reklamirati( sva sreća imala račun),al prodavačica mi ih nije htjela zamjeniti.Da to treba vidjeti šefica pa da će to ona poslati na vještačenje.Sad me zanima ,dal ja stvarno trebam proći svu tu proceduru il imam pravo da mi ih odmah zamjene?
    Hvala na odgovoru.

  12. #262
    Gost

    Početno

    U roku 7 dana (bar tako ja mislim ) ti moraju zamijeniti proizvod .Neka me isprave ako sam u krivu !

  13. #263
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj bucka prvotno napisa Vidi poruku
    cure, jel tko pisao pritužbu T-comu?
    ne mogu naći mail ni kontakt broj!
    ne žalim se na iznos računa nego na njihov totalni šlamperaj.
    a kaj tebe muči?

  14. #264
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj neva prvotno napisa Vidi poruku
    Cure molim vas pomoć! Kupila sam patike prije 4 dana,al sam tek danas primjetila da je od jedne šav puknut.Otišla sam ih reklamirati( sva sreća imala račun),al prodavačica mi ih nije htjela zamjeniti.Da to treba vidjeti šefica pa da će to ona poslati na vještačenje.Sad me zanima ,dal ja stvarno trebam proći svu tu proceduru il imam pravo da mi ih odmah zamjene?
    Hvala na odgovoru.
    da li si gledala zakon?
    imaš odredbu u kojoj za nepoštivanje reklamacije kaznu plaćaju i prodavač-ica, i odgovorna osoba. pronađi u kaznenim odredbama, i gurni dotičnoj pod nos.

  15. #265
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj kbegicsi prvotno napisa Vidi poruku
    Jesam ja i dobila sam kaj sam tražila .Evo mail t-mobile@t-mobile.hr
    pa jel problem mobilni ili fiksni?

  16. #266

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    336

    Početno

    Hvala

  17. #267
    Ninči avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2007
    Postovi
    2,159

    Početno

    Ne znam gdje bih se požalila pa evo možda ovdje...čisto da mi netko kaže je li prodavačica o kojoj je riječ bila u pravu. :/

    Neki dan odem ja u onaj kiosk ispred sesvetskog doma zdravlja. I uzmem djetetu neku zezanciju koju mi je prodavačica predložila, platim, dobijem račun...sve regularno. I skužim kako ima nešto još bolje i prmjerenije dobi mog djeteta i zamolim prodavačicu da ono prije kupljeno vratim, a da ovo novo uzmem i nadoplatim. A gospođa meni da ne može, da je već plaćeno. Mislim koji je problem? Račun još nisam bila ni pokupila s pulta pa ne znam zašto se ne bi moglo stornirati :/

    Ja se u biti u ovakvim slučajevima uvijek najviše ljutim na sebe jer sve prešutim i prihvatim!

  18. #268
    bucka avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    5,074

    Početno

    Citiraj sorciere prvotno napisa Vidi poruku
    pa jel problem mobilni ili fiksni?
    fiksni!
    dedi se već žalio!
    odgovorili mu da će provjerit njegove tvrdnje i javiti se!

  19. #269
    spunky125 avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2008
    Postovi
    657

    Početno

    1. ova tema je jako korisna

    2. naše iskustvo, a nekima možda pomoć-prije 4 g. kupovali smo spavaću sobu u kiki. svidjela nam se zbog ladica u ormaru, vješalice za kravate te fleksibilnih lampi koje se pričvrste za krevet. pitala prodavačicu jel se soba prodaje takva kakva je izložena, kaže ona da. Čekali mjesec dana, stigla soba, još mj. dana stajala neraspakirana i napokon sve završili i mm je krenuo montirati, kad nema ladica, nema lampi, nema svjetla nad ormarom...moje razočarenje. Previše love samo za ormar i krevet te noćne ormariće. Kažem mm ići ću se žaliti, on neželi. I nakon tj. dana, otišli mi, pogledala ja sobu, nigdje ne piše da se te stvarčice dodatno plaćaju. Poludjela sam. Tražim prodavača, kaže on meni to svi znaju, sve se dodatno naplaćuje. Pitam ga gdje piše,kaže on meni ali to svi znaju. E pa ja ne znam, tražim voditelja, on obećaje javiti se sutradan. Naravno, otkantao me. Zovem ja kiku, tražim dotičnog gospodina, ne može se javiti. I onda mi puknuo film, nazvala Potrošača. Kaže gđa nazovite njihov odjel za reklamacije, imali su isti slučaj s tom famoznom sobom, pa ako mi ne žele dati te dodatne dijelove da je ponovno nazovem. Zovi odjel, ljubazna gđa kaže da će me nazvati za par minuta, pitam ja nju, isto kao vaš kolega? Pa se žena uzrujala kak mi je to mogao reći i ne nazvati. Nakon 10ak minuta zove me da je sve riješeno i da će nazvati kad dođu dijelovi. I usitinu su me nazvali za nekih 3 tj. i mm otišao po naše dodatne dijelove. I sad mi je srce na mjestu.

  20. #270
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj bucka prvotno napisa Vidi poruku
    fiksni!
    dedi se već žalio!
    odgovorili mu da će provjerit njegove tvrdnje i javiti se!

    tak mu i treba...
    još uvijek mi je dužan ćevape
    bit će da ga je još netko prokužio

    večeras sam doma, ako ga zanima

  21. #271
    MIJA 32 avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2004
    Lokacija
    ZAGREB
    Postovi
    3,516

    Početno

    Citiraj sorciere prvotno napisa Vidi poruku

    večeras sam doma, ako ga zanima
    sorci,sorci

  22. #272

    Datum pristupanja
    Sep 2005
    Lokacija
    Split
    Postovi
    150

    Početno

    Molim vas pomozite mi.
    danas sam kupila cipele koje su bile ok u dućanu, ali nakon sat vremena hodanja počela mi je ispadati desna cipela, raširila se.
    odmah sam otišla u dućan reklamirati, a cura je rekla da je to zato što je ta desna vjerojatno više puta isprobana, na što sam ja komentirala da će nakon par dana biti očito i lijeva ista, što znači da su mi cipele prevelike,a u dućanu su bile ok.
    cura je rekla da mi ne može zamijeniti jer sam ih nosila vani, i da sam trebala prvo šetati s njima po kući - mislim ono!
    tražila sam broj šefa, nije mi ga dala nego je uzel amoj broj i rekla da će mi se on javiti. kako se nije javljao, otišla sam opet tamo i rečeno mi je da mi je PORUČIO da nema zamjene jer su nošene.
    pitanje: imam li pravu na povrat novca ili druge cipele?

  23. #273
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj MIJA 32 prvotno napisa Vidi poruku
    sorci,sorci
    kaj "sorci" ... pa mogu i ja hofirati mladim zgodnim dečkima... tatama... muževima...

  24. #274

    Datum pristupanja
    Sep 2005
    Lokacija
    Split
    Postovi
    150

    Početno

    sorci, ti si tata mata, aj odgovori mi , moooooooooooolim te.

  25. #275
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj Tulipanka1 prvotno napisa Vidi poruku
    Molim vas pomozite mi.
    danas sam kupila cipele koje su bile ok u dućanu, ali nakon sat vremena hodanja počela mi je ispadati desna cipela, raširila se.
    odmah sam otišla u dućan reklamirati, a cura je rekla da je to zato što je ta desna vjerojatno više puta isprobana, na što sam ja komentirala da će nakon par dana biti očito i lijeva ista, što znači da su mi cipele prevelike,a u dućanu su bile ok.
    cura je rekla da mi ne može zamijeniti jer sam ih nosila vani, i da sam trebala prvo šetati s njima po kući - mislim ono!
    tražila sam broj šefa, nije mi ga dala nego je uzel amoj broj i rekla da će mi se on javiti. kako se nije javljao, otišla sam opet tamo i rečeno mi je da mi je PORUČIO da nema zamjene jer su nošene.
    pitanje: imam li pravu na povrat novca ili druge cipele?
    skrivena mana u kvaliteti robe. bar 7 dana za reklamaciju, al mislim da je čak 30. pogledaj u zakonu točno, i OBAVEZNO pogledaj kaznene odredbe za "poruke". onda si ispiši te članke, i opet - pokaži u dućanu...

  26. #276

    Datum pristupanja
    Sep 2005
    Lokacija
    Split
    Postovi
    150

    Početno

    kakve su to kaznene odredbe za poruke?
    u dućanu nemam kome pokazati nego prodavačici koja ni o čemu ništa ne zna, a gazdin broj mi ne da.

  27. #277

    Datum pristupanja
    Sep 2005
    Lokacija
    Split
    Postovi
    150

    Početno

    p.s. možeš li mi staviti link stranice na kojoj se sve to nalazi? googlam, ali puno toga izlazi.

  28. #278

    Datum pristupanja
    Feb 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    28

    Početno

    Zakonom je propisano da je u svakoj prodavaonici na vidljivom mjestu napisano na koju se adresu može uputiti pismeni prigovor. Na takav prigovor su dužni odgovoriti u roku od mislim 15 dana. Mislim da je kazna 50000kn ako to nije napisano na vidljivom mjestu u dućanu. Moraju imati i navedenu adresu na koju se uručuje prigovor.
    Ja bi im uručila prigovor putem maila ili faksa tako da postoji trag da im je takav prigovor uručen i nakon toga im sigurno neče biti svejedno. Ovdje je očito da se radi o skrivenoj mani proizvoda i oni su su dužni zamijeniti proizvod ili vratiti novce - po tvom izboru.

    Iz Zakona o zaštiti potrošaća:
    kupac ima pravo reklamacije u slučaju kupnje proizvoda s nedostatkom koji nije bio vidljiv u trenutku kupnje. Reklamaciju može ostvariti u prodajnom objektu u kojem je kupnja obavljena, uz predočenje računao kupnji i zahtjev za reklamaciju koji mora podnijeti trgovcu čim otkrije nedostatak, a najkasnije u roku od tri mjeseca od dana kupnje.
    Potrošač ne može ostvariti ovo pravo ako je nedostatak na robi nastao njegovom krivnjom ili ako je u trenutku kupnje znao ili mogao utvrditi nedostatak. Trgovac je odgovor na podneseni pismeni zahtjev (reklamaciju) dužan dostaviti kupcu u roku od 15 dana od primitka zahtjeva, proizvod s nedostatkom dužan je zamijeniti novim ili kupcu vratiti novac za tu robu ili, uz suglasnost kupca, otkloniti nedostatak (izvršiti popravak i sl.).

  29. #279
    bucka avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    5,074

    Početno

    Citiraj sorciere prvotno napisa Vidi poruku
    večeras sam doma, ako ga zanima



  30. #280
    bucka avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    5,074

    Početno

    Citiraj spajalica prvotno napisa Vidi poruku
    ja na to zovem onaj njihov 0800 9000 i trazim nadlezne i snimanje razgovora, te odgovor pismenim putem
    pisali pritužbu u petak (MM) i danas (ja), zvala taj broj i do sad nitko ništa!
    ni mu ni be na pritužbu, a teta na tom besplatnom broju isto ništa ne zna i kaže da će nam se netko uskoro javiti.
    a nama evo teče već 35-i dan bez telefona i interneta, a sve zbog isključivo njihovih grešaka i šlamperaja!

  31. #281
    kajsa avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,264

    Početno

    ja planiram ukinuti sve njihove usluge.
    na 0800 9000 mi nisu znali odgovoriti pod kojim uvjetima mogu prekinuti pretplatu, jel trebam što platiti i sl.
    mora se osobno ići u t-com poslovnicu po te informacije

  32. #282
    MIJA 32 avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2004
    Lokacija
    ZAGREB
    Postovi
    3,516

    Početno

    Citiraj sorciere prvotno napisa Vidi poruku
    kaj "sorci" ... pa mogu i ja hofirati mladim zgodnim dečkima... tatama... muževima...
    pa naravno da možeš,al pred ženom

  33. #283
    bijelko avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2010
    Lokacija
    Istra
    Postovi
    983

    Početno

    Citiraj kajsa prvotno napisa Vidi poruku
    ja planiram ukinuti sve njihove usluge.
    Također!
    Raskinuli ugovor u ožujku, računi stizali do prošlog mjeseca jer teta na šalteru nije proslijedila papire. I dala je otkaz pa smo mi to sve fino morali platiti.

  34. #284
    Gost

    Početno

    Pitanje za vas koji mislite ukinuti sve usluge .Ja bi to od davno napravila ali jedina stavka nam je internet jer net preko stika nam je preskup .Kako to riješiti ?Kućni telefon imamo samo zbog interneta a telefon ne koristimo a pretplatu plaćamo !

  35. #285

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    309

    Početno

    Evo još jedno pitanje... Kupljen je TV, s tim da je trgovac odobrio 30% rabata. TV se u jamstvenom roku pokvario, mišljenje ovlaštenog servisera je da je kvar nepopravljiv, i da se treba naručiti taj nekakav dio od proizvođača. Trgovac odlučuje da neće ulaziti u taj trošak već nam nudi novi televizor. Našeg modela navodno više nema u prodaji, te nam nudi drugi u vrijednosti naše fakture. Znači dobivamo lošiji TV od onog kojeg smo imali. Razumljiva mi je donekle logika trgovca. Ali naša je logika da smo prvi, skupi TV kupili samo radi popusta i radi nekog općeg vjerovanja da je ta marka TV najkvalitetnija, drugi proizvođači za taj iznos nude ili TV većeg formata ili TV s mnogo više performansi, samo nemaju ime. Sada dobivamo koji nema niti približno karakteristike koje za tu cijenu dobijemo kod drugih marki. Novac nam ne daju.
    Što kaže Zakon za ovakav slučaj?

  36. #286
    bucka avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    5,074

    Početno

    Citiraj bucka prvotno napisa Vidi poruku
    pisali pritužbu u petak (MM) i danas (ja), zvala taj broj i do sad nitko ništa!
    ni mu ni be na pritužbu, a teta na tom besplatnom broju isto ništa ne zna i kaže da će nam se netko uskoro javiti.
    a nama evo teče već 35-i dan bez telefona i interneta, a sve zbog isključivo njihovih grešaka i šlamperaja!

    danas sam opet zvala i opet nis!
    u rjesavanju je!
    a rok za odgovor na prituzbu je 15 dana!
    kaze teta na njihovom besplatnom broju da odem u T-centar u Dubravu i da pitam zasto je njihov djelatnik zabrljao jos 25.8!!
    ja: zbog čega bih ja ko korisnik to radila? pa što nemate vi svoje nadređene koji bi ispitali stvar, opomenuli djelatnika ili...
    _________________
    konzerva.

  37. #287
    bucka avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    5,074

    Početno

    dobili napokon jučer tel. priključak!
    poslala mail jednom od čelnih ljudi HT-a (kojeg inace ne poznam osobno) i problem riješen!
    Posljednje uređivanje od bucka : 01.10.2010. at 11:50

  38. #288
    Osoblje foruma spajalica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    selo
    Postovi
    14,789

    Početno


    dakle na vrh treba pisati.

  39. #289
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj sandra111 prvotno napisa Vidi poruku
    Evo još jedno pitanje... Kupljen je TV, s tim da je trgovac odobrio 30% rabata. TV se u jamstvenom roku pokvario, mišljenje ovlaštenog servisera je da je kvar nepopravljiv, i da se treba naručiti taj nekakav dio od proizvođača. Trgovac odlučuje da neće ulaziti u taj trošak već nam nudi novi televizor. Našeg modela navodno više nema u prodaji, te nam nudi drugi u vrijednosti naše fakture. Znači dobivamo lošiji TV od onog kojeg smo imali. Razumljiva mi je donekle logika trgovca. Ali naša je logika da smo prvi, skupi TV kupili samo radi popusta i radi nekog općeg vjerovanja da je ta marka TV najkvalitetnija, drugi proizvođači za taj iznos nude ili TV većeg formata ili TV s mnogo više performansi, samo nemaju ime. Sada dobivamo koji nema niti približno karakteristike koje za tu cijenu dobijemo kod drugih marki. Novac nam ne daju.
    Što kaže Zakon za ovakav slučaj?
    zakon kaže da ti moraju dati novac. samo se trebaš pozvati na odgovarajući članak.
    a ja kažem da ti neću reći u kojem je to članku. jer ako ja mogu pročitat zakon, mogu i svi drugi.

  40. #290
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj Tulipanka1 prvotno napisa Vidi poruku
    kakve su to kaznene odredbe za poruke?
    u dućanu nemam kome pokazati nego prodavačici koja ni o čemu ništa ne zna, a gazdin broj mi ne da.
    to su odredbe koje sankcioniraju one koji se ne pridržavaju zakona, već tebi kažu da će poručiti šefu što si ti poručila, pa će tebi isto tako prenijeti njegovu poruku.

  41. #291
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj MIJA 32 prvotno napisa Vidi poruku
    pa naravno da možeš,al pred ženom
    pa to mi je najsigurnije . tak bu ona najmanje posumnjala

  42. #292
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj bijelko prvotno napisa Vidi poruku
    Također!
    Raskinuli ugovor u ožujku, računi stizali do prošlog mjeseca jer teta na šalteru nije proslijedila papire. I dala je otkaz pa smo mi to sve fino morali platiti.
    da li si napisala žalbu?

  43. #293
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    Citiraj spajalica prvotno napisa Vidi poruku

    dakle na vrh treba pisati.
    ne treba .

    al kad neko oće bit mazohist - onda ga ne treba sprečavati ...

  44. #294
    sorciere avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zagabria
    Postovi
    9,218

    Početno

    sad kad sam se fino napričala sama sa sobom, mogu dalje

  45. #295
    MIJA 32 avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2004
    Lokacija
    ZAGREB
    Postovi
    3,516

    Početno

    Citiraj sorciere prvotno napisa Vidi poruku
    pa to mi je najsigurnije . tak bu ona najmanje posumnjala
    mudro zboriš

  46. #296
    bijelko avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2010
    Lokacija
    Istra
    Postovi
    983

    Početno

    Citiraj sorciere prvotno napisa Vidi poruku
    da li si napisala žalbu?
    da, odbili su jer je to MM riješavao, i nije mu bilo čudno što nije dobio nikakav papir o raskidu, tako da nemamo pisani dokaz da smo to riješili. najviše su me naljutili što smo dobili račun za još jedan mjesec nakon što smo se žalili al MM se usilio i platio sve da više ne mora tamo ići (prije toga se izvikao na onom njihovom telefonu).

  47. #297

    Datum pristupanja
    Sep 2005
    Lokacija
    Split
    Postovi
    150

    Početno

    da ja napišem kako je moj problem završio.
    povuci potegni, nikako da mi se šef javi, a nakon što sam zatražila podatke kako bih pisala žalbu koju sam mislila uputiti državnom inspektoratu , šef se naglo javio i odobrio povrat novaca.
    hvala na pomoći!

  48. #298
    BebaBeba avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2009
    Lokacija
    Mali Lošinj
    Postovi
    1,859

    Početno

    Da nebi bilo "nismo znali" Zapravo je baš interesantan za pročitat!


    ZAKON

  49. #299

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    309

    Početno

    Citiraj sorciere prvotno napisa Vidi poruku
    zakon kaže da ti moraju dati novac. samo se trebaš pozvati na odgovarajući članak.
    a ja kažem da ti neću reći u kojem je to članku. jer ako ja mogu pročitat zakon, mogu i svi drugi.
    Ništa, pročitat ću ja to...
    hvala ti

  50. #300
    kudri avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2009
    Postovi
    2,471

    Početno čizme se raspale

    e a sad ja da pitam...spominjalo se na nekim prethodnim stranicama da je rok povrata obuće 6 mjeseci...ja to ne mogu naći u novom zakonu! help!!!

    naime, 2.10.kupila u bershki čizme za 500kn...nosila ih doslovno 5 puta...s obzirom da je fakat bilo toplo i uglavnom džon se odlijepio, koža popucala na nekim mjestima...igledaju KOMA!! a tako su lijepe inače...

    zvala ja danas, rekli da je rok mjesec dana za zamjenu...znam da u roku od mjesec dana možeš mijenjati na veći/manji broj, ali ovdje se ne radi o tome!! već o nekvalitetnim čizmama koje više ne želim!! ja spomenula zakon o zaštiti potrošača, oni rekli neka nazovem još sutra da provjere...

    HELP!
    Posljednje uređivanje od kudri : 23.11.2010. at 21:14

Stranica 6 od 12 PrviPrvi ... 45678 ... PosljednjePosljednje

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •