Ista stvar se meni dogodila sa iskonom.Mi smo prekinuli ugovor sa 31.1. , međutim račun je došao i za 2mj.....zvala sam ih te stvar je u tome da oni automatski šalju uplatnice za korištenje adsl-a unaprijed.Stornirali su račun i to je to!Da sam slučajno platila napravili bi povrat novaca.Daj si to provjeri!
samo malo upozorenje....
interspar u kc-u je pun vrabaca!!!!
ne, nije to ništa novo, ali novo je to da više ne uključuju onu iritantnu frekvenciju koja ih rastjeruje, nego vrapci uredno slijeću na voće i povrće... kljucaju salatu, sve zeleno do čega se može doći... čak su i po peršinu skakali... ja danas gledala nalete - i to metar dva od mene... ni kupci ih ne smetaju
...
pa sad tamo mogu kupiti samo nešto što vrapcima nije zanimljivo, tj. dobro je zapakirano.
za one kojima su vrapci slatki (i ja sam jedna od tih - ali na daljinu): imala sam vrapca doma kad smo ga spašavali. kikica je dobila konjuktivitis.
Teta je kupila curi u subotu haljinicu u Oskosh-u u CC, 160 kn. Haljinica je bila zadnja, ali onako širi model, pa je teta mislila da će biti dobra. Ipak pitala da li je svakako može zamjeniti za nešto drugo ako bude mala, jer većeg broja nisu imali - rekli joj da, naravno, za bilo što drugo.
I u nedjelju dođe teta, mi probamo, haljinica ipak premala, uska ispod pazuha. Odemo u dućan da zamjenimo, račun imamo, no na haljinici nema etikete - mi nismo ni skužili da je nema, skidali je nismo, dakle, valjda su je takvu teti i prodali, možda je ispala na blagajni, uglavnom, na haljini nije bila. I odbiju nam zamjenu! Prodavačica je bila jako neljubazna, rekla je da haljina mogla biti nošena i neće mijenjati. Ljuta sam, jer smo tamo redovni kupci (više očito nećemo biti!).
I šta sad- gledam u Zakonu o zaštiti potošača, ne mogu naći ovakvu situaciju - da li su dužni zamjeniti haljinu bez deklaracije, samo sa računom?
A koliko ju je mogla nosit-jedan dan?? Uostalom, etiketu oni jako lako i brzo ponovo stave. Ja bi bila uporna i bila tamo cijeli dan ako treba, tražila voditelja trgovine i sve ostale....
Ova situacija u potpunosti ovisi o dobroj volji trgovine. Trebali ste malo više inzistirati.
Ma bila sam s curom, nisam htjela pred njom raditi scenu.
Deklaraciju nismo skidali, da je i bila ne bi je skidali, jer je teta zvala iz ducana u nedoumici da li da kupi tu manju velicinu, pa smo odmah i mislili da ce se trebati mozda mijenjati, tako da bi sigurno pazili na tu etiketu, nema sanse da bi je bacili.
Dobila sam broj sefice, pa cu zvati.
cure, jel tko pisao pritužbu T-comu?
ne mogu naći mail ni kontakt broj!
ne žalim se na iznos računa nego na njihov totalni šlamperaj.
Jesam ja i dobila sam kaj sam tražila .Evo mail t-mobile@t-mobile.hr
Cure molim vas pomoć! Kupila sam patike prije 4 dana,al sam tek danas primjetila da je od jedne šav puknut.Otišla sam ih reklamirati( sva sreća imala račun),al prodavačica mi ih nije htjela zamjeniti.Da to treba vidjeti šefica pa da će to ona poslati na vještačenje.Sad me zanima ,dal ja stvarno trebam proći svu tu proceduru il imam pravo da mi ih odmah zamjene?
Hvala na odgovoru.
U roku 7 dana (bar tako ja mislim ) ti moraju zamijeniti proizvod .Neka me isprave ako sam u krivu !
Hvala
Ne znam gdje bih se požalila pa evo možda ovdje...čisto da mi netko kaže je li prodavačica o kojoj je riječ bila u pravu. :/
Neki dan odem ja u onaj kiosk ispred sesvetskog doma zdravlja. I uzmem djetetu neku zezanciju koju mi je prodavačica predložila, platim, dobijem račun...sve regularno. I skužim kako ima nešto još bolje i prmjerenije dobi mog djeteta i zamolim prodavačicu da ono prije kupljeno vratim, a da ovo novo uzmem i nadoplatim. A gospođa meni da ne može, da je već plaćeno. Mislim koji je problem? Račun još nisam bila ni pokupila s pulta pa ne znam zašto se ne bi moglo stornirati :/
Ja se u biti u ovakvim slučajevima uvijek najviše ljutim na sebe jer sve prešutim i prihvatim!![]()
1. ova tema je jako korisna
2. naše iskustvo, a nekima možda pomoć-prije 4 g. kupovali smo spavaću sobu u kiki. svidjela nam se zbog ladica u ormaru, vješalice za kravate te fleksibilnih lampi koje se pričvrste za krevet. pitala prodavačicu jel se soba prodaje takva kakva je izložena, kaže ona da. Čekali mjesec dana, stigla soba, još mj. dana stajala neraspakirana i napokon sve završili i mm je krenuo montirati, kad nema ladica, nema lampi, nema svjetla nad ormarom...moje razočarenje. Previše love samo za ormar i krevet te noćne ormariće. Kažem mm ići ću se žaliti, on neželi. I nakon tj. dana, otišli mi, pogledala ja sobu, nigdje ne piše da se te stvarčice dodatno plaćaju. Poludjela sam. Tražim prodavača, kaže on meni to svi znaju, sve se dodatno naplaćuje. Pitam ga gdje piše,kaže on meni ali to svi znaju. E pa ja ne znam, tražim voditelja, on obećaje javiti se sutradan. Naravno, otkantao me. Zovem ja kiku, tražim dotičnog gospodina, ne može se javiti. I onda mi puknuo film, nazvala Potrošača. Kaže gđa nazovite njihov odjel za reklamacije, imali su isti slučaj s tom famoznom sobom, pa ako mi ne žele dati te dodatne dijelove da je ponovno nazovem. Zovi odjel, ljubazna gđa kaže da će me nazvati za par minuta, pitam ja nju, isto kao vaš kolega? Pa se žena uzrujala kak mi je to mogao reći i ne nazvati. Nakon 10ak minuta zove me da je sve riješeno i da će nazvati kad dođu dijelovi. I usitinu su me nazvali za nekih 3 tj. i mm otišao po naše dodatne dijelove. I sad mi je srce na mjestu.
Molim vas pomozite mi.
danas sam kupila cipele koje su bile ok u dućanu, ali nakon sat vremena hodanja počela mi je ispadati desna cipela, raširila se.
odmah sam otišla u dućan reklamirati, a cura je rekla da je to zato što je ta desna vjerojatno više puta isprobana, na što sam ja komentirala da će nakon par dana biti očito i lijeva ista, što znači da su mi cipele prevelike,a u dućanu su bile ok.
cura je rekla da mi ne može zamijeniti jer sam ih nosila vani, i da sam trebala prvo šetati s njima po kući - mislim ono!
tražila sam broj šefa, nije mi ga dala nego je uzel amoj broj i rekla da će mi se on javiti. kako se nije javljao, otišla sam opet tamo i rečeno mi je da mi je PORUČIO da nema zamjene jer su nošene.
pitanje: imam li pravu na povrat novca ili druge cipele?
sorci, ti si tata mata, aj odgovori mi , moooooooooooolim te.
kakve su to kaznene odredbe za poruke?
u dućanu nemam kome pokazati nego prodavačici koja ni o čemu ništa ne zna, a gazdin broj mi ne da.
p.s. možeš li mi staviti link stranice na kojoj se sve to nalazi? googlam, ali puno toga izlazi.
Zakonom je propisano da je u svakoj prodavaonici na vidljivom mjestu napisano na koju se adresu može uputiti pismeni prigovor. Na takav prigovor su dužni odgovoriti u roku od mislim 15 dana. Mislim da je kazna 50000kn ako to nije napisano na vidljivom mjestu u dućanu. Moraju imati i navedenu adresu na koju se uručuje prigovor.
Ja bi im uručila prigovor putem maila ili faksa tako da postoji trag da im je takav prigovor uručen i nakon toga im sigurno neče biti svejedno. Ovdje je očito da se radi o skrivenoj mani proizvoda i oni su su dužni zamijeniti proizvod ili vratiti novce - po tvom izboru.
Iz Zakona o zaštiti potrošaća:
kupac ima pravo reklamacije u slučaju kupnje proizvoda s nedostatkom koji nije bio vidljiv u trenutku kupnje. Reklamaciju može ostvariti u prodajnom objektu u kojem je kupnja obavljena, uz predočenje računao kupnji i zahtjev za reklamaciju koji mora podnijeti trgovcu čim otkrije nedostatak, a najkasnije u roku od tri mjeseca od dana kupnje.
Potrošač ne može ostvariti ovo pravo ako je nedostatak na robi nastao njegovom krivnjom ili ako je u trenutku kupnje znao ili mogao utvrditi nedostatak. Trgovac je odgovor na podneseni pismeni zahtjev (reklamaciju) dužan dostaviti kupcu u roku od 15 dana od primitka zahtjeva, proizvod s nedostatkom dužan je zamijeniti novim ili kupcu vratiti novac za tu robu ili, uz suglasnost kupca, otkloniti nedostatak (izvršiti popravak i sl.).
pisali pritužbu u petak (MM) i danas (ja), zvala taj broj i do sad nitko ništa!
ni mu ni be na pritužbu, a teta na tom besplatnom broju isto ništa ne zna i kaže da će nam se netko uskoro javiti.
a nama evo teče već 35-i dan bez telefona i interneta, a sve zbog isključivo njihovih grešaka i šlamperaja!![]()
ja planiram ukinuti sve njihove usluge.
na 0800 9000 mi nisu znali odgovoriti pod kojim uvjetima mogu prekinuti pretplatu, jel trebam što platiti i sl.
mora se osobno ići u t-com poslovnicu po te informacije![]()
Pitanje za vas koji mislite ukinuti sve usluge .Ja bi to od davno napravila ali jedina stavka nam je internet jer net preko stika nam je preskup .Kako to riješiti ?Kućni telefon imamo samo zbog interneta a telefon ne koristimo a pretplatu plaćamo !
Evo još jedno pitanje... Kupljen je TV, s tim da je trgovac odobrio 30% rabata. TV se u jamstvenom roku pokvario, mišljenje ovlaštenog servisera je da je kvar nepopravljiv, i da se treba naručiti taj nekakav dio od proizvođača. Trgovac odlučuje da neće ulaziti u taj trošak već nam nudi novi televizor. Našeg modela navodno više nema u prodaji, te nam nudi drugi u vrijednosti naše fakture. Znači dobivamo lošiji TV od onog kojeg smo imali. Razumljiva mi je donekle logika trgovca. Ali naša je logika da smo prvi, skupi TV kupili samo radi popusta i radi nekog općeg vjerovanja da je ta marka TV najkvalitetnija, drugi proizvođači za taj iznos nude ili TV većeg formata ili TV s mnogo više performansi, samo nemaju ime. Sada dobivamo koji nema niti približno karakteristike koje za tu cijenu dobijemo kod drugih marki. Novac nam ne daju.
Što kaže Zakon za ovakav slučaj?
danas sam opet zvala i opet nis!
u rjesavanju je!![]()
a rok za odgovor na prituzbu je 15 dana!
kaze teta na njihovom besplatnom broju da odem u T-centar u Dubravu i da pitam zasto je njihov djelatnik zabrljao jos 25.8!!![]()
ja: zbog čega bih ja ko korisnik to radila? pa što nemate vi svoje nadređene koji bi ispitali stvar, opomenuli djelatnika ili...![]()
_________________
konzerva.
dobili napokon jučer tel. priključak!
poslala mail jednom od čelnih ljudi HT-a (kojeg inace ne poznam osobno) i problem riješen!
Posljednje uređivanje od bucka : 01.10.2010. at 11:50
sad kad sam se fino napričala sama sa sobom, mogu dalje![]()
da, odbili su jer je to MM riješavao, i nije mu bilo čudno što nije dobio nikakav papir o raskidu, tako da nemamo pisani dokaz da smo to riješili. najviše su me naljutili što smo dobili račun za još jedan mjesec nakon što smo se žalili al MM se usilio i platio sve da više ne mora tamo ići (prije toga se izvikao na onom njihovom telefonu).
da ja napišem kako je moj problem završio.
povuci potegni, nikako da mi se šef javi, a nakon što sam zatražila podatke kako bih pisala žalbu koju sam mislila uputiti državnom inspektoratu , šef se naglo javio i odobrio povrat novaca.
hvala na pomoći!
Da nebi bilo "nismo znali"Zapravo je baš interesantan za pročitat!
ZAKON
e a sad ja da pitam...spominjalo se na nekim prethodnim stranicama da je rok povrata obuće 6 mjeseci...ja to ne mogu naći u novom zakonu! help!!!
naime, 2.10.kupila u bershki čizme za 500kn...nosila ih doslovno 5 puta...s obzirom da je fakat bilo toplo i uglavnom džon se odlijepio, koža popucala na nekim mjestima...igledaju KOMA!!a tako su lijepe inače...
zvala ja danas, rekli da je rok mjesec dana za zamjenu...znam da u roku od mjesec dana možeš mijenjati na veći/manji broj, ali ovdje se ne radi o tome!! već o nekvalitetnim čizmama koje više ne želim!!ja spomenula zakon o zaštiti potrošača, oni rekli neka nazovem još sutra da provjere...
HELP!
Posljednje uređivanje od kudri : 23.11.2010. at 21:14