-
zubić vila je lijepo napisala ono što sam htjela reći. nikakve druge poveznice između empatije i ostalih karakteristika nisam htjela implicirati.
i još bih nešto dodala, kad pričamo o individualiziranom pristupu u školi. a to je kvaliteta kadra. ne treba zaboraviti da kvalitetni učitelji već i sad pristupaju individualno svakom djetetu. iako zvuči zanimljivo senina vizija škole, ja ne vidim presudnu važnost u formi.
pa imamo primjere waldorfskih vrtića, gdje su roditelji jako nezadovoljni (mislim na pojedinačne primjere, ne u globalu wald. vrtići), džaba im što su djeca okružena prirodnim materijalima kad je teta ta koja nema dobar pristup djeci.
a danas gledam na tv da su sredstva za usavršavanje učitelja peterostruko smanjena u 2011. godini u odnosu na 2010. godinu.
ma ja u stvari volim (i ne mogu si pomoći u tome) ove današnje škole, barem tu u rijeci je još uvijek tako, gdje sin od direktora velike firme sjedi u istom razredu s kćerkom portira te iste velike firme.
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma