"Što" neka odlučuje struka, "kada" i "kako" roditelj. I sve 5.
"Što" neka odlučuje struka, "kada" i "kako" roditelj. I sve 5.
moram se osvrnuti na ovo, tvoji zakljucci me odusevljavaju sve vise i vise. ovo da mi je fora, da, imam 15 godina i brijem na alternativu, hahaha.
a sto je zalosno sto znam o tesli, ti sigurno znas puno vise i nisi guglala otkad je ove teme
da se ponovim, ne omalovazavam obrazovanje, nego skolovanje. nije cak ni da ga omalovazavam, nego isticem sto mi se kod njega ne svida. voljela bi da se dogode razne promjene unutar sistema, i da se nekima koji hoce omoguci i hs, ne vidim tu nikakav problem ni za koga.
i dalje smatram da se dijete moze super vrhunski obrazovati i van skole, cak stovise, da ce ne gubeci vrijeme na stvari koje mu nisu toliko bitne dodatno profitirati.
joj, ne znam. kad sam cuvala klince prije par godina, jedan je isao u 4. razred. dakle njegov udzbenik iz cega ono, ne sjecam se, nije valjda da imaju povijest u 4. osnovne? to je bilo nesto prestrasno. ja bi stvarno voljela izbjec da mi klinci uce te neke nepotrebne stvari, da im puni kapacitet mozga ostane za nesto zanimljivije. recimo, meni bi bilo bolje da u 4. razredu imaju izradu malog namjestaja ili tak nekaj, konkretno, korisno i zanimljivo. a to ko su bili arpadovici, ladislavi i koje je godine ko vladao.. who gives a damn
ionak ce uciti da je tudman bio pozitivac, meni dosta![]()
Joj mikka, mikka (ne znam kojeg bih smajlića stavila).
Pa kaj stvarno ne brineš nimalo za termin OPĆA KULTURA?
Ma sad sam skužila da nas mikka samo malo trola, a ja nasjela.
Što ću kad me uzruja vizija sklapanja malog namještaja umjesto Petra Krešimira Četvrtog.
Ili kad laici žele sklapati kurikulum. I kad procjenjuju što je u kojem razredu savladivo a u kojem nije.
Bla.
ma šta ti je, ništa si bar ja ne umišljam, a najmanje da sam bila puna znanja nakon gimnazije.
trebalo mi je puno utakmica u nogama i iskustva da bi neke stvari zaista razumjela, a hrpu stvari sam zaboravila
i poslije ih učila ispočetka kad su mi postale interesantne.
ali ne mislim da su osnove osnova engleskog jezika naprimjer ono što je cvijeta navela kao svoj primjer
- da ga se nauči do razine da možeš čitati Shakespeara u originalu, a da ti to nije struka.
to će dostići samo neki i uopće ne mislim da bi to trebao biti zadatak svakog školaraca.
i onda nešto tako nabubeta na silu a fale mu neka bazična znanja o svijetu u kojem živi.
o tome pričam i na to mislim.
da postoje ogromne rupe u naizgled znanju koje to nije ako se svede na hrpu nepovezanih činjenica
Posljednje uređivanje od mamma Juanita : 21.05.2011. at 00:49
mama Juanita, nevjerojatno mi je kako te može mučiti da ja nešto isključivo tvrdim vezano za genijalce (možda 1% populacije, ma puno sam rekla), a ne muči te što bi netko htio HS za svoju djecu bez ikakve kontrole i svaki okvir za taj HS doživljava kao nasilje društva nad svojom roditeljskom slobodom.
Genijalci su toliko rijetki i toliko izvanserijski da teško mogu proći nezapaženo i ne mogu uvenuti samo zato što moraju mirno sjediti pod satom. Iako su nama svima naša djeca genijalna i svi imaju neki potencijal koji treba njegovati i poticati, ne znači da su svi oni genijalci u objektivnom smislu riječi (pitanje je li itko od njih). Niti da je razlog tome ako budu radili s.anja u školi to da su genijalni, a sustav je bad guy. Nažalost, debelu većinu problematične djece u školi uzrokuju neki drugi problemi, većinom vezani uz roditelje djeteta i njihov (ne)odgoj, a ne neprepoznata genijalnost.
Podržavam HS kao opciju. Kontrolirani, naravno. Takav koji omogućuje svakom djetetu da bez previše nadoknade u bilo kojem trenu nastavi školovanje u institucijama i postane ako želi kirurg, arhitekt ili odvjetnik ili se bavi bilo kojim zanimanjem za koje mora proći visoko obrazovanje, stručne ispite, licence itd. Svaki drugi oblik HS-a je dozvola roditelju da dijete zakine za obrazovanje i suzi mu mogućnost izbora.
mojeg je malog u utorak asistentica u nastavi (2 put tjedno im iz neobjasnivih razloga nastavu drzi asistentica a ne nastavnica) poslala za kaznu u 6. razred kod nastavnika kojeg mali ne pozna
nemam pojma zbog cega ga je stresla iz razreda. pretpostalvjam da je bio jace nervozan jer je dobio vodene kozice
uglavnom, kod tog je nastavnika tulio i derao se i tip ga je primio za vrat i izbacio iz razreda. i sad je mali kod kuce a mi pokrecemo tuzbu protiv skole
do polaska u novu skolu bit ce kod kuce a ako mi ni nova skola nece odgovarati ostat ce kod kuce dok ne pronadjemo odgovarajucu skolu
a kako izgleda ucenje kod kuce? pa u biti je puno jednostavnije nego sto hrpa ljudi misli. imam kod kuce more materijala, podijelim mu dan tako da ima red ucenja, red igranja i ono sto oni guslaju cijeli dan ja sa njim oredjem u sat vremena intenzivnog rada (podijeljenog u cikluse od recimo 15-20 minuta). znaci akademski funkcionira bez greske, a ne vjerujem bas da sam ja neki talent za poducavanje. to je instinktivno, kao sto ucite klince da pospreme igracke, da stave sudje u sudjericu ili da obiku cipele tako mu i pokazete odgovarajuce gradivo
sebastian ima 7 godina i autizam i to se sve skupa dogodilo u skoli za djecu sa posebnim potrebama. skola je pokusala zaspinati i cijelu pricu prodati ko da on laze i da djeca iz tog 6. razreda koja su sve vidjela lazu i da nastavnik to nije napravio (niej mi samo jasno kako su svi nastavnici iz skole vidjeli sto tip radi u svojem razredu za vrijeme trajanja nastave, da li je moguce da su svi nastavnici bili prisutni tom cirkusu i da su svi drugi razredi u tom trenu bili ostavljeni bez nadzora a da ovi klinci koji su bili u tom razredu nicim izazvani lazu)
izmedju lose skole i HS izbor je jednostavan
ako nadjem super skolu sa svime sto ocekujem od skole za djecu sa autizmom naravno da ce ici u skolu jer smatram da mu treba djecije drustvo na dnevnoj bazi jer je socijalni i emocionalni razvoj najbitniji, akademski uvijek stigne nadoknaditi i uvijek mogu sa njim dodatno raditi kod kuce
mi u nl imamo i opciju da dobije lovu za mentora i da ima nastavnika koj ga poducava ali i dalje osjecam da treba djecu i zivot koj se odvija odvojeno od roditelja
stray - radiš li po nekakvom programu ili sebastiana učiš ono što ti misliš da bi on trebao znati?
malo mi je čudno zašto je sa kozicama išao u školu?
ma kako bez ikakve kontrole? iz čega si zaključila da ja tako razmišljam?
to što se ne referiram na baš svaki post ovdje ne znači da možeš zaključiti kakav je moj stav o svemu što je tu netko napisao.
smatram da je neki vid kontrole potreban, čisto da se izbjegne moguće zlostavljanje npr.
ali stav da sva djeca jednog dana moraju biti sa visokom stručnom spremom mi je smiješan i nerealan ma kakav obrazovni sustav bio.
nikako se ne mogu složiti s ovim boldanim.
taj utorak su mu se pojavile kozice, nije bilo nikakvih simptoma
imas kod nas na netu tocan program i materijale na sve strane jer se na kraju svake skolske godine radi jedinstveni test koj funkcionira za cijelu nl i na sto strana imas sto i kako
on je uostalom 7 godina i vec su u skoli sto puta napominjali da je cudo koliko toga zna za svoju dob. e sad nije on toliko nafutran informacijama koliko ovdje staci zanemaruju djecu sa posebnim potrebama pa vecina klinaca iz razreda intelektualno vegetira
ovo me je zanimalo. o tome pričam cijelo vrijeme - dakle mama ima lijepo točan program, svu silu materijala, pa ako ima vremena i volje može hs-ati. pa na kraju godine ima dijete fino test na kojem se utvrdi jei li mama dobro radila svoj posao ili ne.
i zbog takve vrste vrednovanja može se vratiti "u sistem" ako se mami nešto dogodi, ako ne može više hs, ili može nakon maminog hs-nja ići dalje u obrazovnom sustavu (faks...)
Posljednje uređivanje od Pinky : 21.05.2011. at 13:35
ja sam za kontrolirani HS
ali ova rečenica mi je već malo prenaporna
jer je djetetu vrlo lako suziti mogućnost izbora i u školi
a da o zakidanju za obrazovanje i ne govorim
jer svi znamo da srednjoškolsko obrazovanje nije obvezno
i zamislite, ima djece u ovoj državi koja ne idu u srednju školu
i onih koji idu u užasno loše škole koje ih ničemu ne nauče i nizašto ih ne osposobe
i da, da, treba mijenjati sustav školovanja i škole i svašta,
ali mislite li zaista da je to nešto što će se dogoditi preko noći?
mama koja zeli sa djetetom prakticirati HS je vjerovatno visoko motivirana i vjerovatno ce se nafutrati materijalom. sto se tice edukacijskog dijela to stvarno nije problem
sebastian je u 1 i 2 razredu imao fantasticnu uciteljicu, skola mu je funkcionirala sasvim drugacije. sad kad je doslo do promjena u skoli mislim da mu je odlazak tamo gdje ga zlostavljaju cisti gubitak. cak i da akademski izgubi godinu dana profitirat ce od zabavljanja na plazi ili obilazaka razlicitih muzeja ili akvarija koje kad su slobodni dani ne bi obilazili zbog guzve a ovako smo dobili prostora i za takve zanimacije
u trenu kad nadjemo odgovarajucu skolu on krece u skolu
u hr je dovoljno da djetetu kupis skolske knjige, da ih sama prelistas i uz radne listice mozes stvarno odraditi sve, osim ako nisi bas zadnja tuka. 1 na 1 ti takodjer skracuje vrijeme koje je djetetu potrebno da upije gradivo. kad sam vjezba ako si prisutna odradit ce sve skupa uz manje gubitaka koncentracije, odnosno ako vidis da gubi koncentraciju taj tren mozes prebaciti aktivnost i vratiti dijete u trazenu aktivnost nakon odmora. nemas ih 30 pa da nemres poloviti tko broji zvijezde a tko radi i tko radi netocno a tko tocno
Posljednje uređivanje od stray_cat : 21.05.2011. at 13:52
A mogla bi isto tako ja tebe pitati kako možeš znati da je bolja škola od HS ako nisi probala?
Po onome što sam čula kao iskustva
HS-era je da jako malo djece poželi
zamijeniti HS sa školom dok su još mali,
a oni koji to požele, neki iz znatiželje, se često kasnije žele vratit HSu.
Ima i slučajeva kad roditelj/i iz raznih razloga ne
mogu više provoditi HS pa dijete krene u školu.
Ima ih dosta koji tek negdje s 15-20god prvi put uđu u školski sustav. Saradadevii je pisala da joj je jedan takav bio najbolji student.
Sva ova naša nagađanja šbbkbb su upravo samo to-nagađanja.
Treba pogledati kako to funkcionira u zemljama
u kojima se provodi. A sudeći recimo po slovenskom primjeru (skromna sam pa ga se ne grozimmislim da bi i to bio korak naprijed ), funkcionira prilično dobro.
I baš zato što se ne bi trebali busati da smo u svemu samo mi najpametniji, trebali bi biti otvoreniji i učiti od drugih, onih s iskustvom.
Ne treba miješati kruške i jabuke. HS ne bi trebao biti niti jest rješenje za loše škole ili profesore koji mrze svoj posao i rade ga loše. Jer će uvođenjem HS-a mogućnost izbora ionako dobiti samo mali broj onih čiji roditelji to uopće mogu izvesti, vremenski i financijski. I neka dobiju taj izbor, ja sam za, ali ne iz argumenata koji se tu uglavnom navode, a koji se svode na loše učitelje, gušenje genijalnosti u školi i sl. Podržavam zahtjev za HS opcijom, ali kao još jednom paralelnom opcijom koja opet vodi istom cilju- da dijete stekne dovoljno znanja do punoljetnosti kako mu se ne bi prerano zalupila neka vrata, prije dobi u kojoj sam mora preuzeti odgovornost i donijeti neke životne odluke. A to apsolutno ne znači ovo što je mJ napisala, niti je to itko ovdje rekao:
Samo znači da im ne treba u dobi od 10 godina zalupiti vrata te mogućnosti jer bi oni recimo cijeli dan crtali, a matematika im je fuj. Neće sigurno uvenuti jer su naučili osnove kemije, biologije, zemljopisa i slično. Čak i kad uče ono što ih manje zanima, uče učiti, uče se nositi s nekim zahtjevom koji će se u budućnosti pojaviti. U 8. osnovne sam obožavala kemiju, u 2. srednje sam je mrzila. A ja sam čak bila jedna od one djece koje je u 5. osnovne odlučilo što će studirati i nisam se nikad predomislila. Ali gdje bi došli da od danas do sutra djeca biraju hoće li prati zube ili ne, učiti razlomke ili ne? Ma što god radili u životu, bili farmeri ili sveučilišni profesori, ma bili i nezaposleni- morati će često raditi i nešto što baš previše i ne vole, prihvaćati izazove koji su im manje zanimljivi od nekih drugih i sl. To je život.stav da sva djeca jednog dana moraju biti sa visokom stručnom spremom mi je smiješan i nerealan ma kakav obrazovni sustav bio.
Zašto ti je ta rečenica naporna? To je činjenica, argument protiv HS-a bez kontrole, koji zagovaraju roza i mikka.
Isto kao što je činjenica da ima koma škola i profesora kojima bi trebalo zabraniti rad. I da se to neće preko noći promijeniti, možda neće nikad, uvijek će u sustavu biti crnih rupa kao i obrnutih krajnosti. A time da uvedeš HS, nećeš pomoći tim školama, niti 99% djece koja idu u takve škole. Što opet ne znači da zato ne treba uvesti HS. Samo su to kruške i jabuke. I zato ne vidim smisla u argumentiranju HS-a time da je školstvo užas (u krajnoj liniji to je i vrlo neoportuno, jer ako hoćeš da ti ministar obrazovanja nešto odobri, onda se ne boriš za to takvim argumentima).
Mamma Juanita, nisam implicirala da ti misliš sve što misle i ostale zagovornice HS-a, vidim da nije tako, ali sam te pitala kako to da se ne referiraš ako netko tako neprihvatljivim argumentima bije tvoju bitku, a meni izvlačiš rečenice koje nazivaš isključivima?
Da meni u životu realno nešto predstavlja HS kao opcija pa da se po tom pitanju društveno angažiram, pa prvo bi me smetali argumenti nekih zagovornika ovdje i nadala bi se da se neće pridružiti mojoj borbi javno jer bi ju samo kompromitirale svojim stavovima.
Posljednje uređivanje od Zubic vila : 21.05.2011. at 14:57
Upravo tako.
mamma Juanita, nemam želju eksperimentirati s homeschoolingom, što zbog ovoga što ZV piše, što zbog onog što je ovdje već tisuću puta naglašeno - škola ne pruža samo obrazovanje. To svojoj djeci ne želim onemogućiti.
I ja sam za kontrolirani HS. I imala sam želju pisati ovdje samo zbog ideje HS-a koji se ovdje spominje, gdje roditelj ima potpunu kontrolu nad onim što će, kako i u kojoj količini dijete učiti, i to bez nadzora, što smatram potpuno promašenim.
zato što je to stajalište vrlo jednostrano - čim HS-aš odmah zakidaš
ali ako šalješ u BILO KAKVU školu, onda ne zakidaš
ja se slažem da oni koji su loši u školi, koji ne dobivaju nikakvu pomoć i koji na kraju krajeva idu u loše škole,
niti neće dobiti priliku za HS,
i on njima neće pomoći
ali ti držiš da bi samo nekontrolirani HS zakidao djecu
ali ne već postojeće loše škole i loši profesori
no protiv takvih nemamo efikasan zakon
ali nekontrolirani HS je strašan
pretjerujem, znam
ali što mene briga čemu će mikka i roza učiti svoju djecu i što će oni biti kad odrastu?
kakav to utjecaj ima na društvo općenito?
ja mislim da nema i pozitivan ni negativan
ok, bit će više odraslih ljudi koji će vjerovati da je Zemlja nastala prije 6000 godina,
ali to je vjerovanje u rangu sa svim drugim vjerovanjima koja se danas
predaju u državnim školama Republike Hrvatske
i ako Roza misli da za jedno poslijepodne
svoje dijete može naučiti pravilnom korištenju Č i Ć,
pa ono, go for it
zašto bi to netko branio?
Posljednje uređivanje od sladjanaf : 21.05.2011. at 15:31
htjedoh još reći
ako Roza ne uspije, dijete joj neće moći biti novinar i zdravo
drugi će ga držati nepismenim
i kakva je to strašna posljedica za društvo
različita od one kojoj recimo već sada svjedočimo na forumu
punom školski obrazovanih žena?
Posljednje uređivanje od sladjanaf : 21.05.2011. at 15:35
šta u stvari znači taj nekontrolirani HS?
da li to znači da u tim zemljama gdje je dozvoljen, ako takve postoje, osnovno školstvo nije obavezno? djeca ne moraju ići u školu?
jer, ako je tako, za mene je to ogroman korak nazad za društvo, nikako naprijed. takva društva nisu liberalnija nego ih jednostavno - nije briga. hebe im se. nije nešto što moramo učiti od drugih, bojim se. oni bi trebali učiti od nas.
to možda može proć u americi. u europi -sumnjam.
to jednostrano stajalište nije ono što sam rekla. Rekla sam da je HS bez kontrole dozvola za zakidanje, odriješene ruke. Ako nema kontrole, nema mi minimuma znanja, nema mjerila. Dijete može biti i nepismeno i to je roditeljska sloboda.zato što je to stajalište vrlo jednostrano - čim HS-aš odmah zakidaš
ali ako šalješ u BILO KAKVU školu, onda ne zakidaš
A škola nije legalno BILO KAKVA, postoji prosvjetna inspekcija, postoji program, postoje xy mehanizama sa svrhom da se istrijebi kukolj iz žita. Drugi je par rukava kad to sve zakaže ili kad čovjek koji bi taj mehanizam trebao aktivirati šuti i trpi i ne poduzima ništa. Ali ne možeš reći da je načelo sustava to da je bilo kakva škola ok. Niti da ja to tvrdim.
A onako sebično? Ma zaboli me hoće li neka Iva Ivić ili Ana Anić školovati svoje dijete i hoće li ono završiti srednju školu ili neće, meni ni iz džepa ni u džep. Ali ovdje na filozofskom kutku ne pišemo što je uskogrudno gledajući dobro meni ili tebi ili Rozi od danas do sutra, valjda nekim argumentima tražimo nešto pametnije i bolje od ovoga kako je sada.
Posljednje uređivanje od Zubic vila : 21.05.2011. at 16:35 Razlog: tipfeleri
Pa čim je negdje dozvoljeno školovanje kod kuće to znači da djeca ne moraju pohađati nastavu, zar ne.
"Nekontrolirani" homeschooling bi značio da djeca ne moraju polagati nikakve testove i dokazivati da savladavaju određeno propisano gradivo, tj. da niti nema takvog propisanog gradiva, kao i da zapravo nigdje nisu "registrirana" kao djeca školske dobi, koliko se sjećam kad sam čitala o ovome u UK uopće ne znaju broj djece koja se obrazuju kod kuće, tj. imaju samo neku procjenu.
Da, nekontrolirani HS je strašan, i bez ovog "pristojnog" smajlića.ali ti držiš da bi samo nekontrolirani HS zakidao djecu
ali ne već postojeće loše škole i loši profesori
no protiv takvih nemamo efikasan zakon
ali nekontrolirani HS je strašan
I to ne znači da i neke škole i profesori nisu strašni.
Niti sam to rekla.
Jedno je karikirati.
A drugo je trpati nekome svašta u usta.
I onda time opravdavati miješanje krušaka i jabuka.
Razočarana sam. Baš razočarana.
I da ti pojasnim zašto je još nijansu gore kad nekontrolirani HS zakine djecu nego kad ona idu u lošu školu...
U ovom prvom slučaju nema plana B, roditelji koji su alfa i omega odgoja su ti koji su zahebali i iznevjerili. Pitanje kada će to što je bez ikakve kontrole izaći na vidjelo i hoće li biti popravljivo.
U ovom drugom slučaju, uz iole odgovorne roditelje, dijete će nadoknaditi zaostatke u gradivu, ispisati se iz škole, upisatu drugu, roditelji će vrlo brzo reagirati na pogreške sustava ili djetetove probleme.
pa kad vidim kako hr novinari pisu nekako nemam osjecaj da vide razliku izmedju Č i Ć
ako se odluci pisati na engleskom Č i Ć mu nece biti bitni
i nemam osjecaj da u HS idu needucirani roditelji. bas imam osjecaj da samo educirana ekipa ima samouvjerenosti da krene u avanturu
Posljednje uređivanje od stray_cat : 21.05.2011. at 16:49
OVO STO CU NAPISATI NE ODNOSI SE NA TO STO SI NAPISALA ALI ME JE INSPIRIRALO
hr skolski program je prilicno jednolican, nema mogucnosti izbora, ni kojim ce se putem doci do znanja a jos manje koje je to znanje potrebno u zivotu da bi se funkcioniralo
svi se uporno vrtimo oko kolicine informacija koja ce se pospremiti u neciju glavu a niko se pretjerano ne brine oko socialnog i emocionalnog sto djeca upiju od takvog sistema
pa u hr jos uvijek najgluplji tjelesni funkcionira po sistemu normi. znaci dan danas niko ne prati razvoj djeteta nego onako manijacki prate ocjenom sto je dijete odradilo u odnosu na zadano
ostali predmeti imaju istu logiku
kad bi se tjelesni provodio na način na koji bi se trebao provoditi (a ne da učiteljice daju djeci loptu i ćakulaju taj sat) i te kako bi se pratio razvoj djeteta. dapače, to je jedan od zadataka tjelesnog.
drugi par postola je što ne postoji nikakva kontrola rada učitelja/profesora, što kad jednom uđeš u školu radiš dok ne odeš u penziju ili ne umreš, što nema nikakve evaluacije rada i eventualnih sankcija.
tako da svi tjelesni nazivaju glupim, i ti, a to uopće ne bi trebao biti.
a dodatak na zubic vilu je i da nece svi roditelji prepoznati djetetov zaostatak u skoli, nece prepoznati da li je to zbog losih nastavnika ili zbog stresa jer ga recimo neko zlostavlja. more roditelja ce ljutnju usmjeriti na dijete, proglasiti ga za lijeno i neodgovorno ako uopce i pokaze neki interes za djetetov razvoj
roditelji onih divljaka koji su zatukli luku ritza mi nekako ne spadaju u okvir roditelja koji brizno bdiju nad boljitkom svoje djecice
pa pogledajte postavu navijaca po nogometnim stadionima, postavu koja pije iz boca pred kvartovskim ducanima.....
ne vjerujem bas da bi roditelji te djece usli sa svojim potomcima u HS ali neko kreativan kao roza osjeca potrebu djetetu pruziti vise od onog sto sistem namece
pa da ja pratim skolski program i ne obracam paznju na potencijale svojeg klinca cisto sumnjam da bi sa 7 godina crtao levele za igre koje ce programirati, ucio koristiti autocad ili koristiti mikroskop i pricati uciti o razlikama izmedju virusa i bakterija
ali cinjenica je i dalje ne zna zavezati znirance i taj mu se detalj u skolskom sustavu uzima kao veliko zlo
joj svimbi svimbi, ne znam ni ja sta bi stavila. opca kultura, koja se uci u skoli. ajde da vidimo, da napravimo test bez upotreba udzbenika i googla, kolko bi nas proslo test opce kulture. a sve smo redom (visoko) skolovane. mislis da bi miniminia znala sve ono o tesli da joj nije google bookmark? jel bitnije znati napamet nesto o pk IV ili znati preci cestu? jel ti korisnije verglati o arpadovicima ili napraviti od granja stolicu na koju mozes sjesti dok cekas u redu za vizu?
ne znam sta vi sve tako uzvisujete taj pojam opce kulture, ko da je problem danas saznati nesto sto ne znas za 1 dan. dobro, ne c i c, ali bilo koju povijesnu/zemljopisnu/kemijsku/inu cinjenicu. sad je opca kultura iz osnovne skole (da cujem ko je sve zapamtio) borg.
ja se ne bi sramila da znam iz dreka napraviti nesto, a da ne znam jel tesla iso u skolu ili ne. ne znaci da me ne zanima, daleko od toga, mene sve zanima, ali ne mogu sve popamtiti u toj mjeri u kojoj bi htjela. pricas s mehanicarom o autu, on te pita koje je godiste, a ti kazes znam samo da je crni. jel ti problem saznat sve sto se o tom autu da za pola sata?
sve mi je glupo pisati, vidim da me dio gleda s visoka, dio krivo shvaca. ja onako iz znatizelje raspravljam o mogucnostima obrazovanja djece danas kod nas. ne smatram da je neznanje sramota jer sve mozes nauciti. smatram da je obrazovanje vazno, i vjerujem da je svoj zdravoj djeci u cilju nauciti sto vise o sto vise stvari. smatram da ih se danas u skolama ne potice na to, nego suprotno, da ih se unazaduje. ono sto ja zelim za moju djecu je da budu obrazovanija i da vise znaju od mene i cace im, a mi smo visokoobrazovani i snalazimo se super. to sto ja mislim da bi im to omogucila home ili un-schoolanjem, jel mozes sa 100%-tnom sigurnoscu utvrditi da sam u krivu? ili bar sa 95%-tnom?
s. je na predavanju rekla da su vecina hs-era bivsi prosvjetni radnici![]()