Pokazuje rezultate 1 do 50 od 99

Tema: Izborni predmeti

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Zdenka2 avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Postovi
    6,448

    Početno

    Ja pak mislim da preopterećenost stvarno postoji. U nižim razredima osnovne škole ja sam imala 6 predmeta, a moja djeca su imala deset. To je toliko sati više u školi, učenja, pisanja zadaća i toliko sati manje za igru, čitanje i druge aktivnosti.

    Nisam protiv izbornih predmeta, dapače, moje starije dijete ide na dva, a u 7. razredu dobit će i treći. Zato će mlađe ići samo na jedan - vjeronauk. Tako smo procijenili zajednički, u dogovoru s djecom. Dobar dio djece uzima svih pet izbornih predmeta, čak i lošiji učenici. Ja mislim da je 15 predmeta u osnovnoj školi previše i da je posljedica ambicije roditelja da im djeca moraju "iskoristiti" baš sve što se nudi. Moj sin je superodlikaš, ali to ne znači da je stroj. Osim OŠ ide i u GŠ gdje sad već ima tri predmeta, a tri puta tjedno ima sport. I da mu onda uvalim još par predmeta, jer kad će učiti nego sad? A kad će se igrati, čitati nešto po volji, gluvariti po kući, družiti se s prijateljima, maziti se sa mnom, ići na izlete, šetnje, u kino itd?

    Svakako želim da mi se djeca što bolje obrazuju, u skladu s njihovim željama i sposobnostima, ali ne želim da s 10 i 11 godina neprekidno nekamo jure, a ja da ih gonim. I da na kraju uz svo to naganjanje i učenje nemaju pravo obrazovanje - jer, osvjedočila sam se u to, nema pravog obrazovanja ni znanja bez dokolice.

  2. #2
    Osoblje foruma apricot avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Lokacija
    zagreb, istočno od... svega
    Postovi
    32,414

    Početno

    Citiraj Zdenka2 prvotno napisa Vidi poruku
    Ja pak mislim da preopterećenost stvarno postoji. U nižim razredima osnovne škole ja sam imala 6 predmeta, a moja djeca su imala deset. To je toliko sati više u školi, učenja, pisanja zadaća i toliko sati manje za igru, čitanje i druge aktivnosti.

    Nisam protiv izbornih predmeta, dapače, moje starije dijete ide na dva, a u 7. razredu dobit će i treći. Zato će mlađe ići samo na jedan - vjeronauk. Tako smo procijenili zajednički, u dogovoru s djecom. Dobar dio djece uzima svih pet izbornih predmeta, čak i lošiji učenici. Ja mislim da je 15 predmeta u osnovnoj školi previše i da je posljedica ambicije roditelja da im djeca moraju "iskoristiti" baš sve što se nudi. Moj sin je superodlikaš, ali to ne znači da je stroj. Osim OŠ ide i u GŠ gdje sad već ima tri predmeta, a tri puta tjedno ima sport. I da mu onda uvalim još par predmeta, jer kad će učiti nego sad? A kad će se igrati, čitati nešto po volji, gluvariti po kući, družiti se s prijateljima, maziti se sa mnom, ići na izlete, šetnje, u kino itd?

    Svakako želim da mi se djeca što bolje obrazuju, u skladu s njihovim željama i sposobnostima, ali ne želim da s 10 i 11 godina neprekidno nekamo jure, a ja da ih gonim. I da na kraju uz svo to naganjanje i učenje nemaju pravo obrazovanje - jer, osvjedočila sam se u to, nema pravog obrazovanja ni znanja bez dokolice.
    Ja ću potpisati Zdenku...
    Iz tog razloga smo mi morali odustati od crkvenog vjeronauka i prve pričesti jer nam naprosto nije stao u raspored; stavili su ga u utorak u 17 sati... niti za otići kući, niti za ostati u školi do tada... Taj dan bi dijete bilo skoro 12 sati u komadu na nekoj vrsti nastave.
    Jako mi je žao, ali to nisam mogla dopustiti.
    Radije sam odabrale GŠ i strani jezik.

  3. #3
    flopica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2010
    Postovi
    6,478

    Početno

    Citiraj Zdenka2 prvotno napisa Vidi poruku
    Ja pak mislim da preopterećenost stvarno postoji. U nižim razredima osnovne škole ja sam imala 6 predmeta, a moja djeca su imala deset. To je toliko sati više u školi, učenja, pisanja zadaća i toliko sati manje za igru, čitanje i druge aktivnosti.

    Nisam protiv izbornih predmeta, dapače, moje starije dijete ide na dva, a u 7. razredu dobit će i treći. Zato će mlađe ići samo na jedan - vjeronauk. Tako smo procijenili zajednički, u dogovoru s djecom. Dobar dio djece uzima svih pet izbornih predmeta, čak i lošiji učenici. Ja mislim da je 15 predmeta u osnovnoj školi previše i da je posljedica ambicije roditelja da im djeca moraju "iskoristiti" baš sve što se nudi. Moj sin je superodlikaš, ali to ne znači da je stroj. Osim OŠ ide i u GŠ gdje sad već ima tri predmeta, a tri puta tjedno ima sport. I da mu onda uvalim još par predmeta, jer kad će učiti nego sad? A kad će se igrati, čitati nešto po volji, gluvariti po kući, družiti se s prijateljima, maziti se sa mnom, ići na izlete, šetnje, u kino itd?

    Svakako želim da mi se djeca što bolje obrazuju, u skladu s njihovim željama i sposobnostima, ali ne želim da s 10 i 11 godina neprekidno nekamo jure, a ja da ih gonim. I da na kraju uz svo to naganjanje i učenje nemaju pravo obrazovanje - jer, osvjedočila sam se u to, nema pravog obrazovanja ni znanja bez dokolice.
    upravo ovako! čemu sve ako dijete nema vremena u pretrpanom rasporedu za svoje djetinjstvo?

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •