Pokazuje rezultate 1 do 50 od 76

Tema: Zašto radne bilježnice?

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    lukab avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,125

    Početno

    da, problem u nižim razredima je što učiteljice nisu sve glazbeno obrazovane i onda se kod većine to pjevanje svede na pjevanje uz CD... kod nekih se potrefi da učiteljica ima par razreda glazbene škole ili čak samo veliki interes za glazbu pa onda i nastava bude drugačija... ali to je nažalost teško za promijeniti... problem je u obrazovanju učitelja na pedagoškoj akademiji o čemu bi se mogla otvorit cijela nova tema...
    u višim razredima (tj. od 4-tog nadalje) dođu predmetnom učitelju koji je obrazovan za to, a onda i CD postane drugačiji (nema više pjesmica iz knjige nego su slušni primjeri koji se obrađuju na satu) - ja sad pričam o profilovim udžbenicima jer po njima radim, ostali mi nisu nikad baš sjeli... ovi za više razrede barem...

  2. #2
    LIMA avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    Slavonija
    Postovi
    997

    Početno

    lukab, malo me nasmijalo to što te jako zasmetalo i naljutilo generaliziranje i omalovažavanje tvoje struke, a onda napišeš:

    Citiraj lukab prvotno napisa Vidi poruku
    ... problem je u obrazovanju učitelja na pedagoškoj akademiji o čemu bi se mogla otvorit cijela nova tema...



    Ja sam učiteljica RN i uopće svoje obrazovanje ne smatram problemom . Metodiku GK sam obožavala, GK sam uzela i za diplomski, ispite sam položila s 5. Ovo je zanimanje koje sam oduvijek željela i studirala sam s užitkom. Isto tako, bilo je kolegica koje su jedva navlačile dvojke što je uostalom slučaj i na svakom drugom fakultetu.
    No kada smo diplomirali svi smo se odjednom našli u istom košu i sve nas se generalizira, najčešće prema lošim primjerima.
    I najbolje mi je kada oni koji nisu išli redovito na predavanja već se zezali okolo pričaju loše o profesorima koji ih nisu dobro naučili, a za svoje neznanje se brane riječima mi to nismo učili na faksu. Faks nije osnovna niti srednja škola, ne mora te tu mama ili učiteljica šibom tjerati da nešto naučiš.


    A nastava GK ima u mom slučaju i drugu stranu. Kod mene nije neobično da učenik ima zaključeno 3 iz glazbenog jer je GK za mene predmet kao i svaki drugi. Onda ih u 4. razredu preuzme nastavnik-stručnjak iz GK i svi imaju zaključeno 5. Meni to smeta jer u očima roditelja ja ispadnem oštrokondža. Kad ih pitam što rade na glazbenom ispada da više s njima radim ja - nestručnjak.

    Da, netko je pitao, kada sam išla na prijemni osim testova provjeravali su nam sposobnosti iz likovnog, tjelesnog i glazbenog. Nisi smio niti iz jednog područja dobiti 0 bodova, dakle, kandidati koji nisu bili u stanju crtati, otpjevati pjesmu ili primjerice preskočiti kozlić bili su odmah eliminirani.


    Natrag na temu: ja sam protiv radnih udžbenika ali za kvalitetne radne bilježnice.
    Za matematiku ni meni nije jasno zašto toliko svezaka, ma nije baš da su zadatci nešto drugačiji, barem ne u ovima po kojima ja radim.
    Ali mi tu nemamo pravo glasa, učitelje nitko ništa ne pita.
    Mene još više ljuti to što se materijal iz MAT po kojem radim tiska već godinama i nitko se nije udostojio ispraviti more grešaka u njemu. Imam osjećaj da kada se udžbenik jednom odobri nitko se više na njega ne vraća.

    Još nešto. Zadatci u radnim bilježnicama su mi jako loše sastavljeni, na najnižoj razini reproduktivnog znanja. Rijetko gdje ćete naći zadatke koji zahtijevaju malo više razmišljanja, povezivanja, proširenja znanja.
    Pitanja su uglavnom na razini razumijevanja pročitanog (rečenica iz udžbenika preformulirana u pitanje).
    Posljednje uređivanje od LIMA : 01.10.2012. at 15:32

  3. #3
    lukab avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,125

    Početno

    Citiraj LIMA prvotno napisa Vidi poruku
    lukab, malo me nasmijalo to što te jako zasmetalo i naljutilo generaliziranje i omalovažavanje tvoje struke, a onda napišeš:

    Ja sam učiteljica RN i uopće svoje obrazovanje ne smatram problemom . Metodiku GK sam obožavala, GK sam uzela i za diplomski, ispite sam položila s 5. Ovo je zanimanje koje sam oduvijek željela i studirala sam s užitkom. Isto tako, bilo je kolegica koje su jedva navlačile dvojke što je uostalom slučaj i na svakom drugom fakultetu.
    No kada smo diplomirali svi smo se odjednom našli u istom košu i sve nas se generalizira, najčešće prema lošim primjerima.
    I najbolje mi je kada oni koji nisu išli redovito na predavanja već se zezali okolo pričaju loše o profesorima koji ih nisu dobro naučili, a za svoje neznanje se brane riječima mi to nismo učili na faksu. Faks nije osnovna niti srednja škola, ne mora te tu mama ili učiteljica šibom tjerati da nešto naučiš.
    ja sam mislila na sustav obrazovanja koji smatra da se glazba može naučiti/priučiti u nekoliko kolegija na faksu, da je to dovoljno da svaka učiteljica ima dovoljno znanja da može kvalitetno pjevati/svirati/plesati i time svoju nastavu glazbenog učiniti stručnom... smatram da je glazba nešto s čim se rodiš, što ne možeš samo polagati na faksu jer je jedan od predmeta koji ti trebaju, da su učitelji prisiljeni u vrlo kratkom roku usvojiti znanje i vještine koje se usvajaju godinama...
    ja ne omalovažavam struku, nimalo, samo smatram da je to teško, da je to nešto što bi trebali raditi oni koji usko to studiraju i time bi se riješio problem pjevanja uz CD-eve i sve što se ovdje navodilo kao loše i problematično u nastavi glazbenog (razrednoj)...
    ne mislim ja da ste vi nesposobni naučiti svirati neki instrument da možete pratiti djecu dok pjevaju, naučiti pjevati pjesmice i ne znam što sve ne - samo smatram da bi bilo puno lakše i kvalitetnije (čast iznimkama) kada bi to radio profesor glazbene kulture
    to je bila moja poanta

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •