kažem i ja. Vidiš kako u par minuta i nakon par postova filozofija "neshvatljivo", kad je na osobnom primjeru "uzemljena", postane vrlo shvatiljivo. Ko bi se bunio da je vjeronauk nije usred satnice, nego tipa predsat ili zadnji sat - mislim da nitko? Evo... ako ti je i dalje neshvatljivo, ja predlažem da se okuražiš i poduzmeš dodatni trud da to tako bude. Ako nije, onda ti, u cost-benefit analizi filozofskog i pragmatičnog ostaje da ti je benefit jer ti je zgodno da i pragmatično da bude u školi, a da je cost toga što se, iz istog razloga pragmatičnosti, priključuju i ovi "just in case", zapravo mali.
Na kraju, što reći - hvala ti na tvom žalu? Nemoj se ljutit, probala sam ti tvoje filozofije s neshvaćanjem i emocije "žala" malo predočit "s ove strane" - nije baš neki value added za naš problem jer se i naša računica svodi na to što je više maltretaže - zafrkavat se s organiziranjem 45 minuta usred satnice ili ono... "a neće škodit".





, i OK bi mi bilo da je u npr. u vrijeme DB, pa da svi budu zadovoljni.
? Nemoj se ljutit, probala sam ti tvoje filozofije s neshvaćanjem i emocije "žala" malo predočit "s ove strane" - nije baš neki value added za naš problem jer se i naša računica svodi na to što je više maltretaže - zafrkavat se s organiziranjem 45 minuta usred satnice ili ono... "a neće škodit".
