Pokazuje rezultate 1 do 50 od 2651

Tema: Darovita djeca-kako se nositi s njihovim posebnim potrebama

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    Al prilicno cesto se nema mota....

    MOj srednji je ko cvijetin, zapravo mozda i vise od toga, samo ja to ne mogu procijeniti, niti cu.

    Ove godine smo ga upisali u glazbenu skolu, na klasicnu gitaru. Vjezba svaki dan. Ponekad ga trebam podsjetiti da jos nije vjezbao, ali uglavnom se i sjeti sam. U nedjelju mi je dosao:
    "Daj mi onu bezveznu kajdanku, znas onu tanku s mekanim koricama."
    A meni u glavi odma situacija da netko treba kajdanku za skolu, al je on crtao u nju pa nemamo rezervnu i tako hrpa gluposti.
    "Šta ce ti ta kajdanka?"
    "Da zapisem svoju skladbu."
    MIslim, skupljala sam zube po podu kako mi je opala vilica. Profesor gitare mi je rekao da je jedan od rijetkih kojima da 5. A ja sam mislila mu je to neka shema za motiviranje ucenika. Sad vise nisam sigurna u to.

    ONo sto je kod njega uvijek funkcionira je natjecanje. Cim se spomene neko natjecanje on se odmah ukljuci. Nasrecu da je takav jer bi inace izludili s njim. Mislim, nije da ne izludjujemo i sad, al da nema tog izlaza za nuzdu, skupljala bih zivce po cesti. A sad me ceka jos jedan takav koji je naucio mnoziti sa 6 i pol. Sad njega treba pipkat naokolo da vidimo kako dise u tog glupom skolskom sustavu.

  2. #2
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,015

    Početno

    Citiraj marta prvotno napisa Vidi poruku
    Al prilicno cesto se nema mota....

    "Šta ce ti ta kajdanka?"
    "Da zapisem svoju skladbu."
    MIslim, skupljala sam zube po podu kako mi je opala vilica. Profesor gitare mi je rekao da je jedan od rijetkih kojima da 5. A ja sam mislila mu je to neka shema za motiviranje ucenika. Sad vise nisam sigurna u to.
    Ovo je kao da si opisala mog mladjeg pred koju godinu... Prvu skladbu je zapisao "naopako" (jos je zrcalno pisao note, a i slova) i imam to negdje spremljeno. Kasnije naravno uzlet nije isao istom brzinom, ali glazbeni instrumenti su omiljena igracka... Cak ne mogu reci da moji decki puno vjezbaju, ali se zabavljaju svirajuci. Moram paziti da od te zabave ne ispuste iz vida skolsko gradivo. I da - sto cini lijenost u kombinaciji s tehnologijom: note se ne moraju zapisati "na ruke" nego na racunalu, pa spojis jos i sintic (odavno su me prerasli, ne mogu ja to pratiti).

    Kako god bilo, glazbena se pokazala kao odlicna protuteza dosadi i zatupljujucoj atmosferi u osnovnoj skoli. Moram reci da je bolje otkad su krenuli na predmetnu nastavu, ali da - osnovna skola je namijenjena prosjecnima (kojih zapravo ima jako malo). Cak je to situacija i s izbornim predmetima. Moj stariji je neki dan izjavio da iduce godine ne ide na informatiku jer tamo nije nista novo naucio, nego uglavnom uci druge koji manje znaju. To je primjer kako je lako unistiti motivaciju.... i minus za profesora.

    Inace, natjecanja su odlicna motivacija, to smo iskusili. Trentno je hit geografija, a kako ce ici dalje - nemam pojma.

    I da - ne smatram da su moji decki daroviti, oni su bistri onako kao sto Cvijeta opisuje. Gradivo ide lako, ima stvari koje zapinju, ali puuuuno vise stvari koje su dosadne i za koje nedostaje adekvatna motivacija. Skolski sustav - paaa ne mogu dati bas nula bodova, ali ni puno vise. Ocjena minus tri.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •