Pokazuje rezultate 1 do 50 od 2014

Tema: glazbena škola?

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    aleksandra70vanja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    11,372

    Početno

    Citiraj tanja_b prvotno napisa Vidi poruku
    .

    Iako, sad kad gledam situaciju svojeg djeteta i druge poznate djece, savjetovala bih, ne birajte instrument, nego profesora. Ako možete.
    mislim da to rijetko tko može
    mora biti insider, dobro znati nekoga tko je unutra
    nekoga tko je kompetentan napraviti dobru procjenu
    a i nekom pop, nekom popadija
    nekom će biti bolji blaži "popustljiviji" profesor
    netkom će više pasati onaj koji "stisne"
    a i to se može sve promjeniti
    može dijete biti plaho, da u u startu treba neki "blagi" profesor
    poslije se može baš naći jako u instrumentu i da mu zatreba netko ambiciozniji i zahtjevniji.....

    ja sam npr. za jednog profa u našoj glazbenoj čula na više strana da je super
    naši susjedi nisu bili zadovoljni, jer je, za njihovo dijete, bio prezahtjevan

  2. #2

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    Citiraj aleksandra70vanja prvotno napisa Vidi poruku
    nekom će biti bolji blaži "popustljiviji" profesor
    netkom će više pasati onaj koji "stisne"
    a i to se može sve promjeniti
    može dijete biti plaho, da u u startu treba neki "blagi" profesor
    poslije se može baš naći jako u instrumentu i da mu zatreba netko ambiciozniji i zahtjevniji.....
    Onaj "pravi" znat će kad i koga treba stisnuti, a kad treba biti popustljiviji. I znat će kako treba raditi s manjom djecom, a kako sa starijima, i kakve zahtjeve postavljati pred njih.

    Ali slažem se da je do takve informacije teško doći izvana. Ovo što sam napisala govorim iz iskustva koje sad imam (nakon skoro 4 godine), kad sam upisivala dijete u glazbenu, bilo mi je totalno svejedno tko će mu biti profesor. Tek sad vidim kakvu ludu sreću smo imali.

  3. #3
    aleksandra70vanja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    11,372

    Početno

    Citiraj tanja_b prvotno napisa Vidi poruku
    Onaj "pravi" znat će kad i koga treba stisnuti, a kad treba biti popustljiviji. I znat će kako treba raditi s manjom djecom, a kako sa starijima, i kakve zahtjeve postavljati pred njih.
    i.
    može biti, ali mislim da su takvi rijetki
    znam iz bliske okoline primjer profesora koji je fantastičan za jedno, izrazito talentirano dijete
    dijete 1
    jako zahtjevan, zna i podviknuti, bolje rečeno vikati
    roditelji super, super zadovoljni
    dijete 2 u isto vrijeme kreće kod tog profesora
    na početku prof. i od njega traži puno, dijete ne može odgovoriti na zahtjeve
    prof traži, viče, dijete tone
    profesor na pol godine "odustaje" od djeteta, do kraja godine "odrađuju" uz preporuku sa strane profesora, da se traži promjena iduće godine
    roditelji traže promjenu profesora, dobiiju i sada je dijete ok, i dalje to baš ne ide glatko, završava razrede s 3, ali sada, 4. godina sviranja prof. kaže da je dijete počelo napredovati
    i da bi, ako ovako nastavi, mogao ovaj razred završiti s 4
    dijete 1 i njegovi roditelji i dalje doslovno obožavaju svog profesora, sa smijehom prepričavaju kako se ori po hodniku kad se prof dere kad dijete nije nešto dobro naučilo (sada sve rjeđe),
    dijete svira fantastično, ide na natjecanja, (ne glumi, ne potiskuje strah, baš voli tog profesora)
    svima preporučuju tog profa, ako mogu kod njega "upasti"
    da se pita roditelje djeteta 2, ne znam da bi ga baš preporučili
    priča iz prve ruke (moje dijete nije ni jedno od ta dva)

  4. #4

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    Citiraj aleksandra70vanja prvotno napisa Vidi poruku
    može biti, ali mislim da su takvi rijetki
    znam iz bliske okoline primjer profesora koji je fantastičan za jedno, izrazito talentirano dijete
    dijete 1
    jako zahtjevan, zna i podviknuti, bolje rečeno vikati
    roditelji super, super zadovoljni
    dijete 2 u isto vrijeme kreće kod tog profesora
    na početku prof. i od njega traži puno, dijete ne može odgovoriti na zahtjeve
    prof traži, viče, dijete tone
    profesor na pol godine "odustaje" od djeteta, do kraja godine "odrađuju" uz preporuku sa strane profesora, da se traži promjena iduće godine
    roditelji traže promjenu profesora, dobiiju i sada je dijete ok, i dalje to baš ne ide glatko, završava razrede s 3, ali sada, 4. godina sviranja prof. kaže da je dijete počelo napredovati
    i da bi, ako ovako nastavi, mogao ovaj razred završiti s 4
    dijete 1 i njegovi roditelji i dalje doslovno obožavaju svog profesora, sa smijehom prepričavaju kako se ori po hodniku kad se prof dere kad dijete nije nešto dobro naučilo (sada sve rjeđe),
    dijete svira fantastično, ide na natjecanja, (ne glumi, ne potiskuje strah, baš voli tog profesora)
    svima preporučuju tog profa, ako mogu kod njega "upasti"
    da se pita roditelje djeteta 2, ne znam da bi ga baš preporučili
    priča iz prve ruke (moje dijete nije ni jedno od ta dva)
    U ovom slučaju ključni detalj je profesor koji viče. Ne bih takvom dala dijete, pa da je ne znam kako uspješan s drugim učenicima. To su stvari na koje treba obratiti pažnju prilikom potrage, ne samo općenite karakteristike "profesor je super" ili "profesor je grozan".
    Iako, da ne bi bilo da tu prodajem neku mudrost, odmah priznajem da sam jednako tako konkretno tražila preporuke za učiteljicu u OŠ, pa sam na temelju tuđih, iako vrlo konkretnih iskustava donijela totalno krive zaključke i procjene U glazbenoj školi je barem lakše promijeniti nastavnika, ako dijete i on ne funkcioniraju zajedno.

  5. #5
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Citiraj tanja_b prvotno napisa Vidi poruku
    Onaj "pravi" znat će kad i koga treba stisnuti, a kad treba biti popustljiviji. I znat će kako treba raditi s manjom djecom, a kako sa starijima, i kakve zahtjeve postavljati pred njih.

    Ali slažem se da je do takve informacije teško doći izvana. Ovo što sam napisala govorim iz iskustva koje sad imam (nakon skoro 4 godine), kad sam upisivala dijete u glazbenu, bilo mi je totalno svejedno tko će mu biti profesor. Tek sad vidim kakvu ludu sreću smo imali.
    Mi smo prije upisa imali neke okvirne informacije od susjede, koja je rekla da su profesorice harmonike u našoj školi odlične. Poslije smo se uvjerili da je to stvarno istina.

    Stariji sin je odmah htio harmoniku. Mlađi je htio klavir, ali nije upao (bila je gužva). Prijateljica mu je upala na klavir (nemam pojma kod koga - nije ni važno), ali nije baš bila presretna - tražili su njeni roditelji kasnije drugog profesora jer se ona i profesorica "nisu našle". Riješili su to. Treba napomenuti da postoji ta mogućnost - ako dijete / roditelji ne budu zadovoljni nakon prve godine (ne znam u kojem roku, nemam iskustva), uvijek se može tražiti promjena. To je rutinska stvar i ne treba oko toga raditi drame. Napiše se zamolba ravnatelju i gotovo. Jedino ne znam da li uvijek ima objektivnih mogućnosti za promjenu jer na nekim instrumentima nema velike mogućnosti izbora, ako je relativno malo učenika.

    Inače, odnos učenik-profesor se gradi s vremenom, pogotovo u individualiziranoj nastavi instrumenta. Moji sinovi su različiti karakteri, a ista profesorica svakom od njih "kroji gaće" po njegovoj mjeri. Mlađi sin, onaj kojem harmonika nije bila prvi izbor, na kraju je ispao vrlo zadovoljan.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •