I odmah da zaključim: radi se o perfektnom autu, u svakom pogledu, koji jednostavno mane - nema.
...
a i osnovnome 316d sa 116 KS, vrijednome 34.451 eura, ništa ne fali. I taj potegne 202 km/h i do stotke ubrza u 10,9 sekundi. Kome treba više?
...
Peglanjem prednjeg dijela i podnice te produžavanjem karoserije koeficijent otpora zraka smanjen je sa 0,27 na 0,26, što je među najboljim rezultatima na tržištu. To pogoduje performansama i smanjuje potrošnju goriva, a Trica je i dosad bila uzorna po kombinaciji sportskih performansi i niske potrošnje.
...
Na pritisak gasa, na leđima se osjeća udarac, Trica silovito kreće naprijed a stotka se hvata u samo 7,5 sekundi. Motor, doslovce, puca od snage, a kad se želi voziti ‘na nož’, bavarska se limuzina pokazuje u pravom svjetlu. Izvrsno se ponaša i kod visokih brzina, kad podjednako dolaze do izražaja velika rezerva snage, sigurno ležanje i niski otpor zraka.
...
Suvereno grabi pretjecajnom trakom te i na 160 km/h ima snage za snažno ubrzanje. Visoke mogućnosti pokazuje i krajnja brzina od 235 km/h.
...
I da na kraju da ne zaboravim: premda BMW 320d raspolaže vrhunskom elektroničkom zaštitom od krađe, preporučljivo je ugraditi mehaničku blokadu mjenjača.
Naime, ovaj je auto u podzemlju na vrhu liste želja…