Ja sam npr baš iznenađena da je većini vas ok grupa za razmenu informacija.
Nama je učiteljica insistirala od prvog dana da deca pamte ili zapisuju domaći, kao i da sve informacije oko izleta, plaćanja, roditeljskih sastanaka i otvorenih vrata budu dečija dužnost. Da zapamte ili zapišu i prenesu roditeljima.
Učiteljica nam se obraćala u grupi samo sa nastave u prirodi, da pošalje par slika i kaže da su dobro stigli, jer deca nisu nosila telefone. I eventualno ako je nešto danas za sutra, hitno, štrajk, odlaganje/pomeranje nekog događaja.
I za četiri godine nismo imali nikakvu paralelnu grupu samo roditelja, oformila se tek na kraju četvrtog razreda za dogovor oko poklona.
Sad u petom imamo grupu sa razrednom i svi se čudom čudimo što nas razredna obaveštava kakve jakne deca da ponesu na izlet, ili podseća da se donese novac za pozorište. Učiteljica nas je izdriblala da je sve to dečija briga a ne naša.