Pokazuje rezultate 1 do 50 od 2651

Tema: Darovita djeca-kako se nositi s njihovim posebnim potrebama

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    maria, pa niti Marko može biti ti, niti može imati tvoj život, darovit ili ne.
    Muzička škola...pa za to treba biti muzikalan, šta ne ?

    Meni je zanimljivo mog A. usporediti s tanjinim Andrejem. Obojica su daroviti u području apstraktnog mišljenja (ako sam dobro zapamtila za Andreja), ali kod A. nije bilo nekog tako očitog pokazatelja prije škole, kad se ispostavilo da je odličan u matematici. Dapače, slova je naučio između godine i po i dvije (jer smo imali ona spužvasta za igranje u kadi), ali brojeve je baš odbijao naučiti. U predškolskoj godini nije znao svoj broj telefona, teta nije mogla vjerovati da on ne zna nešto takvo. Ja kod njega ne vidim tu usmjerenost interesa ni danas. Draža mu je priroda od matematike, a od svega toga mu je još draže vozit biciklu, na primjer. Je li moguće da su u PCM malo fulali pri testiranju ? Zezam se, ali ne sasvim. Zdenka, ti uvijek pišeš da su testovi objektivni, a znam da se i na običnim testovima inteligencije smatra da dobar rezultat ne može biti slučajan. Zapravo, trebala bih se malo bacit na literaturu. Nama je doma ova zadnja godina bila burna na puno frontova (M. je najslađi front ), i nisam se još stigla pošteno uživjet u pitanja darovitosti (osim što je živim zadnjih deset godina, ha-ha).

  2. #2

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    Citiraj vertex prvotno napisa Vidi poruku
    Muzička škola...pa za to treba biti muzikalan, šta ne ?
    Treba, ali muzikalnost se itekako može razvijati Ne treba za to biti izvanserijski talent.

    Meni je zanimljivo mog A. usporediti s tanjinim Andrejem. Obojica su daroviti u području apstraktnog mišljenja (ako sam dobro zapamtila za Andreja), ali kod A. nije bilo nekog tako očitog pokazatelja prije škole, kad se ispostavilo da je odličan u matematici. Dapače, slova je naučio između godine i po i dvije (jer smo imali ona spužvasta za igranje u kadi), ali brojeve je baš odbijao naučiti. U predškolskoj godini nije znao svoj broj telefona, teta nije mogla vjerovati da on ne zna nešto takvo. Ja kod njega ne vidim tu usmjerenost interesa ni danas. Draža mu je priroda od matematike, a od svega toga mu je još draže vozit biciklu, na primjer. Je li moguće da su u PCM malo fulali pri testiranju ?
    Ne mora značiti da će mu zbog smisla za apstraktno matematika biti najdraže područje. Ali mu ta sposobnost može itekako pomoći u razumijevanju npr. prirodnih znanosti (kad kažeš da mu je priroda draža od matematike). Na testiranju u PCM nam je rečeno da bi Andreju, osim matematike, mogli ležati i predmeti kao što su fizika ili biologija, gdje postoji kombinacija primjene apstraktnog i konkretnog. Naravno, u našem slučaju je puno preuranjeno govoriti o bilo kakvom usmjeravanju, to su samo neka nagađanja. Trenutno su mu vrhunac interesa dinosauri i glazbeni instrumenti, što nema puno veze s apstrakcijom, ali ima s načinom pristupanja pojedinim temama (primjećujem da svemu čime se bavi pristupa vrlo sistematično i studiozno, gotovo znanstveno).

    E sad, bilo mi drago ili ne, on je naprosto takav. Većinu vremena uživam u njemu baš takvom kakav jest i ne mogu zamisliti da bi bio imalo drugačiji, ali imamo bogme i situacija kad bih ga najradije strpala u top. Kao i većina roditelja, vjerujem

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •