Pokazuje rezultate 1 do 50 od 2651

Tema: Darovita djeca-kako se nositi s njihovim posebnim potrebama

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    magriz avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Lokacija
    A6
    Postovi
    6,641

    Početno

    sad ću i ja dati svoje mišljenje po cijenu pljuvanja da sam glupa i nemajka, gle fuj, samo jednog djeteta, koje nije ništa uberdarovito, već naprotiv sasvim prosječno

    definitivno mu ne treba rušiti ocjene, djeluje izuzetno demotivirajuće na dijete i nije pravi način, pogotovo ako se dijete javlja i pokazuje znanje, te ne ometa nastavu

    ali moram se zapitati, zašto se pobogu s tim skočilo na kraju školske godine
    ako je dijete pametno, ne ulaže extra napor u svladavanje gradiva, nego mu sve ide glatko, kako to da prije nije iskočio issue s nepisanjem zadaća?
    ako se ide na informacije, zašto se to nije probalo riješiti ranije, i dogovorom s učiteljicom, i razgovorom i kontrolom nad djetetom, pa se neće događati da određene domaće zadatke prešuti (ma koliko puno previše ih imali)

    a reakcija na svimbalin post mi je lagano kontradiktorna s izjavom s prethodne stranice
    Citiraj Trinaa prvotno napisa
    Tu sam se i javila da čujem vaša mišljenja pa je svaki post i svačije mišljenje dobrodošlo
    ispada da suprotna mišljenja, ipak nisu dobrodošla
    Posljednje uređivanje od magriz : 24.06.2010. at 09:06

  2. #2
    Osoblje foruma laumi avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    3,827

    Početno

    Citiraj magriz prvotno napisa Vidi poruku
    definitivno mu ne treba rušiti ocjene, djeluje izuzetno demotivirajuće na dijete i nije pravi način, pogotovo ako se dijete javlja i pokazuje znanje, te ne ometa nastavu

    ali moram se zapitati, zašto se pobogu s tim skočilo na kraju školske godine
    ako je dijete pametno, ne ulaže extra napor u svladavanje gradiva, nego mu sve ide glatko, kako to da prije nije iskočio issue s nepisanjem zadaća?
    ako se ide na informacije, zašto se to nije probalo riješiti ranije, i dogovorom s učiteljicom, i razgovorom i kontrolom nad djetetom, pa se neće događati da određene domaće zadatke prešuti (ma koliko puno previše ih imali)
    Potpis.

    I dodala bih da na Trininom mjestu, da skužim da mi dijete prešućuje zadaće (a ako sam dobro shvatila, to je najveći problem, a ne vladanje), probala bi se nekako s učiteljicom dogovoriti da mi negdje (u informativku ili bilježnicu) zapiše što je za zadaću. Mislim da je moguće, ako dijete npr. mami prešućuje zadaće, da mama i učiteljica nekako nađu način da to riješe. Ja bih za početak tako probala. I nikako ne bih bila agresivna prema učiteljici, nego, ako učiteljica ne bi bila spremna na suradnju, razgovarala bih s pedagogicom (u vezi djeteta), a onda možda i s ravnateljem (ne da tužakam, nego da zajedno probamo riješiti problem). Na kraju krajeva, svi smo tu radi djece.

    I naravno, podrazumijeva se i da bih s djetetom razgovarala u vezi tih zadaća i kaznila ga za nepisanje i prešućivanje zadaća.

    A ako je dijete stvarno darovito pa osim svoje darovitosti ima i određene probleme, odvela bih ga stručnjaku koji bi me savjetovao kako dalje.

    Većina učitelja kompetentna za svoj posao i treba s njima održavati dobar odnos jer, osim što s našom djecom provode puno vremena, zaslužuju naše poštovanje i zato što rade jako odgovoran, koristan i stresan posao.
    Ali isto tako stoji i ono što je Marta rekla o učiteljima u malim sredinama. Odrasla sam u maloj sredini i vidjela svakakvih učitelja, kojima se, u pravilu, ništa ne može.

    Već sam negdje napisala da mi se ne sviđa što danas učiteljima svatko može skakati po glavi, i djeca i njihovi roditelji, i mislim da bi učitelji trebali imati većih "ovlasti" u vezi discipline u školi. Ali u ovom slučaju se radi o nečemu drugome i mislim da učiteljica nije postupila fer prema Trininom malome.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •