Za A. su prvo vrtićke tete govorile da je datrovit. Pa učiteljica. Pa onda psihologica u PCM.
Prvo ga je učiteljica proglasila vrsnim matematičarom. Ja sam i sama prilično dobra matematičarka, i nemam razred djece pred sobom, tako da ja osobno nisam bila nešto osobito zapanjena njegovim sposobnostima. Mislim, nisam imala druge za usporedbu, a ja sam to sve znala puno bolje od njega

.
I sad, kad on dobije za domaći deset istih zadataka, koji služe da se uvježba dijeljenje, on nad tim domaćim šizi. Njemu je to jako, jako teško za odraditi. Objektivno, treba mu 10 minuta, i nekad i bude tako. A nekad stenje, uzdiše, pati, grinta, gleda u papir. To ne znači da ću ja njemu reći: drago nadareno dijete, šta će tebi te bedastoće. Dapače, rutina se ne stječe drugačije nego vježbanjem i to je i njemu potrebno. Ali barem mogu razumjeti da je njegova muka stvarna, da je to jemu zaista, zaista jako teško za odraditi. Da ne glumata i ne preserava se, nego je to jedna poteškoća koju mora savladati.