Pokazuje rezultate 1 do 50 od 115

Tema: Ocjene i ocjenjivanje

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Osoblje foruma Bubica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,700

    Početno

    Vidiš,to je učiteljica koja poštuje dijete i njegove posebnosti. Tu je odgovor na tvoje pitanje kako postaviti discipliunu na satu - poštivanjem i uvažavanjem djece. Ja čvrsto vjerujem da djeca kada se osjećaju uvaženima i sama uvažavaju. I zašto argumentirani razgovor ne bi biio dovoljan za uspostavljanje discipline.

    problem je jedino - što podrazumijevamo pod disciplinom. Jer,ako govorimo npr. o đaku koji putuje do Mioca sat vremena (izvangradskog prijevoza), zakasni pet minuta i zato dobije cijeli neopravdani sat i ne pusta ga se u razred - tonije disciplina, to je iživljavanje nad djecom.

  2. #2
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    Citiraj Bubica prvotno napisa Vidi poruku
    Jer,ako govorimo npr. o đaku koji putuje do Mioca sat vremena (izvangradskog prijevoza), zakasni pet minuta i zato dobije cijeli neopravdani sat i ne pusta ga se u razred - tonije disciplina, to je iživljavanje nad djecom.
    u srednjim školama (koju i spominješ) je to riješeno tako da se izdvoje učenici koji su putnici (imaju više presjedanja, više su udaljeni od škole), dakle zna se koji su to učenici
    i oni "imaju pravo" zakasniti tih par minuta na sat jer nemaju vezu koja bi im omogućila dolazak nešto malo prije vremena (a da ne čekaju "satima") ili na vrijeme.
    ostali ne, naravno.
    meni je to sasvim u redu.

  3. #3
    Osoblje foruma Bubica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,700

    Početno

    Citiraj AdioMare prvotno napisa Vidi poruku
    u srednjim školama (koju i spominješ) je to riješeno tako da se izdvoje učenici koji su putnici (imaju više presjedanja, više su udaljeni od škole), dakle zna se koji su to učenici
    i oni "imaju pravo" zakasniti tih par minuta na sat jer nemaju vezu koja bi im omogućila dolazak nešto malo prije vremena (a da ne čekaju "satima") ili na vrijeme.
    ostali ne, naravno.
    meni je to sasvim u redu.
    ovo o cemu ja pricam je vrlo friski primjer, pouzdano tocan

    meni je tesko reci zasto u skoli ne pale argumentirani razgovori. Radila sam, kratko ali jesam, u srednjoj skoli, zelena, odmah iza faksa. Danas radim s populacijom koja je zasigurno višestruko teža i zahtjevnija od osnovnoškolske ili srednjoškolske djece. Nikad nisam imala poteškoća s uspostavljanjem autoriteta i discipline, jedino sto vidim da pali je uvazavanje i prihvaćanje ljudi s kojima radim, uz jasna pravila i granice, bez obzira o kome je rijec. Ne pisem ovo da bi docirala ili sumnjala u dobre namjere svih ostalih već stvarno zato jer vidim da to pali.

  4. #4
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    Citiraj Bubica prvotno napisa Vidi poruku
    Nikad nisam imala poteškoća s uspostavljanjem autoriteta i discipline, jedino sto vidim da pali je uvazavanje i prihvaćanje ljudi s kojima radim, uz jasna pravila i granice, bez obzira o kome je rijec. Ne pisem ovo da bi docirala ili sumnjala u dobre namjere svih ostalih već stvarno zato jer vidim da to pali.
    a ovo ti je, bojim se, odgovor na sva tvoja pitanja. dobro ti je išlo, a brzo si pobjegla iz prosvjete, ha?

  5. #5
    Matilda avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    na turneji
    Postovi
    3,232

    Početno

    Citiraj Bubica prvotno napisa Vidi poruku
    jedino sto vidim da pali je uvazavanje i prihvaćanje ljudi s kojima radim, uz jasna pravila i granice, bez obzira o kome je rijec.
    Strašno je važno da učitelj već u prvom susretu pokaže jasan stav, što očekuje od djece, koje su granice i pravila. I važno je biti dosljedan u svemu tome i na svakom satu biti kao i na prvom. Djeca vole red.
    Ako ja malo gledam pa malo ne gledam zadaće, naravno da će sljedeći sat pola razreda biti bez zadaće. Ako ih na početku sata ne usmjerim na sebe, naravno da će na satu biti nemirni, gađat me papirićima i zijevati od dosade.
    Ja npr. od nekih "starih" i dobrih porovjerenih stvari ne odustajem. Inzistiram da na početku sata učenici ustanu (stojim i ja u sredini razreda), lijepo se pogledamo, čekam da se svi smire (sitna brbljanja, vađenje knjiga, škripanje stolaca) i onda ih pozdravim. Dalje je sve pis of kejk.

    Još malo da se osvrnem na pravopisne diktate. Pravila su takva od davnina. Jer da nisu takva, imali bismo nepismen narod. I ovako nismo baš pismeni (jer nam je jezik kompliciran). Zato se pravopis mora poštivati i u ostalim predmetima, pa ako Veliku Britaniju u geografiji napišete malim slovom, nemojte se čuditi što niste dobili bod za točan odgovor.

  6. #6
    Administratorica puntica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,634

    Početno

    Citiraj Matilda prvotno napisa Vidi poruku
    Još malo da se osvrnem na pravopisne diktate. Pravila su takva od davnina. Jer da nisu takva, imali bismo nepismen narod. I ovako nismo baš pismeni (jer nam je jezik kompliciran). Zato se pravopis mora poštivati i u ostalim predmetima, pa ako Veliku Britaniju u geografiji napišete malim slovom, nemojte se čuditi što niste dobili bod za točan odgovor.
    ja bih voljela da su neki učitelji/profesori i stroži u ocjenjivanju diktata, jer tako se ne bi dogodilo da se na fax, s prosjekom 4,7-5,0 upisuju ljudi koji STVARNO ne znaju pisati
    ali nažalost, to je tako. i ja stvarno ne znam kako da ih uvjerim da su polupismeni kad su stalno imali 5 iz hvatskog

  7. #7

    Datum pristupanja
    Aug 2008
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    508

    Početno

    Citiraj Bubica prvotno napisa Vidi poruku
    Ja čvrsto vjerujem da djeca kada se osjećaju uvaženima i sama uvažavaju. I zašto argumentirani razgovor ne bi biio dovoljan za uspostavljanje discipline.
    kako bi tekao argumentirani razgovor? zanima me imam li ja dovoljno dobre argumente, a da oni ipak ne dopiru do nekih učenika.
    ...u biti...više nego išta me iscrpljuju njihova beskonačna vrijeđanja, omalovažavanja, ruganja, "znakovni jezik" kad misle da ne vidim ili ne čujem...

  8. #8
    Zdenka2 avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Postovi
    6,448

    Početno

    Citiraj Bubica prvotno napisa Vidi poruku
    Vidiš,to je učiteljica koja poštuje dijete i njegove posebnosti. Tu je odgovor na tvoje pitanje kako postaviti discipliunu na satu - poštivanjem i uvažavanjem djece. Ja čvrsto vjerujem da djeca kada se osjećaju uvaženima i sama uvažavaju. I zašto argumentirani razgovor ne bi biio dovoljan za uspostavljanje discipline.

    Ja se čudim i čudim tome što se manjina učitelja sjeti ovoga. Uopće se ne sjete da bi mogli razgovarati s djetetom jedan na jedan, reći što im smeta i pitati dijete za mišljenje. Vjerujem zeljki 231 da to ne djeluje kod svih, ali kod većine ipak da.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •