Prvi razred se bliži kraju, zanimalo bi me čuti mišljenja drugih.
Dakle, kako sam napisala prije par tjedana, učiteljica kod mog sina uopće ne vidi razlog zašto bi ona njemu davala nekakve drugačije zadatke, iako je očito da mu je nastavni sadržaj prelagan. Baš smo imali razgovor jučer o matematici, on i ja. Tražio je da mu "smislim i napišem zadatke i jednakosti s brojevima preko 100 da se malo vježba". U školi ide na dodatnu iz matematike gdje dobiva manje-više isti tip zadataka kao i u redovnoj nastavi, pa nije ni čudo da mu je takva "dodatna nastava" bezveze i dosadna.
S druge strane, jutros se zalijepio za dva listića zadataka za 2. razred koje smo mu isprintali, i to mu je bio neki veći izazov (nije sve znao otprve, morao je razmisliti) i zanimacija.
Još pri upisu u školu dala sam pedagogici nalaz psihologa, ali ona je to izignorirala, a učiteljica, koliko sam shvatila iz razgovora, ne doživljava A. kao darovito dijete, nego mene doživljava kao napornu majku koja dijete podučava doma i unaprijed pa mu je zato dosadno u školi
Ima li smisla da idem na još jedan razgovor prije kraja školske godine, ili da ostavimo to za 2. razred, ako ne bude poboljšanja? Zapravo, ni ne znam što bih tražila od nje - da mu daje dodatne zadatke? To je već odbila (rekavši: "Ako mu sad dam zadatke za 2. razred, što će raditi u trećem? To nema smisla!"). A opet, imam osjećaj da treba nešto poduzeti, sad ili kasnije, ako ništa drugo, bar da je pokušam bolje upoznati sa situacijom. Ni ta dodatna matematika nema mi smisla, ako tamo rade isto ili gotovo isto što i u redovnoj nastavi.
A s druge strane, pravih problema u školi nema (osim motivacijskih), ponekad mi se čini da tražim kruha preko pogače...