Našli smo "Klokane", već ih je krenuo rješavati. Stvarno su zgodni zadaci, traže razmišljanje, a ne samo šablonsko računanje (to je ono što rade u školi do besvijesti, i što njemu dobro ide, ali matematika je puno više od računanja "po špranci").
Upravo je pročitao "Brbljanje o geometriji" koje smo posudili u knjižnici - mislim da mu se najviše svidjelo što je cijela knjiga pisana u formi stripa.
Ovaj link koji je zika poslala mi se također sviđa, razmislit ćemo malo i o tome.
A s učiteljicom... sad neću talasati, kraj je školske godine, u cjelini mu ide dobro i bez problema, a u drugom razredu se možda stvari i drugačije preslože. U međuvremenu ćemo još konzultirati neka druga mišljenja.
Meni i dalje ostaje neugodan okus inertne atmosfere u školi, ne samo što se darovitih tiče, nego što se tiče bilo čega. Nije baš neka sreća (naročito kad se s nostalgijom sjetim vrtića i fantastičnih teta koje su iz njega izvlačile ono najbolje, tako da su svi imali koristi od toga, i on i cijela grupa). Ali škola nam je bar blizu kuće![]()




Odgovori s citatom
, originalnu sliku baš nikad ne bi ni pogledala, imala je neki svoj sistem. Ne vjerujem da je fotografsko pamćenje u pitanju, više neki meni nedokučiv način uočavanja i razmišljanja. Manijakalno ih je tražila pa smo kupovali sve veća i kompliciranija pakiranja. Trajala je to negdje od 2. do 3. godine. Kasnije je došlo novo razdoblje gotovo patološke veze s olovkom i slikovnicama, u kojem je puzzle više uopće nisu zanimale, dok danas tek tu i tamo nešto poslaže nabrzaka i ide dalje. 

ja bi voljela čuti vaše mišljenje, jel nisam više sigurna kako se postaviti prema tome, moram reći da me to stalno vaganje dali ona sve to mora znat i jel ja zbilja da bi ona bila zadovoljna moram cijele dane se igrati učiteljice zbilja umara.. 
