Ja točno ovako mislim. Moje obrazovanje je vrlo visoko i izvrsno, ali specijalizirano, usmjereno, nedostatno na mnogim mjestima. Imam djecu u nižim razredima osnov ne škole i apsolutno sam svjesna da svojoj djeci ne bih mogla pružiti poželjnu širinu obrazovanja niti sada, a kamoli kasnije. Apricot spominje i metodologiju - osvjedočila sam se da učiteljica koja radi s mojom kćeri, koja je po struci učiteljica, primjenjuje u tom radu metodologiju o kojoj ja nemam pojma.
Rekla bih da se u ovoj diskusiji nerijetko potvrđuje ona grčka - što više znaš više shvaćaš da ne znaš, a što manje znaš više si uvjeren da sve znaš. Da se nadovežem i na onaj post koji govori o stvarnim isksutvima obrazovanja kod kuće, odnosno o dva ekstrema, izvrsno obrazovane djece i neobrazovane djece - ono što je sporno nije gdje se rad odvija i u čijoj organizaciji. S moga gledišta, može to biti kod kuće i u organizaciji roditelja, ali djecu moraju poučavati ljudi koji su za to stručni i osposobljeni. Sve ostalo je tek priučavanje nekim jednostavnim znanjima i poslovima koje znaju roditelji i krug njihovih prijatelja (s tim da metodologija izostaje).
Škole i obrazovanje su civilizacijsko postignuće, a da može i mora biti bolje, jasno je. Meni je dosta blizak koncept koji i provodim - djeca idu u školu, tamo uče mnogo toga što ja na znam, a ja, muž i naši prijatelji opskrbljujemo ih dodatnim znanjima, pomažemo im u razumijevanju onoga što uče, ispravljamo što treba, dodatno ih opismenjujemo, dodatno učimo svirati, pomažemo im formirati literarni ukus, razvijati radne navike, dijelimo s njima sva naša specifična znanja u mjeri u kojoj možemo i u kojoj oni to žele.
Dodala bih još nešto o unutarnjoj motivaciji, to jest da mislim da ona nema veze s obrazovanjem u školi odnosno kod kuće. To je unutarnje, izvire iz samog čovjeka. Moj sin je ima i uvijek je imao, a kći je nema. Zato je njoj u učenju potrebno više pomoći škole i roditelja.