Stranica 2 od 5 PrviPrvi 1234 ... PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 51 do 100 od 201

Tema: Ocjena iz vladanja

  1. #51
    alga avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Postovi
    544

    Početno

    dobro, tražila si iskustva, evo: u školi moje djece samo njih par ima uzorno vladanje. moje dijete nema. razlog? JEDNOM je dijete nešto slagalo. ok, prihvaćam, to nije uzorno. ali- druga cura iz razreda- uredna, dobra, tiha, mirna, zalaže se, odlikašica, ma sve naj…ima dobar jer….jedna učiteljica smatra da se mogla ponekad malo više javljati pod satom. je li to razlog za ne biti uzoran?
    mah, to je silno demotivirajuće i ne potiću djecu da se zalažu jer za što bi- što god napraviš nije dovoljno dobro. eto, razred onda postane ventilana za frustrirane učiteljice..koliko god neki ovdje mislili da je to ventilana roditelja. i da, nepravde su to koje pamtiš cijeli život, ništa se to nije promijenilo iz našeg doba, i ja pamtim svoje nepravde, a pamtit će ih i naša djeca. ne vidim nikakve pedagoške svrhe u takvim stvarima. učimo na uspjesima i dobrim primjerima te poticajnom podržavajućom okolinom, da budeš nagrađen za svoj trud, a ne na kaznama, to ljudi moji ne nosi ništa dobro.

  2. #52
    aleksandra70vanja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    11,372

    Početno

    ljudi pa gdje ta vaša djeca idu u školu?
    naša, koja slovi kao stroža i što se roditelji bune da djeca radi strožih kriterija nemaju tako visoke ocjene kao u drugim školama, pa su zakinuti pri upisima u srednju, je izuzetno blaga kod ocjenjivanja ponašanja
    mada s ponašanjem imamo ogromne probleme

  3. #53

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj aleksandra70vanja prvotno napisa Vidi poruku
    ovo je teški OT i ventilana, ne morate čitati

    mada, kad se spominju nepravde mene jedna žulja već (e neću reći koliko ) godina
    1. gimnazije (tadašnji centar za kulturu i obrazovanje)

    i u prvom polugodištu ona koja je predavala (neću je nazvati profesoricom, neću, neću) ono i dsz uhvati jednog dečka i mene kako razgovaramo na satu, digne nas da ponovimo što je zadnje rekla, mi nemamo pojma, ona nama 1 i to u znanje i na polugodištu imam zaključeno 2
    drugo polugodište se trudim, predavanja pisala na papire i uredno prepisivala u bilježnicu (da, u 1. srednje nam je gledala urednost bilježnice)
    precrtavam crteže iz knjige u bilježnicu, još sad mi je pred očima crtež "paštete" i noge koja se spušta na nju
    i imam 4, na granici s 5
    i pomirim se imati ću 3, 2 prvo polugodište, 4 drugo, to je 3
    i ona zaključuje, i ide abecedom i cura, inače najbolja u razredu, prvo polugodište imala 3, drugo 5
    i ona njoj zaključi 5 za kraj i kako njoj zaključi, zvonilo, nastaviti će drugi put
    i sada meni nada, ako je njoj zaključila 5, mogla bi i meni 4
    i već vidim tu četvorku i stvaram shemu, navući ću stručnu praksu na 5 i još jednu ocjenu što mi se nije dalo natezati do tada i proći ću s 5
    neće ih proći samo 4 kako je do tada trebalo, već ću i ja
    do tada nisam o tom razmišljala, i ja sva puna nade čekam idući sat ono i dsz
    i drugi sat ova zaključuje
    i meni zaključi 3
    ja pitam mucavo, bi li mogla odgovarati za 4
    a ona meni kako mislim od 2 i 4 dobiti 4 za kraj
    bilo mi ružno reći, a kako ste od 3 i 5 dali 5 L...
    ko sada se sjećam, nakon sata je bio veliki odmor, svi su otišli van, ja sam sjela na hodnik i plakala
    ko ljuta godina
    prišla mi je prof iz glazbenog ja nisam mogla riječ reći
    nikad prije, nikad poslije, nisam plakala radi ocjene
    i dan danas me boli ta nepravda
    sry na uzurpiranju teme, samo hoću reći da znam kako boli nepravda
    nije mi to utjecalo dalje na život, nikako, ali i danas kada čujem za tu osobu pomislim ono što jedan čovjek drug i starješina ne bi smio
    evo ja pročitala

    je li to bila M.V., prof.?

  4. #54
    sasa avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2007
    Lokacija
    zg
    Postovi
    4,609

    Početno

    Meni ova tema budi dvojake osjecaje. S jedne strane imam dojam da je reakcija otvaracice pretjerana, na trenutke osjecam da je presubjektivna i da ne idi situaciji cisto. To je samo dojam jer raspolazemo sa premalo informacija. S druge strane moje iskustvo srednje skole i zaista ogromne nepravde koja je granicila sa zlostavljanjem jednog dijela profesora mi i dan danas budi veliku gorcinu. Moji roditelji su bili itekako upuceni i skloni zakljuciti da se radi o djecjem pretjerivanju. Tek na kraju srednjoskolskog obrazovanja, na maturalnoj veceri, kada su mi se neki od profesora ispricali samoinicijativno, dobila sam potvrdu da nisam bila luda i projektivna. A jos su mi godine trebale da to probavim na emocionalnom nivou. I dan danas kad nekom pricam tu pricu govorim stvari poput: To je stvarno bilo tako, ima jos djece koja su bila prisutna i svjedocila. I dalje imam osjecaj da mi ljudi nece vjerovati. Prica je preopsezna da ju ovdje iznosim, ali ja kao roditelj bi se na mjestu otvaracice teme pokusala orijentirati prema svom djetetu. Ukoliko je on zaista ravnodusan prema zoj situaciji, pustila bih sve s mirom. Ukoliko nije borila bih se. Slazem se da se u vecini ovakvih situacija radi o roditeljskom pretjerivanju, no ponekad to nije slucaj, i koliko god izvana, s odrasle pozicije, situacija izgledala bezazleno i nevazno djeci moze biti jako bolno.

  5. #55

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    Pa ako u razredu tvog sina 3/4 djece ima nižu ocjenu iz vladanja, meni to govori da u vašoj školi imaju drugačije kriterije ocjenjivanja vladanja nego kod nas, jer kao što rekoh kod nas je jako velika iznimka i čudo neviđeno kad nekome snize ocjenu. Možda kod vas smatraju da uzorno vladanje zaslužuju samo "dobra" (čitaj mirna, koja ne pričaju pod satom i generalno su uzorni) djeca, a da ocjena dobar (ili kako se već zove) nije nikakvo čudo, nego naprosto znači da učenik nije sasvim uzoran.
    Ovo je jedan od problema. Naime, roditelje i učenike treba upoznati s kriterijima na temelju kojih se vrednuje vladanje. Ovdje to nije bilo učinjeno.

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    Sad, meni je ova problematika oko nekakve nagrade na kraju osmog razreda potpuno apstraktna, mislim jednom je GZ dobila knjigu a ne ja, a ja sam smatrala da je to nepravedno jer sam sebe smatrala za bolju učenicu, a ona je bila dobra, mirna i uzorna, no ne mogu reći da je taj događaj ostavio na mene značajne posljedice.

    U svakom slučaju, slijedeće godine će ti sin dobiti novu razrednicu pa pokušaj od početka uspostaviti bolju komunikaciju, i nipošto nemoj dozvoliti da ga koriste za smirivanje nemirne djece.
    Moj sin je dobar u određenim područjima, gdje svake godine ostvaruje jako dobre rezultate, te priznanja, pohvale i nagrade. Tako da nama nagrade nisu nepoznanica. A ova na kraju 8.r. mi je bolna točka (iz vlastitog iskustva). Naravno da njemu ne prenosim sva ova razmišljanja. On uživa u ljetu. Nije da ja ne, ali nam je ovo malo pomutilo vodu.

    A ovo što su ga stavili sjediti s nemirnima, dakako da neću dopustiti više. Ne bi ni ove godine da sam znala kako će završiti.

  6. #56
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,714

    Početno

    Lunas,( iz mojih cipela ) iskreno ti zavidim ako ti je ovo jedina stvar koja ti je u cetri godine skole zamutila ( tvoju ) vodu , a pri tome tvoje dijete nije ( zapravo) osteceno ( niti dugorocno, niti kratkorocno u zadovoljstvu sa skolom).

  7. #57
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Citiraj sasa prvotno napisa Vidi poruku
    Meni ova tema budi dvojake osjecaje. S jedne strane imam dojam da je reakcija otvaracice pretjerana, na trenutke osjecam da je presubjektivna i da ne idi situaciji cisto. To je samo dojam jer raspolazemo sa premalo informacija. S druge strane moje iskustvo srednje skole i zaista ogromne nepravde koja je granicila sa zlostavljanjem jednog dijela profesora mi i dan danas budi veliku gorcinu. Moji roditelji su bili itekako upuceni i skloni zakljuciti da se radi o djecjem pretjerivanju. Tek na kraju srednjoskolskog obrazovanja, na maturalnoj veceri, kada su mi se neki od profesora ispricali samoinicijativno, dobila sam potvrdu da nisam bila luda i projektivna. A jos su mi godine trebale da to probavim na emocionalnom nivou. I dan danas kad nekom pricam tu pricu govorim stvari poput: To je stvarno bilo tako, ima jos djece koja su bila prisutna i svjedocila. I dalje imam osjecaj da mi ljudi nece vjerovati. Prica je preopsezna da ju ovdje iznosim, ali ja kao roditelj bi se na mjestu otvaracice teme pokusala orijentirati prema svom djetetu. Ukoliko je on zaista ravnodusan prema zoj situaciji, pustila bih sve s mirom. Ukoliko nije borila bih se. Slazem se da se u vecini ovakvih situacija radi o roditeljskom pretjerivanju, no ponekad to nije slucaj, i koliko god izvana, s odrasle pozicije, situacija izgledala bezazleno i nevazno djeci moze biti jako bolno.

    Ja sam sigurna da ni u kom slučaju ne bih pustila sve s mirom, da se moje dijete ide mlatiti u školi ili izvan nje, smatrala bih to opasnim za njega. To je razlog za intervenciju, a ne ušljiva ocjena.

    Danas sutra će dijete koje sukob rješava šakama (pa čak i u samoobrani) naletjeti na jaču šaku. Treba se potruditi, ako već škola to ne može ine zna, da roditelj djetetu objasni razloge zašto tskvo ponašanje smatramo neprihvatljivim. Zbog njegove vlastite sigurnosti. Jer pravnički pristup kod te dobi ne pali. Oni moraju znati kako rješavati sukobe. Ako su im tako loše ocjene iz vladanja, treba to priopćiti stručnoj službi i ravnatelju i tražiti da se postave kako treba, da zaštite djecu od kolega, da ih pouče primjerenom ponašanju, da organiziraju radionicu o nenasilnom rješavanju sukoba i sl.

    To bih (i jesam) ja napravila. Naravno, dijete mora znati da ga ja gledam ko kobac i da ne može hvatati krivine. Tada čovjek u školi može reći da je dijete ok dok je izvan škole. Dijete mora znati da će ga roditelj zaštititi ako nije krivo, ali i da će snositi posljedice ako jest. Nije bitna ocjena, bitno je iskustvo i pouka koju i dijete i roditelj iz toga izvuku. Sorry na previše slova. Ovdje je ocjena minorna, a sigurno ponašanje daleko važnija stvar.
    Posljednje uređivanje od Peterlin : 26.07.2015. at 21:23

  8. #58

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj pikula prvotno napisa Vidi poruku
    definitivno sljedece godine budi cesce u skoli, malo vise gnjavi sina, rasku, predmetne informacije, pa i jos koju ekstra kavu s mamom s kojom nisi do sad pričala puno. Zašto? Jer vam je očito promaklo djelova slagalice i trebalo bi čuti više iz druge perspektive.
    Kao mama darovite djece mogu ti reći da je darovitost djeteta obaveza da se djetetom radi više i drugačije kao prvo kod kuće i kao drugo u školi. Osim toga visoke intelektualne i kognitivne sposobnosti često otežavaju prepoznavanje neke druge poteškoće ili poremećaje koji bi se kod prosječnog djeteta ranije pokazale ( zato jer su testiranja u vrtićima i za školu sažeta i uprosječena). Ako dijete ima neprepoznato odstupanje može djelovati nastavnicima naporno, zahtjevno i onda oni to pripišu njegovom lošem ponašanju i krene začarani krug.
    No samo pravno sigurno nećetr ništa riješiti. Prvo morate biti temeljito upoznati s funkcioniranjem djeteta u školi i prema vršnjacima i prema nastavnicima i svaki problem raščistiti do uzroka. Tek onda ako nema suradnje mozes eventualno razmisljati o pravnim načinima da se skolu prisili da surađuje, ali mislim da ste još jako daleko od toga.
    Mislim da suradnja sa školom može biti dobra. U biti to sam mislila i do sada, samo me iznenadila ova ocjena. Možda sam surađivala na krivi način. Umjesto da gledam dobrobit cijelog razreda, trebala sam gledati samo svog sina. I sada se grizem zbog toga.
    A kakav je on točno u školi teško je znati kad nisi prisutan tamo.
    Po meni nema nekih većih problema s njim. Introvertan je, zahtjevan, probire prijatelje... izgubio je povjerenje u tu učiteljicu ove godine i falilo mu je sadržaja u školi... nije sve to ništa ekstra i vodit ćemo naravno računa u 5.r.
    Al nikako mi ne ide u glavu da je imala srca ovako se ponijeti na kraju 4.r. Neće imati nikad više kontakta s tim klincima ni s roditeljima. Šta joj to znači? Jer štagod pričali ovo je subjektivna ocjena.

  9. #59
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,714

    Početno

    Citiraj lunas prvotno napisa Vidi poruku
    Mislim da suradnja sa školom može biti dobra. U biti to sam mislila i do sada, samo me iznenadila ova ocjena. Možda sam surađivala na krivi način. Umjesto da gledam dobrobit cijelog razreda, trebala sam gledati samo svog sina. I sada se grizem zbog toga.
    A kakav je on točno u školi teško je znati kad nisi prisutan tamo.
    Po meni nema nekih većih problema s njim. Introvertan je, zahtjevan, probire prijatelje... izgubio je povjerenje u tu učiteljicu ove godine i falilo mu je sadržaja u školi... nije sve to ništa ekstra i vodit ćemo naravno računa u 5.r.
    Al nikako mi ne ide u glavu da je imala srca ovako se ponijeti na kraju 4.r. Neće imati nikad više kontakta s tim klincima ni s roditeljima. Šta joj to znači? Jer štagod pričali ovo je subjektivna ocjena.
    Mozda vam je htjela nesto poruciti? pripremiti vas za izazove 5 razreda?
    gdje u igru dolazi 10 razlicitih profesora. Postoji realna sansa da poneki bude subjektivan , a ne u njegovu korist.

  10. #60

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj sasa prvotno napisa Vidi poruku
    Meni ova tema budi dvojake osjecaje. S jedne strane imam dojam da je reakcija otvaracice pretjerana, na trenutke osjecam da je presubjektivna i da ne idi situaciji cisto. To je samo dojam jer raspolazemo sa premalo informacija. S druge strane moje iskustvo srednje skole i zaista ogromne nepravde koja je granicila sa zlostavljanjem jednog dijela profesora mi i dan danas budi veliku gorcinu. Moji roditelji su bili itekako upuceni i skloni zakljuciti da se radi o djecjem pretjerivanju. Tek na kraju srednjoskolskog obrazovanja, na maturalnoj veceri, kada su mi se neki od profesora ispricali samoinicijativno, dobila sam potvrdu da nisam bila luda i projektivna. A jos su mi godine trebale da to probavim na emocionalnom nivou. I dan danas kad nekom pricam tu pricu govorim stvari poput: To je stvarno bilo tako, ima jos djece koja su bila prisutna i svjedocila. I dalje imam osjecaj da mi ljudi nece vjerovati. Prica je preopsezna da ju ovdje iznosim, ali ja kao roditelj bi se na mjestu otvaracice teme pokusala orijentirati prema svom djetetu. Ukoliko je on zaista ravnodusan prema zoj situaciji, pustila bih sve s mirom. Ukoliko nije borila bih se. Slazem se da se u vecini ovakvih situacija radi o roditeljskom pretjerivanju, no ponekad to nije slucaj, i koliko god izvana, s odrasle pozicije, situacija izgledala bezazleno i nevazno djeci moze biti jako bolno.
    Ma svjesna sam da sam subjektivna, zato sam i došla ovdje da mi vi objektivnije kažete .
    Sad si me podsjetila da se i meni nešto slično desilo nedavno. Srela sam svoju nekadašnju razrednicu i malo smo popričale. Rekla je da pošto je to bilo ratno doba, da se iznimno gledala nacionalnost i da su me tretirali tako kako jesu zbog nacionalnosti. Znam da mi je mama to pričala, ali meni je izgledalo da pretjeruje. I sad sam dobila potvrdu iz prve ruke. To je meni bilo prestrašno za čuti. I vjerojatno sam još uvijek pod dojmovima i projiciram na ovu situaciju.

  11. #61

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Mozda vam je htjela nesto poruciti? pripremiti vas za izazove 5 razreda?
    gdje u igru dolazi 10 razlicitih profesora. Postoji realna sansa da poneki bude subjektivan , a ne u njegovu korist.
    Većini roditelja je ostao gorak okus u ustima. Nije moj sin jedini kome je to napravila. I sad ćemo ju svi pamtiti po tome.

  12. #62

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj Peterlin prvotno napisa Vidi poruku
    Ja sam sigurna da ni u kom slučaju ne bih pustila sve s mirom, da se moje dijete ide mlatiti u školi ili izvan nje, smatrala bih to opasnim za njega. To je razlog za intervenciju, a ne ušljiva ocjena.

    Danas sutra će dijete koje sukob rješava šakama (pa čak i u samoobrani) naletjeti na jaču šaku. Treba se potruditi, ako već škola to ne može ine zna, da roditelj djetetu objasni razloge zašto tskvo ponašanje smatramo neprihvatljivim. Zbog njegove vlastite sigurnosti. Jer pravnički pristup kod te dobi ne pali. Oni moraju znati kako rješavati sukobe. Ako su im tako loše ocjene iz vladanja, treba to priopćiti stručnoj službi i ravnatelju i tražiti da se postave kako treba, da zaštite djecu od kolega, da ih pouče primjerenom ponašanju, da organiziraju radionicu o nenasilnom rješavanju sukoba i sl.

    To bih (i jesam) ja napravila. Naravno, dijete mora znati da ga ja gledam ko kobac i da ne može hvatati krivine. Tada čovjek u školi može reći da je dijete ok dok je izvan škole. Dijete mora znati da će ga roditelj zaštititi ako nije krivo, ali i da će snositi posljedice ako jest. Nije bitna ocjena, bitno je iskustvo i pouka koju i dijete i roditelj iz toga izvuku. Sorry na previše slova. Ovdje je ocjena minorna, a sigurno ponašanje daleko važnija stvar.
    Ma ja ne znam da li si sve čitala, ali moj sin se inače ne tuče. Ovo je bilo iznimno. I dečko s kojim se potukao je veći i teži od njega. Svakodnevno radi spačke. Moj mali je cijeli dan trpio njegove provokacije. Učitelji i učenici su to vidjeli i nisu reagirali. Otišli su iz škole, i ovaj je nastavio. Ja mu se iskreno divim što je toliko izdržao. I što nije izvukao deblji kraj.

  13. #63

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj alga prvotno napisa Vidi poruku
    dobro, tražila si iskustva, evo: u školi moje djece samo njih par ima uzorno vladanje. moje dijete nema. razlog? JEDNOM je dijete nešto slagalo. ok, prihvaćam, to nije uzorno. ali- druga cura iz razreda- uredna, dobra, tiha, mirna, zalaže se, odlikašica, ma sve naj…ima dobar jer….jedna učiteljica smatra da se mogla ponekad malo više javljati pod satom. je li to razlog za ne biti uzoran?
    mah, to je silno demotivirajuće i ne potiću djecu da se zalažu jer za što bi- što god napraviš nije dovoljno dobro. eto, razred onda postane ventilana za frustrirane učiteljice..koliko god neki ovdje mislili da je to ventilana roditelja. i da, nepravde su to koje pamtiš cijeli život, ništa se to nije promijenilo iz našeg doba, i ja pamtim svoje nepravde, a pamtit će ih i naša djeca. ne vidim nikakve pedagoške svrhe u takvim stvarima. učimo na uspjesima i dobrim primjerima te poticajnom podržavajućom okolinom, da budeš nagrađen za svoj trud, a ne na kaznama, to ljudi moji ne nosi ništa dobro.
    Baš tužno.

  14. #64

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj aleksandra70vanja prvotno napisa Vidi poruku
    ljudi pa gdje ta vaša djeca idu u školu?
    naša, koja slovi kao stroža i što se roditelji bune da djeca radi strožih kriterija nemaju tako visoke ocjene kao u drugim školama, pa su zakinuti pri upisima u srednju, je izuzetno blaga kod ocjenjivanja ponašanja
    mada s ponašanjem imamo ogromne probleme
    Definitivno bi trebali ujednačiti kriterije ocjene iz vladanja na državnoj razini. Ovo nema nikakve logike, da je tako različito od škole do škole.

  15. #65

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Lunas,( iz mojih cipela ) iskreno ti zavidim ako ti je ovo jedina stvar koja ti je u cetri godine skole zamutila ( tvoju ) vodu , a pri tome tvoje dijete nije ( zapravo) osteceno ( niti dugorocno, niti kratkorocno u zadovoljstvu sa skolom).
    Imali smo super učiteljicu na početku, njoj možemo zahvaliti na dosta toga. Al ovo poslije je bio raspašoj. Imam sreće da je moje dijete žedno znanja i sam brine za zadaće i učenje, tako da s te strane nismo imali nekih problema.
    Naravno da imamo drugih stvari koje nas brinu, al nećemo ovdje o tome.

  16. #66
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,714

    Početno

    Citiraj lunas prvotno napisa Vidi poruku
    Definitivno bi trebali ujednačiti kriterije ocjene iz vladanja na državnoj razini. Ovo nema nikakve logike, da je tako različito od škole do škole.
    Bilo bi korisnije da prvo ujednace kvalitetu profesora i kriterije ocjenjivanja za ono sto ima stvarnu tezinu u kasnijem obrazovanju.
    a vladanje... po meni to nije nikakva ocjena. Vise kao neka opaska ili vrlo šturo zapazanje. Zapravo ne znam niti cemu tocno sluzi. Budem virnula u pravilnike.

    ps: moji kriteriji za profesore su se svele na dvije osnovne stvari : dobronamjernost i solidno prenosenje znanja. Ostalo su stvarno nijanse , i time se ne zamaram. Sto ne znaci da nemam prigovor na nijanse i konkretne primjere onoga sto mislim da se treba / moze popraviti. Ali u pravilu mi ocjena ne smeta, nego stav i nacin koji je doveo do ocjene.

  17. #67
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Citiraj lunas prvotno napisa Vidi poruku
    Ma ja ne znam da li si sve čitala, ali moj sin se inače ne tuče. Ovo je bilo iznimno. I dečko s kojim se potukao je veći i teži od njega. Svakodnevno radi spačke. Moj mali je cijeli dan trpio njegove provokacije. Učitelji i učenici su to vidjeli i nisu reagirali. Otišli su iz škole, i ovaj je nastavio. Ja mu se iskreno divim što je toliko izdržao. I što nije izvukao deblji kraj.
    Samo mu se iskreno divi i dalje dok ne dospije u crnu kroniku...
    Ja se tebi iskreno čudim što na prvi znak nasilja koje je tvoje dijete trpjelo nisi odjurila u školu i digla frku oko toga. Ovaj tvoj post meni ukazuje da u biti odobravaš takvo ponašanje djece. I sad me manje čudi ocjena iz vladanja. Jesi li sigurna da to nije tvoja ocjena?

  18. #68

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj perla5 prvotno napisa Vidi poruku
    Ako je to "izuzetno dobra škola" nemoguće je da toliko djece ima sniženo vladanje. Tu nešto debelo ne štima.
    A kao razrednica često se susrećem s mamama pravnicama koje hoće istjerati pravdu za svoju djecu, ali to nikad ništa dobro ne donese. Dijete se mora samo izboriti za svoj status,a roditelji pričom, razgovorom i dobrim primjerima pomoći djeci i školi i razrednici u odrastanju.
    Ne mogu vjerovati da i dalje raspravljam o ovoj temi, sorry.
    Sretno u budućnosti!
    Drago mi je čuti mišljenje struke. Mi smo isto zaključili da nešto ne štima. Odnosno netko. Međutim, to smo zaključili kasno i nismo htjeli potezati van nešto na kraju godine. Osobito jer ju nećemo vidjeti više nikada.
    Ta negativnost koja izvire iz nje zasigurno prelazi na djecu. A djeca su kao spužve. Kad si ti loš s njima, oni su samo još gori. I tako ukrug.

    Ona je ta koja je trebala biti pokretač. Nije baš normalno da se dvadesetak njih odjednom pokvari.
    Znam da je imala nekih osobnih problema, ali ne može to ispoljavati na djeci. Odnosno može, ali nije u redu.

    I nitko nije komentirao na njeno kolutanje očima prilikom predavanja stručne suradnice?
    Posljednje uređivanje od lunas : 26.07.2015. at 22:05

  19. #69

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj Peterlin prvotno napisa Vidi poruku
    Samo mu se iskreno divi i dalje dok ne dospije u crnu kroniku...
    Ja se tebi iskreno čudim što na prvi znak nasilja koje je tvoje dijete trpjelo nisi odjurila u školu i digla frku oko toga. Ovaj tvoj post meni ukazuje da u biti odobravaš takvo ponašanje djece. I sad me manje čudi ocjena iz vladanja. Jesi li sigurna da to nije tvoja ocjena?
    Pa ubi me ali meni je sasvim normalno da se dečki jednom tijekom 4 godine potuku!
    Nasilje je jedna stvar, a jednokratni sukob druga.
    Cirtiram: Nasilničko ponašanje definirano je u Protokolu o postupanju u slučaju nasilja među djecom i mladima, kojeg je donijela Vlada Republike Hrvatske u okviru Programa aktivnosti za sprječavanje nasilja među djecom i mladima od 25. veljače 2004. godine, kao:
    Nasilništvo podrazumijeva šest definirajućih činitelja: namjera da se nanese bol ili šteta; intenzitet i trajanje; moć nasilnika; ranjivost žrtve; manjak podrške i posljedice.
    Normalni sukob vršnjaka ima sljedeća obilježja:
    Ne postoje elementi navedeni za nasilništvo; djeca ne inzistiraju da mora biti po njihovom po svaku cijenu; mogu dati razloge zašto su u sukobu; ispričaju se ili prihvate rješenje da nitko nije pobijedio; slobodno pregovaraju da bi zadovoljili svoje potrebe, mogu promijeniti temu i otići iz situacije.

  20. #70

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    a vladanje... po meni to nije nikakva ocjena. Vise kao neka opaska ili vrlo šturo zapazanje. Zapravo ne znam niti cemu tocno sluzi. Budem virnula u pravilnike.
    Nekad je donosilo i bodove za upis u srednju školu. Danas više ne.
    Kod nas je u Statutu definirano da nagradu u 8.r. mogu dobiti samo odlikaši koji su ujedno i uzorni. Drugo je pitanje koliko se baš drže toga što piše...
    I nije dobio pohvalnicu na kraju 4.r. zbog te ocjene.

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    ps: moji kriteriji za profesore su se svele na dvije osnovne stvari : dobronamjernost i solidno prenosenje znanja. Ostalo su stvarno nijanse , i time se ne zamaram. Sto ne znaci da nemam prigovor na nijanse i konkretne primjere onoga sto mislim da se treba / moze popraviti. Ali u pravilu mi ocjena ne smeta, nego stav i nacin koji je doveo do ocjene.
    Ni meni ne bi smetalo da me se upozorilo konkretno i na vrijeme.
    Posljednje uređivanje od lunas : 26.07.2015. at 22:14

  21. #71

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Bilo bi korisnije da prvo ujednace kvalitetu profesora i kriterije ocjenjivanja za ono sto ima stvarnu tezinu u kasnijem obrazovanju.
    Ovo još nisam proučavala. Al sudeći po vama, doći ćemo i do toga...

  22. #72
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,714

    Početno

    Kaj da ti kazem?
    ja zapravo ne znam kako pohvalnica izgleda. Niti sam ju ikad dobila, niti ju je dobilo starije dijete. I jos smo zivi.
    ulazem nadu u mlade. Ona je poslusna i mirna. To sustav voli.

  23. #73

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj aleksandra70vanja prvotno napisa Vidi poruku

    ovo je teški OT i ventilana, ne morate čitati


    mada, kad se spominju nepravde mene jedna žulja već (e neću reći koliko ) godina
    1. gimnazije (tadašnji centar za kulturu i obrazovanje)

    i u prvom polugodištu ona koja je predavala (neću je nazvati profesoricom, neću, neću) ono i dsz uhvati jednog dečka i mene kako razgovaramo na satu, digne nas da ponovimo što je zadnje rekla, mi nemamo pojma, ona nama 1 i to u znanje i na polugodištu imam zaključeno 2
    drugo polugodište se trudim, predavanja pisala na papire i uredno prepisivala u bilježnicu (da, u 1. srednje nam je gledala urednost bilježnice)
    precrtavam crteže iz knjige u bilježnicu, još sad mi je pred očima crtež "paštete" i noge koja se spušta na nju
    i imam 4, na granici s 5
    i pomirim se imati ću 3, 2 prvo polugodište, 4 drugo, to je 3
    i ona zaključuje, i ide abecedom i cura, inače najbolja u razredu, prvo polugodište imala 3, drugo 5
    i ona njoj zaključi 5 za kraj i kako njoj zaključi, zvonilo, nastaviti će drugi put
    i sada meni nada, ako je njoj zaključila 5, mogla bi i meni 4
    i već vidim tu četvorku i stvaram shemu, navući ću stručnu praksu na 5 i još jednu ocjenu što mi se nije dalo natezati do tada i proći ću s 5
    neće ih proći samo 4 kako je do tada trebalo, već ću i ja
    do tada nisam o tom razmišljala, i ja sva puna nade čekam idući sat ono i dsz
    i drugi sat ova zaključuje
    i meni zaključi 3
    ja pitam mucavo, bi li mogla odgovarati za 4
    a ona meni kako mislim od 2 i 4 dobiti 4 za kraj
    bilo mi ružno reći, a kako ste od 3 i 5 dali 5 L...
    ko sada se sjećam, nakon sata je bio veliki odmor, svi su otišli van, ja sam sjela na hodnik i plakala
    ko ljuta godina
    prišla mi je prof iz glazbenog ja nisam mogla riječ reći
    nikad prije, nikad poslije, nisam plakala radi ocjene
    i dan danas me boli ta nepravda
    sry na uzurpiranju teme, samo hoću reći da znam kako boli nepravda
    nije mi to utjecalo dalje na život, nikako, ali i danas kada čujem za tu osobu pomislim ono što jedan čovjek drug i starješina ne bi smio
    Suosjećam.
    Ja se i danas sjećam velike dvorane. Na pozornici svi uspješni učenici koji su dobili knjige (i ova nećakinja od uč.), a ja u publici. I pitam se i nije mi jasno da li je možda meni nešto promaklo ili ja nisam dobro izračunala...

  24. #74
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,714

    Početno

    Joj, lunas, nije tebi lako sa tvojim perfekcionizmom.


    ( nemoj mene slusati ja sam roditelj djece sa posebnim izazovima. Ne mogu se uzivjeti u ovo trazenje dlake u jajetu. Nista osobno . )

  25. #75
    Osoblje foruma Bubica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,700

    Početno

    ja te lunas mogu razumjeti
    vjerojatno u tvojoj situaciji ne bi niš poduzimala, ali bi se vjerojatno slično osjećala

    i da, glavno je pitanje kako se tvoje dijete osjeća u ovoj situaciji, doživljava li on cijeli događaj kao nepravdu. Ako ne, i ja bi malo popustila.
    Ja sam u životu jedan jedini put plakala zbog ocjene, na kraj petog razreda, imala sam ocjene iz prirode izmedju 4 i 5, pitala učiteljicu trebam li odgovarati za 5, rekla je je, imat ćeš 5. I na kraju mi je zaključila 4. Baš sam bila jadna, ne zbog ocjene, nego sam se bas osjecala prevarenom. E sad, jesam li ja nešto naučila iz toga? Što? Da ljudi pričaju jedno, a rade drugo? Kada treba iskusiti to iskustvo? ne znam...

  26. #76
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    Citiraj aleksandra70vanja prvotno napisa Vidi poruku

    ovo je teški OT i ventilana, ne morate čitati
    a70v, a znaš li koja je satisfakcija kada na 20g mature, kada dođeš do tih profesora i lijepo ih pitaš za objašnjenje i pozoveš na red radi takvih situacija, onako, kao u šali, a oni se izmotavaju, crvene, bude im neugodnjak....

    No, ja sam imala roditelje koji su se uvijek zalagali za mene, čak i kada je mama došla na roditeljski, a učiteljica je pitala da li sam se oporavila i jel mi bilo teško pohvatati što me nije bilo 2tj u školi...naravno, uredno opravdano ispričnicom od doktora - bila sam dobar simulant...mama je progutala knedlu i pravila se da zna o čemu ova govori...

    Imala sam situaciju iz hrv, na kraju 4. razreda srednje sam imala ocjene između 4 i 5. Bila mi je bitna svaka zaključena ocjena, radi upisa na faks. I kaže meni profa iz hrv, ako napišeš lektiru za 5, zaključiti ću ti 5. I napišem je ja super, ona mi da 5 iz lektire. I dođe sat zaključivanja, kaže ona meni da nije sigurna da li da mi zaključi 4 ili 5. I neka se sutra spremim za odgovaranje...Ja njoj rekla da ne želim odgovarati, jer se tako nismo dogovorile. Onda mi se zaprijetila da će mi dati 1 i zaključiti 3. Rekla sam joj neka mi zaključi koliko želi, jer ako u 4 godine nije mogla procijeniti moje znanje neće ga moći niti u 15min na zadnjem satu 4. razreda. Ona je odjurila tužiti me raski...Došla raska i pedagogica, traže da odgovaram, ja neću i gotovo. I tako, sve do podijele svedodžbi nisam znala koliko mi je zaključeno: ipak mi je dala 5.

    A najveća nepravda mi je bila iz PiG-a, ta me žena toliko mrzila da mi je na kraju 4. razreda zaključila 2. Jednostavno me nije podnosila, kod nje sam imala valjda 10 jedinica, a bila sam među najboljim učenicama...nažalost, nije bila na godišnjici mature da si malo popričamo...
    Posljednje uređivanje od Deaedi : 27.07.2015. at 09:21

  27. #77
    dodagoda avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2009
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    356

    Početno

    Lunas, s jedne strane te razumijem-jasno je da se više što se tiče te ocjene ne može ništa napraviti i da si ovdje došla čuti druga mišljenja... no činjenica je da se sustav, bilo koji sustav ponekad nepravedan. Budući da ih jako malo ima uzorno vladanje, moguće je da imaju strože ocjenjivanje a možda je tvoje dijete i zakinuto. Jedino što možeš napraviti je da se ubuduće angažiraš više, pratiš situacije i reagiraš na situaciju kakva je bila da ga je klinac cijeli dan maltretirao a učiteljica nije poduzela ništa. To je puno gora povreda prava tvog djeteta od ove ocjene jer očekuješ da će sustav zaštititi tvoje dijete od takvih stvari i reagirati, a na kraju ispadne da se takvo ponašanje ignorira "jer je on jednostavno takav". Učiteljica je vjerovatno jedva čekala da se riješi tog razreda i da cijeli razred kao i taj dječak "postanu nečiji tuđi problem". Moje dijete je u 1. osnovne dobilo iz vladanja ocenu dobar, čak mu je i ocjene spustila (pisala sam na drugoj temi), dobio je etiketu kao problematično dijete u razredu -nezasluženo i nepravedno. No u prošlost ne mogu, ali u budućnosti ću se boriti i neću dozvoliti da se mome djetetu napravi više niti jedna nepravda. Krećete u 5. razred, praktički idete ispočetka iako oni kao razred već imaju etiketu da su problematični. Moj savjet ti je da otvotiš i oči i uši , pratiš i reagiraš-druge nema. Sretno

  28. #78
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Citiraj lunas prvotno napisa Vidi poruku
    Pa ubi me ali meni je sasvim normalno da se dečki jednom tijekom 4 godine potuku!
    Nasilje je jedna stvar, a jednokratni sukob druga.
    Cirtiram: Nasilničko ponašanje definirano je u Protokolu o postupanju u slučaju nasilja među djecom i mladima, kojeg je donijela Vlada Republike Hrvatske u okviru Programa aktivnosti za sprječavanje nasilja među djecom i mladima od 25. veljače 2004. godine, kao:
    Nasilništvo podrazumijeva šest definirajućih činitelja: namjera da se nanese bol ili šteta; intenzitet i trajanje; moć nasilnika; ranjivost žrtve; manjak podrške i posljedice.
    Normalni sukob vršnjaka ima sljedeća obilježja:
    Ne postoje elementi navedeni za nasilništvo; djeca ne inzistiraju da mora biti po njihovom po svaku cijenu; mogu dati razloge zašto su u sukobu; ispričaju se ili prihvate rješenje da nitko nije pobijedio; slobodno pregovaraju da bi zadovoljili svoje potrebe, mogu promijeniti temu i otići iz situacije.
    Pa dobro - pristajem da ne razumijem jer mojoj djeci nikada nije padalo na pamet ovako nešto. Dapače, kako je moj mlađi znao biti izložen takvim oblicima ponašanja, ja sam i njemu i njegovom razredniku rekla "idući put nek se obrani", ali moj sin nije pristao na to jer nije takav karakter. Nije i gotovo. Ni jedan od mojih sinova nije se mlatio pa valjda zato i ne mislim da je to normalno ponašanje u dječjoj dobi.

    Btw. moj stariji je jedan od onih koji dobivaju nagrade. Dobio je ponešto svake godine, a ove bingo - učenik generacije. I znate što se dogodilo? Roditelji su na zadnjem roditeljskom skočili razredniku za vrat zašto je baš moje dijete dobilo nagradu, a ne neki drugi učenici iako imaju isti prosjek ocjena... Razrednikov odgovor je bio "Zato jer osim dobrog učenja za sebe, nagrađeni učenik mora trajno raditi i na promicanju interesa škole, a u generaciji se odabire samo jedan." Moj sin je baš to radio, ne zbog nagrade nego zato jer je to želio. Ja nisam baš bila oduševljena time što je svaki svoj slobodni trenutak provodio u toj školi, ali nisam mu imala razloga to braniti jer su ocjene uvijek bile ok. Btw. ja nisam bila nagrađivana (osim za natjecanja, ali to je drugo) iako sam imala dobar prosjek, ali sam bila lajava i kao dijete pa mi se dugi jezik obio glavu. Takav mi je mlađi sin i svjestan je toga, ali štaš, od matere mu je...

    Nema veze.

    Škole (čak i najbolje) pune su osoblja među kojima ima odličnih, ali i onih koji su nedorasli svom poslu. Ali to roditelj mora znati na vrijeme.

    lunas, ako je problem stvarno bila samo učiteljica, stvar će se u petom riješiti sama po sebi. Javi za pola godine kako stvari stoje.

  29. #79
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    A na temu ocjena iz vladanja u nižim razredima osnovne škole, kod nas su kriteriji jako niski i u prva 3. razreda su svi imali uzorno vladanje. Moja cura me pitala na to kako je moguće da istu ocjenu iz vladanja ima ona i dečko XY koji se puno lošije ponaša: ometa nastavu, gura se pod odmorima, govori prostote drugoj djeci...ide bar 1x na razgovor kod pedagogice o tome...ništa sad što bi zahtjevalo neke opomene, ali razlike u ponašanju su velike.

  30. #80
    ninochka avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,183

    Početno

    moj je u prvom razredu dobio "dobro" iako je prošao s 5,0, svi ga vole, pomaže im, nitko nema primjedbi, al zna potrčat po hodniku i igra s epod odmorom, demonstriraju TKD. ne tuku se... so? nadalje je imao uzorno. meni je to žešća glupost i ni nije mi nikad palo napamet reagirat iako te prve godine zbog toga nije dobio pohvalnicu, a očekivao je

  31. #81

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Hvala svima na odgovorima.
    Još sam u roku za poduzeti pravne korake, ali 99% da neću jer ne želim da budemo etiketirani. Iako i dalje smatram da sam u pravu.
    Samo se nadam da zbog mojeg odustanka od daljnje borbe neće on ispaštati.

    Iz cijele ove diskusije ja bih zaključila da je potrebno ujednačiti praksu i uskladiti je sa zakonom i općim aktima.

    S pravne strane (i sa strane logike) ne može se dati niža ocjena iz vladanja od uzornog ako nije izrečena nijedna pedagoška mjera. Npr:
    Opomena se izriče zbog:
    - ometanja drugih učenika u učenju i praćenju nastave
    - neopravdanog izostanka s nastave ili drugih aktivnosti do 5 školskih sati
    - ometanja učitelja u vrijeme održavanja nastave i drugih oblika odgojno-obrazovnog rada
    - neredovitog nošenja školskog pribora i opreme
    - nediscipline na nastavi
    - učestalo zadržavanje na hodnicima u vrijeme malih odmora
    - nepristojno ponašanje pri zajedničkim posjetima, priredbama, kinu, kazalištu, izložbama, na ekskurzijama i sl.

    Opomenu izriče razrednik. To je jedna od 5 pedagoških mjera.

    Dakle, sve je propisano. Svaka škola ima svoj Statut i Pravilnik o kućnom redu.
    Za izricanje ped. mjere potrebno je provesti upravni postupak, dostaviti napismeno roditeljima koji imaju pravo žalbe itd...

    Ovo smanjivanje ocjene iz vladanja na kraju školske godine kako kome puhne je totalno zakonski neutemeljeno ako nije izrečena minimalno jedna pedagoška mjera (a i onda je pitanje da li je opravdano).

  32. #82
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    lunas, da li ti je ikada učiteljica pokazala bilješke u imeniku? (tipa "šeta učionicom za vrijeme nastave", "ne prestaje brbljati iako je opomenut", "ometa druge učenike u radu", "trči hodnikom"...)

    Moj mlađi uvijek uredno prijavljuje da su ga zapisali, a ja to uvijek uredno pitam na svakim informacijama ako on ne kaže ništa.

    Treba čitati "sitna slova", kao u ugovoru, tako da pedagoška mjera nije samo ukor nego bi i ovo moglo imati odgovarajuću težinu. Moj stariji je to doživio jednom, a mlađi... ajoooj.... S njim se uvijek natežem jer se on sklon svađati s profesorima radije nego mlatiti s drugom djecom, pa ga zapišu i kad se druge lisice izvuku...

  33. #83

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj lunas prvotno napisa Vidi poruku
    Hvala svima na odgovorima.
    Još sam u roku za poduzeti pravne korake, ali 99% da neću jer ne želim da budemo etiketirani. Iako i dalje smatram da sam u pravu.
    Samo se nadam da zbog mojeg odustanka od daljnje borbe neće on ispaštati.

    Iz cijele ove diskusije ja bih zaključila da je potrebno ujednačiti praksu i uskladiti je sa zakonom i općim aktima.

    S pravne strane (i sa strane logike) ne može se dati niža ocjena iz vladanja od uzornog ako nije izrečena nijedna pedagoška mjera. Npr:
    Opomena se izriče zbog:
    - ometanja drugih učenika u učenju i praćenju nastave
    - neopravdanog izostanka s nastave ili drugih aktivnosti do 5 školskih sati
    - ometanja učitelja u vrijeme održavanja nastave i drugih oblika odgojno-obrazovnog rada
    - neredovitog nošenja školskog pribora i opreme
    - nediscipline na nastavi
    - učestalo zadržavanje na hodnicima u vrijeme malih odmora
    - nepristojno ponašanje pri zajedničkim posjetima, priredbama, kinu, kazalištu, izložbama, na ekskurzijama i sl.

    Opomenu izriče razrednik. To je jedna od 5 pedagoških mjera.

    Dakle, sve je propisano. Svaka škola ima svoj Statut i Pravilnik o kućnom redu.
    Za izricanje ped. mjere potrebno je provesti upravni postupak, dostaviti napismeno roditeljima koji imaju pravo žalbe itd...

    Ovo smanjivanje ocjene iz vladanja na kraju školske godine kako kome puhne je totalno zakonski neutemeljeno ako nije izrečena minimalno jedna pedagoška mjera (a i onda je pitanje da li je opravdano).
    Mislim da nemaš niti osnova za poduzimanje koraka:

    zakonski rok za žalbu na ocjenu iz vladanja davno je istekao.
    Ocjena iz vladanja nije uvjetovana eventualnim pedagoškim mjerama odnosno nije preduvjet da bi netko imao dobro ili loše vladanje prethodna pedagoška mjera. Ocjenu iz vladanja predlaže razrednik, a razredno vijeće potvrđuje (jer se smatra da najbolje poznaje učenika te je najmjerodavniji za takvu procjenu).
    Donošenje pedagoških mjera već neko vrijeme (na svu sreću) nije upravni postupak i posljedično nije neophodno provođenje svih ovih koraka koje nabrajaš (Izmjene i dopune ZOOŠa).

    U pravu si što se tiče kriterija ocjena iz vladanja - neujednačeni su i nedefinirani, ali ako ćemo ruku na srce, slična situacija je i sa ocjenama iz znanja.

  34. #84

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    Mislim da nemaš niti osnova za poduzimanje koraka:

    zakonski rok za žalbu na ocjenu iz vladanja davno je istekao.
    E pa nije tako. Nemaš pravo žalbe, nego zahtjev za preispitivanje ocjene. Rok je 2 dana.

    U prvom postu ti je obrazloženje iz odbijenice. Dalje mogu ministarstvu ili upravni sud.

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    Ocjena iz vladanja nije uvjetovana eventualnim pedagoškim mjerama odnosno nije preduvjet da bi netko imao dobro ili loše vladanje prethodna pedagoška mjera. Ocjenu iz vladanja predlaže razrednik, a razredno vijeće potvrđuje (jer se smatra da najbolje poznaje učenika te je najmjerodavniji za takvu procjenu).
    Ima veze. Baš je komotno ne provoditi pedagoške mjere tijekom cijele godine, da se ne bi ispunio koji papir i obavijestilo roditelje da znaju na čemu su. Pitaj inspekciju da li bi takva ocjena bila utemeljena na zakonu i dr. aktima.

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    Donošenje pedagoških mjera već neko vrijeme (na svu sreću) nije upravni postupak i posljedično nije neophodno provođenje svih ovih koraka koje nabrajaš (Izmjene i dopune ZOOŠa).
    Ajmo precizirati:
    Članak 86.Zakona o odgoju i obr.:
    (1) Pedagoške mjere opomene, ukora, strogog ukora i opomene pred isključenje izriču se kao mjere upozorenja i na njihovo izricanje učenik ili roditelj može uputiti prigovor ravnatelju škole.

    U statutima škola koje sam ja čitala piše da se provodi upravni postupak.
    A i da nije upravni postupak, opet po zakonu ima roditelj pravo na prigovor, a što podrazumijeva prethodnu obaviještenost, što je ono što meni nije pruženo.

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    U pravu si što se tiče kriterija ocjena iz vladanja - neujednačeni su i nedefinirani, ali ako ćemo ruku na srce, slična situacija je i sa ocjenama iz znanja.
    To još nisam išla proučavati, ali vjerujem ti.

  35. #85

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj Peterlin prvotno napisa Vidi poruku
    lunas, da li ti je ikada učiteljica pokazala bilješke u imeniku? (tipa "šeta učionicom za vrijeme nastave", "ne prestaje brbljati iako je opomenut", "ometa druge učenike u radu", "trči hodnikom"...)

    Moj mlađi uvijek uredno prijavljuje da su ga zapisali, a ja to uvijek uredno pitam na svakim informacijama ako on ne kaže ništa.
    u prvom polugodištu je imao upisane dvije bilješke iz jednog predmeta: „često ga treba opominjati“ i „ponašanje“, (nije se slagao s učiteljem - u 2. polugodištu se promijenio učitelj iz tog predmeta, i odmah se promijenilo sve na bolje),
    - iz drugog predmeta bilješke: „popustio u radu“ i „ u bilježnici nedostaje dio gradiva i izostao kontinuirani rad“ (što se uopće IMO ne odnosi na vladanje- bio je bolestan i nije prepisao nešto jer onaj od koga je prepisivao nije to imao napisano)

    Al opet naglašavam da je on poznat po tome da je miran i stoga ga je učiteljica stavila da sjedi s nemirnima kako bi ovi nemirni bili bolji. I kako može onda mom sinu dati slabije vladanje?! Kako sam ljuta na sebe.
    A taman sam se bila malo smirila.

  36. #86
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    Citiraj lunas prvotno napisa Vidi poruku
    Drage RODE, trebam vaše mišljenje, znam da ovdje ima puno iskusnih roditelja.

    Načelno sam zadovoljna školom. Moje dijete je do sada bilo odlično (i to 5,00) i vladanje je bilo uzorno. Međutim ove godine je dobio „dobro“ vladanje.
    Razlog tome je što je:
    1. bilo općenitih poteškoća u vladanju uečnika 4.r. na koje je razrednica cijelu godinu upozoravala (a mi mislili da se njega to ne tiče jer on smiruje situaciju),
    2. što je u prvom polugodištu imao upisane dvije bilješke iz jednog predmeta: „često ga treba opominjati“ i „ponašanje“, (nije se slagao s učiteljem - u 2. polugodištu se promijenio učitelj iz tog predmeta, i odmah se promijenilo sve - bolje ocjene, više motivacije i time i vladanje),
    3.iz drugog predmeta bilješke: „popustio u radu“ i „ u bilježnici nedostaje dio gradiva i izostao kontinuirani rad“ (što se uopće IMO ne odnosi na vladanje)
    4. fizički sukob s jednim učenikom (nije izrečena pedagoška mjera, sukob izvan nastave i izvan škole ).

    Mi nikad nismo upoznati s konkretnim kriterijima na temelju kojih se ocjenjuje vladanje.
    Moje dijete nikad nije dobilo negativnu pedagošku mjeru.
    Nikad nismo upozoreni na to da mu je vladanje „dobro“. Baš suprotno, tijekom cijele godine davalo nam se do znanja da je on uzoran učenik. Još je i premješten da sjedi s učenicima koji ometaju nastavu, a kako bi pozitivno utjecao na njih, odnosno kako bi se ovi smirili.

    Ovom ocjenom onemogućava mu se da eventualno na kraju 8.r. dobije nagradu za odličan uspjeh i uzorno vladanje tijekom osmogodišnjeg školovanja. Naravno da ne mislim i ne očekujem da sve nadalje prođe s 5, ali sama činjanica da ga se zbog ovakve subjektivne ocjene zakida u startu, mi se ne sviđa.

    Da li ima smisla nešto poduzimati? Kakva su vaša iskustva?

    Malo detaljnije čitam, i čini mi se da prema gore opisanom, po meni to nije niti za dobro vladanje. Ne ulazim ovdje u to što "dobro" vladanje podrazumijeva, no po meni shvaćanje "dobro vladanje" sigurno ne uključuje npr. točke 2. i 4. koje si navela.

  37. #87

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    hahaha šta biš mu dala loše vladanje zbog dvije bilješke?! koji si ti nacist

  38. #88

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Šalu na stranu. Već sam rekla da kriterije ocjenjivanja naše škole nisam vidjela. Čitala sam kriterije od drugih škola i svugdje se spominju pedagoške mjere, nigdje bilješke. Neki dopuštaju da se i nakon izrečene pedagoške mjere daje uzorno ako se učenik nakon toga popravio, što je ovdje slučaj, jer nakon što se promijenio učitelj nije do kraja godine imao ništa drugo zapisano.
    A sukob, po tko zna koji put nije moguće povezati s kriterijima vladanja iz više razloga - da se ne ponavljam, već sam gore pisala.

  39. #89
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    očito je premala gradacija između uzoran i dobar...

  40. #90

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj lunas prvotno napisa Vidi poruku
    E pa nije tako. Nemaš pravo žalbe, nego zahtjev za preispitivanje ocjene. Rok je 2 dana.

    U prvom postu ti je obrazloženje iz odbijenice. Dalje mogu ministarstvu ili upravni sud..
    Dakle, ako sam dobro razumjela: ti si već u zakonskom roku podnijela zahtjev za preispitivanje ocjene (narodski rečeno žalila se) školi i taj zahtjev je odbijen sa argumentacijom odnosno razlozima 1.-4. pobrojanim u prvom postu!?





    Citiraj lunas prvotno napisa Vidi poruku
    Ima veze. Baš je komotno ne provoditi pedagoške mjere tijekom cijele godine, da se ne bi ispunio koji papir i obavijestilo roditelje da znaju na čemu su. Pitaj inspekciju da li bi takva ocjena bila utemeljena na zakonu i dr. aktima...
    Možda bi se to u nekakvom pravničkom sustavu razmišljanja podrazumijevalo, no u prosvjetnoj inspekciji baš i ne sjede pravnici (odnosno u manjini su)




    Citiraj lunas prvotno napisa Vidi poruku
    U statutima škola koje sam ja čitala piše da se provodi upravni postupak.
    A i da nije upravni postupak, opet po zakonu ima roditelj pravo na prigovor, a što podrazumijeva prethodnu obaviještenost, što je ono što meni nije pruženo.
    Promijenilo se tijekom drugog polugodišta o.šk. g. Znam da su se nedavno (u lipnju i srpnju) usklađivali Statuti škola sa promjenama.

    Što se tiče obaviještenosti, ako sam dobro razumjela, dolazila si redovite na informacije tijekom školske godine i razgovarala sa razrednicom o ponašanju djeteta te imala i priliku uvida u zabilješke u dnevniku!?
    Razrednica nema obavezu roditelju posebno najavljivati sniženu ocjenu iz vladanja, a ti si nakon preuzimanja svjedodžbei imala mogućnost preispitivanja te ocjene.

  41. #91

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    U tijeku je savjetovanje upravo oko ovoga, Pravilnik koji bi sve ovo ujednačio:

    https://esavjetovanja.gov.hr/Econ/Ma...?EntityId=1470

  42. #92

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Iz prijedloga Pravilnika:
    Lakšim povredama ponašanja
    iz stavka 1. ovoga članka smatra se: a) ometanje odgojno-obrazovnoga rada u školi ili izvan nje (npr. izazivanje nereda, stvaranje buke i zadržavanje u blizini učionica u kojima se izvodi odgojno-obrazovni rad, pričanje nakon usmene opomene učitelja, dovikivanje ili šetanje tijekom odgojno-obrazovnoga rada);
    b) onečišćenje školskog prostora i okoliša (npr. bacanje smeća izvan koševa za otpatke);
    c) oštećivanje imovine u prostorima u kojima se održava odgojno-obrazovni rad nanošenjem manje štete (npr. šaranje, urezivanje u namještaj);
    d) nedopušteno korištenje informacijsko-komunikacijskih uređaja tijekom odgojno-obrazovnoga rada;
    e) pomaganje ili poticanje ulaska neovlaštenih osoba u školski prostor;
    f) poticanje drugih učenika na povredu dužnosti i neispunjavanje obveza;
    g) uznemiravanje učenika ili radnika škole odnosno ponavljanje aktivnosti koja u druge osobe izaziva nelagodu i nakon što je osoba na to upozorena;
    h) naguravanje, gađanje stvarima;
    i) klađenje ili kockanje u prostorima gdje se održava odgojno-obrazovni rad.

  43. #93

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    (3) Obrazloženje izricanja pedagoške mjere mora biti jasno opisano tako da se točno može utvrditi mjesto, vrijeme i način na koji je došlo do povrede ponašanja i mora sadržati podatke o prethodno poduzetim preventivnim mjerama

  44. #94

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    AL ono što mene buni je da lunas misli da su joj sinu snizili ocjenu iz vladanja... Mislim pa nisu sva djeca na početku školske godine na vladanju uzoran i na znanju odličan.. Ocjene se zaslužuju... kako iz vladanja i iz znanja. Definitivno kriteriji nisu jasni, ali dijete koje povremeno ometa nastavu, koje nema sve u bilježnici i koje ej izvan škole imalo tuču s kolegom po meni nije za vladanje uzoran. Uzoran je onaj koji služi kao primjer ostalima. Takvih u razredu ima par i to je zapravo očekivano. Druga je stvar što se po našim školama te ocjene uzoran dijele šakom i kapom... iz inercije i straha od roditelja.
    Ako učiteljica nije bila motivirajuća, stručna i pozitivna, to i dalje ne znači da je većina u tom razredu trebala dobiti uzoran iz vladanja.
    Ja kao prof, uzoran predlažem za one uistinu uzorne.
    Posljednje uređivanje od casa : 27.07.2015. at 16:38

  45. #95

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Nekolicina njih predlaže izričito povezati pedagoške mjere i ocjene iz vladanja.

  46. #96

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj casa prvotno napisa Vidi poruku
    AL ono što mene buni je da lunas misli da su joj sinu snizili ocjenu iz vladanja... Mislim pa nisu sva djeca na početku školske godine na vladanju uzoran i na znanju odličan.. Ocjene se zaslužuju... kako iz vladanja i iz znanja. Definitivno kriteriji nisu jasni, ali dijete koje povremeno ometa nastavu, koje nema sve u bilježnici i koje ej izvan škole imalo tuču s kolegom po meni nije za vladanje uzoran. Uzoran je onaj koji služi kao primjer ostalima. Takvih u razredu ima par i to je zapravo očekivano. Druga je stvar što se po našim školama te ocjene uzoran dijele šakom i kapom... iz inercije i straha od roditelja.
    Ako učiteljica nije bila motivirajuća, stručna i pozitivna, to i dalje ne znači da je većina u tom razredu trebala dobiti uzoran iz vladanja.
    Ja kao prof, uzoran predlažem za one uistinu uzorne.
    Zaboravila si prvu točku, gdje je moj sin kriv što se cijeli razred pogoršao!
    Neobjavljeni kriteriji, tuča nakon cjelodnevnog provociranja i to van škole, opravdano neimanje dijela gradiva u bilježnici koje se uopće ne tiče vladanja - o čemu pričamo?!

    A to što je on trebao smirivati nemirne učenike?!

    Ma zar sam ja luda ili me zahebavate?!
    Posljednje uređivanje od lunas : 27.07.2015. at 16:46

  47. #97
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,714

    Početno

    Meni uopce nije jasno kako u skoli znaju za tucu izvan skole?
    Samo me to u tuci zbunjuje. Ostalo -ne. :D
    i stvarno moram reci da neznam tvog sina. I ne mogu tvrditi da li on svojim ponasanjem u skoli nije -"primjeren" nego samo "dobar" ( sto isto nije-lose), ili uciteljica ima previsoke kriterije ( za veci dio djece u razredu , a ne samo za tvog sina). Tesko je to kad nisi u skoli cijelo vrijeme.
    iako moram dodati da zaista nemam pojma koliki je postotak uzornih ucenika u drugim razredima i skolama. Nemam pojma niti za razred svog sina, nitko o tome nikad nije govorio konkretno ( nego samo opcenito ).
    Posljednje uređivanje od sirius : 27.07.2015. at 16:53

  48. #98

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Pa, možda učiteljica misli da je on kolovođa. I možda je u krivu, u to ne ulazim, ali postoji ta mogućnost.
    Tuča je u svakoj situaciji neprihvatljiva, baš u svakoj, u svakoj. Ako dijete izaziva, treba naučit ne izazivat, ako je dijete izazvano, treba nauči riješit problem bez nasilja.
    I ja ne mislim da si luda, ali stvarno mi nije jasno da ne vidiš da možda tvoj sin nije uzoran. Uzorno dijete je ono koje nakon izazivanja obrani vlastito dostojanstvo bez da ruši dostojanstvo drugog, a kamoli bez šaka.

  49. #99
    Cubana avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2005
    Lokacija
    East end
    Postovi
    6,747

    Početno

    Potpisujem casu u svemu.
    Netko koga treba opominjati ne vlada se uzorno.
    To ne znaci da je los. Ni slucajno. Ali nije uzor.

  50. #100

    Datum pristupanja
    Aug 2013
    Postovi
    26

    Početno

    U skoli ne ulaze u to ni tko je zapoceo tucu, tko je izazivao, za skolu je tuca apsolutno nedopustena.

    Ono sto je meni upalo u oko:


    Citiraj lunas prvotno napisa Vidi poruku
    Tog dana ga je zadirkivao cijelo vrijeme na nastavi, nazivao ga pogrdnim imenima (na diskriminatornoj osnovi). Ovaj moje je cijeli dan trpio. Pitala sam ga zašto nije rekao učiteljici. Odgovorio mi je da je ona sve to vidjela i da je ignorirala. Nakon škole se to nastavilo i njemu je prekipilo.
    Nakon skole tvoj sin se je mogao slobodno maknuti od tog djecaka, zasto nije?

Stranica 2 od 5 PrviPrvi 1234 ... PosljednjePosljednje

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •