ja imam 12 razreda kojima predajem, 12.

i točno znam što trebam ponuditi i pružiti Mislavu u 7, Ani u 8, gimnazijalcima u 4 itd... Pa ako meni i mojim kolegama nije teško odvojiti vrijeme i darovitom učeniku se posvetiti pa makar i tih 5 minuta, e pa onda ne znam...I nemam ih toliko puno 5 u svih 12 razreda.

Nije u redu da se ocjene pojave u lipnju, i da jednaku težinu ima zalaganje ( koje je po meni vrlo dvojbena kategorija ) znanje, primjena znanja, povezivanje, inegracija i sl .

Ja sam bila ( valjda i ostala XP ) darovito dijete IQ oko 160 , prespavala osnovnu i srednju, faks također, potencijale iskoristila 1 promil )

i svoje "frustracije " liječim na taj način da darovitima " ne dam mira " tj da ih potičem da se istražuju, budu slobodni, i neopterećeni na svom putu samopotvrđivanja i osobnog razvoja.