potpuno si u pravu
samo
postoji opcija da profesor likovnog odgoja adekvatno usmjeri moje (evenutalno) talentirano dijete.
Postoji opcija-velim.
Ja i u Sagradu Familiu buljim ko tele. Znam ko, di, šta, kada i kako-al za mene ne postoji više od toga.
Sumnjam da postoji način da ja umjetnost vidim na višoj razini od one koja mi je urođena.
nije teško primjetiti da dijete JAKO odskače od svoje generacijske skupine-kad ga imaš s čime usporediti
al ne radi se ovdje o nijansama-talentirana djeca odvojena na temu o talentiranoj djeci su lako i primjetno-iznimna. To mogu otkriti i sami roditelji, ali otkriva se i u sustavu (testovima u vrtićima itd...)
Stvarno ne volim kad se kasno uključim u temu, pa već bude rečeno sve što sam i sama htjela reći.
Potpisujem ZV, većinu krumpirićinih postova, i zadnji minimiin.
I nadodajem- kako se ti, Roza, with all due respect, smatraš kompetentnom svom djetetu prenijeti znanje pravopisa materinjeg jezika? I, već je netko napisao, možaš imati specifično znanje, ali bez metodike si nula. Kao cvijetin muž kao učitelj skijanja. Ne zna svatko prenijeti znanje, a zaista se čudim BusyBeeinom iskustvu i pitam se jesam li ja zaista živjela u nekoj paralelnoj dimenziji, kad je moje iskustvo upravo suprotno. Poneki loš profesor bio je samo ona poslovična iznimka koja potvrđuje pravilo.