Pcelica Mara prvotno napisa
Pa nije.
Ali kolika je vjerojatnost da prosječnog đaka ama baš niti jedan profesor neće uspjeti zainteresirati za svoj predmet?
Ili da neki predmet neće toliko voljeti da mu čak ni nepoticajni profesor neće uništiti entuzijazam i želju za boljim upoznavanjem tog područja (kao što je recimo kod mene slučaj).
I, u duhu topica, zašto bi neki privatni profesor kojeg će platiti roditelji HS djeteta mogao biti toliko drastično zanimljiviji?
OK, individualni pristup, druge metode, ali svejedno... opet će morati neko teorijsko znanje prenijeti svom učeniku.
Ne znam, možda bi ja zavoljela povijest da smo npr. o drevnom Egiptu učili podno Keopsove piramide, ali ovako u školskoj klupi me nije ni najmanje zanimala, iako sam baš iz tog predmeta imala prekrasnog profesora.
Hoću reći, nekad je i naš interes dovoljan da se, i uz lošeg profesora, ne dosađujemo i kvalitetno učimo.