Oprostite, koleginice, na smetnji, nije da ne znaju zašto je za Crkvu to neprihvatljivo. Crkva je lijepo objasnila zašto je njoj to out i grijeh i svatko malim pogledom na tekstić iz katekizma može to pročitati.
Tu su uvedene cjelovitost ljubavi, ljubav, pa i spolna, koja se dijeli, onda je tu i potomstvo, pa suzdržavanje jer nije vrhunski cilj čovjekova života samo pružati sebi ugodu, pa onda i u kontekstu pretjerivanja, tipa neumjerenost u jelu i piću, isto kao ugađanju sebi, i tako , cijeli jedan ogroman kontekst je oko toga satkan i sve piše crno na bijelo.
Ono što sam ja jasno rekla je da ne mogu dokučiti, i da ne znam, naprosto ne znam, ne mogu mislima ući u dubinu te radnje jer mi djeluje prebanalno za moralno ocjenjivanje. Naglašavam - moralno. Zato sam ti ponudila iste linkove i ista crkvena objašnjenja koja sam i ja našla, a iste si pameti pa ih možeš dokučiti kao i ja.
Ono što sam mislila da pitaš jest - Zašto je ta tehnički (kao i sa svojim neposrednim posljedicama, kojih praktički nema) bezvezna radnja, gdje čak nema ni neke druge "oštećene" strane, osim u mislima ako je netko oštećen (ima li je u prekomjernom jelu i piću ili u drugim "ovisničkim" navikama, sad mi je iskočio upitnik), nema trudnoće, nema bolesti...zašto je dobilo takvu moralnu težinu.
Ne onu kao malo "neuredan život" ili ne baš neka super navika, ako je redovna, nego moralnu.
Postavila sam se na trepavice, polomila se, pokušavajući to dokučiti i nekim ti običnim, "nereligijskim" jezikom reći, ali ne ide, neke stvari izvan cjelokupnog religijskog konteksta naprosto ne idu. Moje "ne znam" išlo je u smjeru "ne znam zašto su tome odavno, u cijelom nauku počeli pridavati toliku pažnju", a ne da ne znam čime to obrazlaže crkva.
Crkva zna, i ja znam to što Crkva zna, znam čitati, ali ne znam ja osobno to protumačiti kao da je moj stav.
I ostade utješno da se gleda svaki pojedinačni slučaj za sebe, danas, za razliku od generalnog osuđujućeg stava kroz prošlost.
I meni je bilo stalo osvjetliti to "zašto" jer mi se baš zbog tog inzistiranja u sklopu ZO-a pojavilo to pitanje, inače se vjerojatno ne bih toga ni sjetila, toliko mi je bitno u životu.
Molim lijepo, nije da se ljudi ne trude pojašnjavati, ali ne može se baš sve znati iz cijelog nauka isti tren, a i očekivala sam da će više ta pojašnjenja dati oni koji se protive spomenu masturbacije u ZO, a ne ja.
Ako slučajno iz ovog posta negdje proizlazi da sam ljuta, nisam, ili uvrijeđena, također nisam, čisto hoću da se zna, ko gospon
Šafranek - molim lepo, nek' se zna.![]()





, nije da ne znaju zašto je za Crkvu to neprihvatljivo. Crkva je lijepo objasnila zašto je njoj to out i grijeh i svatko malim pogledom na tekstić iz katekizma može to pročitati.
