ma peterlin, ja se šalim- ako se mala podbadancija oko MIOC-ke (
) nesavršenosti
može zvati šala.
žao mi je zbog klinca, ali budući da se on upisao na svoj FER, nije greda. bilo bi da ga je koštalo.
ma peterlin, ja se šalim- ako se mala podbadancija oko MIOC-ke (
) nesavršenosti
može zvati šala.
žao mi je zbog klinca, ali budući da se on upisao na svoj FER, nije greda. bilo bi da ga je koštalo.
Ma kužim - sad je izašao iz mioca, pa možemo i o negativnostima... A nije koštalo njega nego mene (instrukcije). Pa pisala sam već o tome prekonekoliko puta.
Glede u svezi loših strana mioca - pa nema tu kaj, škola kao i svaka druga: kako ti padne grah... Općenito im jezici nisu jača strana, što nije čudno jer to je ipak mat. gimnazija. Ali ono što me smetalo je činjenica da u A programu moj sin nije uspio nikako dobiti pripreme za natjecanja iz informatike (bio je u krivom smjeru) iz nekog razloga, a i često mi se činilo da se previše pažnje poklanja natjecateljima, a premalo "običnoj" populaciji. Ne znam. Slično je i kod mog mlađeg, a on nije u miocu, pa sam zaključila da je to problem srednjih škola općenito, a ne baš mioca. Imam uvid samo u te dvije škole, pa je teško izvesti utemeljene zaključke.
Općenito - mioc je imao puno suvisliji i bolji raspored od Ruđera, profesori su bili dostupniji (većina, iako baš nisam puno hodočastila). Sad kad je sve gotovo - nekako mi se čini da se moj stariji prošetao kroz srednju školu, a i mlađi je tu negdje - još samo jedna srednjoškolska godina je ostala...