Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
Što se tiče darovitih i njihovih potreba situacija je puno složenija. "Izvlačenje papira" i pritisci na školu neće donijeti puno rezultata na ovom području . Nažalost ne postoje programi koji bi bili primjenjivi za svu ili većinu darovite djece u nekoj školi. (da ne pričam o razl konceptima darovitosti). Eventualno birokratiziranje na tom području nikome neće biti od koristi.
Da li ti imaš ideju kako bi se situacija mogla poboljšati? Obzirom da nije u pitanju samo izvlačenje maksimuma kod djece , već je i razvoj tih sposobnosti povezan je sa još boljim ukalapanjem u sistem (uzimajući u obzir da bi bili ispunjeniji i samim tim zadovoljniji , te boljeg samopouzdanja).

Citiraj Peterlin prvotno napisa Vidi poruku
Ispričavam se na dugačkom postu. Sve sam vjerojatno mogla strpati u jednu rečenicu: U našem školskom sustavu uglavnom se više cijeni prosječnost nego bilo kakvo isticanje, a to vrijedi i za učenike i za učitelje.
Je , tako je to...