Pokazuje rezultate 1 do 50 od 2651

Tema: Darovita djeca-kako se nositi s njihovim posebnim potrebama

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Freja avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2004
    Lokacija
    Sydney / Zagreb
    Postovi
    2,042

    Početno

    Teško mi je čitati o vašim iskustvima. Jer se isto moglo dogoditi i nama. Igrom slučaja trenutačno smo u povoljnijem položaju. Ne znam što bih rekla osim da mi zaista nisu jasne te učiteljice. Meni se nekako podrazumijeva da bi one trebale prije svega biti (dobri) motivatori. Zna se da je motivacija ključ svakog uspjeha.

    Mislim da ja ne bih odabrala naprednu matematiku ili napredno bilo što ako je u vrijeme dok druga djeca imaju slobodno vrijeme. Jer i njemu treba slobodno vrijeme, jer mu treba i vrijeme da se druži s prijateljima (ionako je donekle samotnjak, ovo bi ga još više odvojilo od grupe).

    tanja_b, ne bude li mu se dojam popravio, čini mi se da od te napredne matematike može biti više štete nego koristi. Nadam se samo da se učiteljica neće uvrijediti.

  2. #2

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    Citiraj Freja prvotno napisa Vidi poruku
    tanja_b, ne bude li mu se dojam popravio, čini mi se da od te napredne matematike može biti više štete nego koristi. Nadam se samo da se učiteljica neće uvrijediti.
    Ha, vidjet ćemo nakon nekog vremena, ako zaista bude nezadovoljan, neće više ići, to je jasno. Ali šteta je.

  3. #3
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,007

    Početno

    Citiraj tanja_b prvotno napisa Vidi poruku
    Ha, vidjet ćemo nakon nekog vremena, ako zaista bude nezadovoljan, neće više ići, to je jasno. Ali šteta je.
    Fakat... Moj stariji ima u razredu dobrog prijatelja koji je izuzetan matematičar i kojem je uvijek bilo dosadno na satu, pa je učiteljica za njega imala dodatne zadatke s kojima se zabavljao dok su ostali zbrajali do dvadeset - u sklopu REDOVNE nastave. Imala je za njega knjigu iz 4. razreda dok su bili u prvom. Imala je i dodatnu nastavu, ali manje formalno (samo kad su bile pripreme za natjecanja.) To je držalo vodu. Ne kažem da se nije moglo i više, ali sa svoje strane učiteljica je odradila najviše što je mogla u zadanim uvjetima. Dalje je do škole, a to je štekalo...

    S druge strane, moj mlađi sin ima isti ovakav tretman kakav opisuje tanja_b (dodatna matematika umjesto igranja na dvorištu, pa djeca to doživljavaju kao kaznu i to s učiteljicom paralelnog razreda, ali svejedno voli ići jer tamo je bolja atmosfera nego u njihovom razredu. On je daleko od toga da bude darovit, ali je možda mrvicu bolji od prosjeka (pogotovo od prosjeka u svom razredu). Dobro mu dođe. Dok bude htio ići - nek ide, ali vanjska motivacija im je fakat nikakva (gdje je onaj smajlić koji okreće oči?).
    Posljednje uređivanje od Peterlin : 08.12.2011. at 08:53

  4. #4
    pikula avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2003
    Lokacija
    doma
    Postovi
    6,546

    Početno

    Citiraj Peterlin prvotno napisa Vidi poruku
    Fakat... Moj stariji ima u razredu dobrog prijatelja koji je izuzetan matematičar i kojem je uvijek bilo dosadno na satu, pa je učiteljica za njega imala dodatne zadatke s kojima se zabavljao dok su ostali zbrajali do dvadeset - u sklopu REDOVNE nastave. Imala je za njega knjigu iz 4. razreda dok su bili u prvom. Imala je i dodatnu nastavu, ali manje formalno (samo kad su bile pripreme za natjecanja.) To je držalo vodu. Ne kažem da se nije moglo i više, ali sa svoje strane učiteljica je odradila najviše što je mogla u zadanim uvjetima. Dalje je do škole, a to je štekalo...
    Ovako je kod nas i odlično funkcionira.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •