za dobrobit moje djece se ni jedna od vas ne mora brinuti. uz mene i njihovog ludog oca mislim da ce po difoltu znati puno vise nego sto se trazi, a za dobrobit druge.. to je uvijek pitanje, od onog sta kad roditelj pusi, tuce, ne vozi dijete u as i tako dalje.
pinky, ovi pridjevi stihijski i anarhisticni mi vec sami po sebi imaju los prizvuk, ali nije ni cudo s obzirom da se vidi sto mislis o hs. zasad mi se cini da te provjere znanja ne pridonose djetetovom entuzijazmu za ucenjem, npr vidim kako f. reagira kad ga pitaju "aj reci ovo na francuskom, aj reci ono na frnacuskom". ako zna zna, a da ne mora to dokazivati kad se nekom sprdne. po meni bi dovoljna provjera znanja odredenog djeteta bila da povremeno poprica s nekim, ne znam, psihologom mozda? pa da se vidi da se s djetetom radi i da dijete uci, ne nuzno stvari koje netko smatra potrebnim. znaci mozda ne zna brojati od 20 do 0, ali zna npr. sam upaliti kompjuter, word i napisati par recenica te promijeniti font i boju. mislim da se to ne uci u prvom-drugom razredu, nemam pojma.
samo sto ja ne znam tako dobro strucno i sazeto objasniti pa lupetam tu bzvz![]()




, a za dobrobit druge.. to je uvijek pitanje, od onog sta kad roditelj pusi, tuce, ne vozi dijete u as i tako dalje.
Odgovori s citatom
